Strona 1 z 1
					
				Buczy, wibruje i nie wiadomo co :(
				: pt paź 03, 2008 12:32
				autor: MrX
				Witam!
Mam taki problem jeden z wielu zreszta... 
Jak kupiłem samochodzik to cos buczało gdy zaczynałem jechac z predkoscią powyżej 60 km, fakt ze mam do tej pory zreszta stare opony, byłem je wyważać - nie pomogło, byłem na zbieżności - nie pomogło.
Gdy jade prosto wszystko jest w porządku gdy minimalnie skrecem kierownica ( 2 cm w lewo) zaczyna buczeć strasznie... myslalem ze to łozysko w prawym kole, ale jest ono dobre, sprawdziłem u mechanika, i w sumie to nie nie wiem co może nadawać to buczenie, czy łozysko w lewym kole, czy półośka czy przeguby czy te stare opony pomimo wszystko 
 
 
pomocy!
 
			
					
				
				: pt paź 03, 2008 20:53
				autor: areczek149
				kolego sprawdź sobie poziom płynu od wspomagania
			 
			
					
				
				: sob paź 04, 2008 07:41
				autor: xplo
				Jakby ci opony huczały to nawet jakbyś jechał prosto. Mój brat ostatnio kupił takie opony i sam myślał czy to łożyska, ale przełożył je na przód auta i ciszej jest.
			 
			
					
				
				: sob paź 04, 2008 13:30
				autor: MrX
				Panowie i sprawa ma się tak: sprawdziłem płyn było poniżej minimum, uzupełniłem i dalej nic 

 dalej buczy przy lewo skrecie kierownicy nawet gdy dam 2 cm w lewo 

 
			
					
				
				: sob paź 04, 2008 13:58
				autor: andrew.zbyrko
				MrX pisze:Panowie i sprawa ma się tak: sprawdziłem płyn było poniżej minimum, uzupełniłem i dalej nic  dalej buczy przy lewo skrecie kierownicy nawet gdy dam 2 cm w lewo 
może pompa wspomagania? pasek na pompie dobrze napięty? kierownica chodzi ciężej?
 
			
					
				
				: sob paź 04, 2008 14:48
				autor: xplo
				Andrew mógłbyś bardziej rozszerzyć ? Ponieważ u mnie też buczy przy skręcaniu ale tylko gdy stoję. Miałem wymieniany napinacz paska wielorowkowego i po tej wymianie nagle mi kierownica cięzej kręci ale buczenie się wyciszyło. Jestem pewny, że to pompa tak buczy ale czemu kiera mi cięzej chodzi po wymianie napinacza + rolek..
			 
			
					
				
				: sob paź 04, 2008 16:08
				autor: andrew.zbyrko
				xplo, chyba wiele wam nie pomoge, wziołem te pytania na zdrowy rozsądek, bo jeżeli coś charczy przy minimalnym skręcie kierownicy to znaczy że to raczej pompa, bo wtedy jest najbardziej obciążona, problemy ze wspomaganie mogą też być jak sie pasek ślizga, a jak kierownica ciężko chodzi to raczej coś z pompą nie tak!?
			 
			
					
				
				: sob paź 04, 2008 16:50
				autor: FaYaH
				mam podobny problem, tyle ze u mnie cos caly czas od momentu odpalenia silnika huczy.Powodem halasu jest napewno pompa bo jak zdjalem pasek to halas znikl.Zastanawiam sie czy powinienem wymienic cala pompe czy moze  tylko olej od wspomagania i filtr, jak myslicie? A wie ktos moze gdzie jest ten nieszczesny filtr? Bo wyczytalem w ksiazce serwisowej ze trzeba go wymienic ale nienapisano gdzie sie znajduje;/ 
[ Dodano: 04 Paź 2008 16:52 ]
Zapomnialem dodac ze przy skrecaniu wyczuwa sie drgania na kierownicy,a sila wspomagania sie zmienia, raz jest lzej a raz ciezej krecic kierownica.Mozliwe ze to przez stary plyn i zapchany uklad?
			 
			
					
				
				: sob paź 04, 2008 16:57
				autor: andrew.zbyrko
				Z tego co słyszałem, jak płyn jest czysty to jest OK
			 
			
					
				
				: sob paź 04, 2008 20:37
				autor: MrX
				dodam jeszcze ze mi zaczyna coś buczec przy lewo skrecie jak mam okolo 60 km/h a w miejscu i do tej predkosci jest cisza i spokoj.... 
co to moze byc?
			 
			
					
				
				: sob paź 18, 2008 00:48
				autor: LysyStudio
				Drogi sąsiedzie 
 
 
Na pewno to nie jest wina opon, łożysko też bym wykluczył (sam u siebie wymieniałem i objaw był inny, szumiał przy dowolnej prędkości)...  Więc lepiej nie gdybać, dam Ci namiar do gościa z Wieliczki, to Ci zdiagnozuje co i jak 
 
A najlepszy sposób na pozbycie sie uciążliwych usterek to sprzedać auto  

  Ja swojego 4 sprzedałem i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwy,  nic nie huczy, nie drga  
