Strona 1 z 2
					
				Po wymianie filtra nie pali
				: śr gru 10, 2008 22:25
				autor: Owen
				Witam !!! Korzystając z waszego poradnika 
http://vwgolf.pl/porady/filtrpaliwa.html postanowiłem wymienić filtr paliwa. Na innych forach czytałem, że ten filtr najpierw trzeba zalać paliwem a u was w poradniku jest napisane, że trzeba kręcić do momentu zalania filtra. Pokręciłem parę razy i postanowiłem wyciągnąć filtr i zalać go paliwem. Zalałem go do pełna i kręciłem w baku oczywiście jest paliwo. Jak się dłużej pokręci to zapala się kontrolka oleju i postanowiłem go dalej nie męczyć i poradzić tutaj na forum. Najprawdopodobniej jest zapowietrzony układ. Teraz pytanie co zrobić z tym fantem, kręcić dalej czy może w jakiś sposób odpowietrzyć ten układ ? Jak chwile postoi bez kręcenia to w tej przeźroczystej rurce pokazuje się paliwo tak do połowy. Pozdrawiam
 
			
					
				
				: śr gru 10, 2008 23:12
				autor: mateo170
				zapowietrzyl sie układ teraz musisz krecic aż zapali (bez gazu) nic nie da zalanie filtra teraz bo zaciagnał powietrze będzie łapać i gasnąć ale zapali i jeszcze jedno czy węże nie są pomylone ale myśle ze nie  

 
			
					
				
				: śr gru 10, 2008 23:46
				autor: Owen
				Węże nie są pomylone bo zrobiłem sobie fote przed i po. To jednak muszę męczyć samochód.
			 
			
					
				
				: czw gru 11, 2008 00:02
				autor: arturo
				poluzuj przewody na wtryskiwaczach pokreć trochę rozrusznikiem dokręć przewody, wtedy odpali bez problemu.
			 
			
					
				
				: czw gru 11, 2008 00:06
				autor: Kulon
				Owen, niestety musisz teraz zmęczyć troche auto, jak nie nalałeś paliwa do filtra za pierwszym razem to taki jest efekt i później już nie pomoże dolanie - niestety
zrób jak uważasz za słuszne, ja jak kiedyś tak zrobiłem i po chwili odpalił i chodził
			 
			
					
				
				: czw gru 11, 2008 00:07
				autor: arturo
				najlepiej to niech jedna osoba "kreci rozrusznikiem" a druga w tym czasie poluzuje któryś z przewodów od wtryskiwacza i jak silnik zacznie "łapać" dokręci przewód.
			 
			
					
				
				: czw gru 11, 2008 00:16
				autor: Owen
				Ok dzięki wielkie. Jutro popróbuje i zobaczę czy da rade zapalić. Jeszcze niepokoi mnie kontrolka od oleju, która zapala się gdy za którymś tam razem zaczynam ponownie kręcić rozrusznikiem .
			 
			
					
				
				: czw gru 11, 2008 00:19
				autor: souler
				poluzowac na wtryskiwaczach nakretki? w pd? panowie opanujcie sie.
			 
			
					
				
				: czw gru 11, 2008 00:24
				autor: VW krzychu
				souler pisze:poluzowac na wtryskiwaczach nakretki? w pd? panowie opanujcie sie.
silnik AHF na 100% nie ma PD więc raczej koledzy dobrze doradzają.
 
			
					
				
				: czw gru 11, 2008 00:25
				autor: Kulon
				souler, AHF jest na pompie a nie na pompkach
			 
			
					
				
				: czw gru 11, 2008 13:50
				autor: mirekski07
				O ile nie ma pomy paliwa w baku można to zrobić takim sposobem , ściągasz wężyk z filtra paliwa ten idący od baku ( podający paliwo ) na kruciec filtra zakładasz wężyk około 1 metra najlepiej przezroczysty aby widzieć stan paliwa jakie do niego wlejesz , podnosisz wężyk do góry i dolewasz poliwo aby cały czas było widoczne w połowie węża , po upływie 3min można odpalać .
			 
			
					
				
				: czw gru 11, 2008 14:16
				autor: Cinek
				VW krzychu pisze:silnik AHF na 100% nie ma PD więc raczej koledzy dobrze doradzają.
kulon-x pisze:souler, AHF jest na pompie a nie na pompkach
wierzcie panowie że souler doskonale wie który silnik to PD a który nie. a faktem jest że kolega napisał w tytule że PD, więc albo nie wie co pisze albo wymieniał filtr np w innym aucie
 
			
					
				
				: czw gru 11, 2008 14:50
				autor: Owen
				Chyba źle zaznaczyłem. Silnik jest AHF 1.9 TDI 110 km
			 
			
					
				
				: czw gru 11, 2008 18:05
				autor: Majiic
				Ja jak wymieniam filtr paliwa, nigdy go nie zalewam. Pokrece z minetke 
 
 
i zapala jak ta lalla
 
