Problem z silnikiem TDI po dodaniu gazu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z silnikiem TDI po dodaniu gazu
witam
mam taki problem a w zasadzie nie wiem czy to problem czy normalne ale wolę zapytac i byc pewnym. Otóż mój problem polega na tym że, jak dodam gazu na postoju do ok. 4 rpm ( silnik rozgrzany do 70C mam walnięty termostat ale rozgrzany) po zejściu w dół wskazówka schodzi do ok 500 rpm zaczyna sie jakby dławic i drgac po jakiejś chwili to ustaje i wszystko wraca do normy.
czy ktoś też ma coś takiego?
każda sugestia mile widziana.
pozdrawiam
mam taki problem a w zasadzie nie wiem czy to problem czy normalne ale wolę zapytac i byc pewnym. Otóż mój problem polega na tym że, jak dodam gazu na postoju do ok. 4 rpm ( silnik rozgrzany do 70C mam walnięty termostat ale rozgrzany) po zejściu w dół wskazówka schodzi do ok 500 rpm zaczyna sie jakby dławic i drgac po jakiejś chwili to ustaje i wszystko wraca do normy.
czy ktoś też ma coś takiego?
każda sugestia mile widziana.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt gru 23, 2008 23:07 przez karolp85, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 467
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
darkjustice,
był całkiem niedawno podłączany i był testowany dynamicznie i komp. po podłączeniu nie pokazał ŻADNEGO błędu....a i jeszcze przypomniało mi się że mam nieszczelną odmę ale nie wiem czy to może byc przyczyna ;/
zrobie jeszcze testy statyczne i zobaczę ale był ciągle pod kompem jak stał i jak jechał i nic nie wyskoczyło wiec nie wiem.
był całkiem niedawno podłączany i był testowany dynamicznie i komp. po podłączeniu nie pokazał ŻADNEGO błędu....a i jeszcze przypomniało mi się że mam nieszczelną odmę ale nie wiem czy to może byc przyczyna ;/
zrobie jeszcze testy statyczne i zobaczę ale był ciągle pod kompem jak stał i jak jechał i nic nie wyskoczyło wiec nie wiem.
Ostatnio zmieniony wt gru 23, 2008 23:26 przez karolp85, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy takie objawy wystepują przy gwałtownym wejsciu silnika na 4000rpm ?? czy tak samo sie dzieje przy wolnym wkręceniu na te obroty ??? czy w momencie wystepowania tych drgawek na wolnych obrotach widac z tyłu jakiś dym ??? jesli tak to jaki kolor ???karolp85 pisze:Otóż mój problem polega na tym że, jak dodam gazu na postoju do ok. 4 rpm
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
homsky,
przy gwałtowym wejściu na obroty, tzn pedał gazu wcisnięty aż dojdzie do tych powiedzmy 4 tys rpm, a dymku nie zauważyłem, na pewno nie leci jak z komina bo chmurę bym zauważył a lekki dymek to chyba norma w Dieslu, a jeśli chodzi o filtry to wszystkie są nówki firmy Mann nie maja nawet tygodnia.
przy gwałtowym wejściu na obroty, tzn pedał gazu wcisnięty aż dojdzie do tych powiedzmy 4 tys rpm, a dymku nie zauważyłem, na pewno nie leci jak z komina bo chmurę bym zauważył a lekki dymek to chyba norma w Dieslu, a jeśli chodzi o filtry to wszystkie są nówki firmy Mann nie maja nawet tygodnia.
wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)
Nie chodzi mi o dymienie przy przygazówce do 4000obr , tylko czy dym sie jakis pojawia jak juz silnik zejdzie z obrotów i sie telepie na 500-800obrkarolp85 pisze:a dymku nie zauważyłem,
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości