piter_s pisze:bez blokady sie obejdzie 
Adamm pisze:porzadny klucz i blokada walu i jazda 
Nie wiem panowie o jakiej blokadzie piszecie 

 , ale do MK III nie ma takiej blokady wału korbowego na kółko pasowe paska rozrzadu jak jest np. do MK IV. 
 
Tam GMP ustawia się tylko na znak w oklienku skrzyni biegów, nie ma nawet znaku na tłumiku drgań. 
 
[ Dodano: 12 Sty 2009 22:11 ]
A najlepszą metodą odkręcania śróbek od tłumika drgań jest użycie klucza imbusowego takiego na grzechotkę, a przed odkręcaniem wsadzenie go w łeb śróby i kilkakrotne walnięcie młotkiem (dokładnie tak jak się wbija gwoździe 

 )
Ten zabieg delikatnie wzruszy gwiny i śróby bez problemu puszczą.
Problemy z tymi śróbami są tylko wtedy gdy do ich odkręcania używa się imbusów takich giętych pod kątem prostym, czego w żadnym razie nie wolno robić. Tylko klucze imbusowe zakładane  na grzechotkę.  
			
													
					Ostatnio zmieniony pn sty 12, 2009 23:13 przez 
mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.