AAZ głośniej chodzi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

AAZ głośniej chodzi

Post autor: untaztood » śr maja 14, 2008 15:18

Od jakiegoś miesiąca, może dwóch mój AAZ zaczął głośniej chodzić. Szczególnie daje się to usłyszeć na wolnych obrotach. Jest takie typowo dieselowskie tykanie co pełny cykl pracy, jednak stał się on głośniejszy.
Stan oleju OK. Na zimnym jest ciut głośniej, ale różnica między ciepłym a ziminym jest minimalna.
Jak się doda gazu, lub już jedzie to ogólna głośność pracy silnika jak na diesla jest zadowalająca. Co to może być?

Od dłuższego czasu leję SHELL V-POWER Diesel. Może za bardzo mi wtryski przeczyściło? :)
Ostatnio zmieniony śr maja 14, 2008 15:38 przez untaztood, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr maja 14, 2008 18:02

1) Zuzyty olej
2) Kat wtrysku
3) Wtryski do sprawdzenia



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: AAZ głośniej chodzi

Post autor: RobertP » śr maja 14, 2008 22:28

untaztood pisze:Co to może być?
Na pierwszy "rzut oka" stawiam na szklanki ... #-o :-k , ale nie na 100% ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » czw maja 15, 2008 00:27

Olej ma jakieś 4000 km i jest to pół syntetyk Shell'a. Więc chyba raczej to nie to...

A powiedzcie mi, jak zlokalizować konkretnie "usterkę"? Wymieniać szklanki, zawory, popychacze?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw maja 15, 2008 09:46

Musisz osluchac dokladnie slinik, jesl slychac dzwonienie dochodzace z pod pokrywy zaworów to znaczy ze szklanki, lub walek rozrzadu sa do wymiany, ale jakos niechce mi sie wierzyc ze to rozrzad, musialbys miec spory przebieg



Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » czw maja 15, 2008 10:35

t0mal pisze:Musisz osluchac dokladnie slinik, jesl slychac dzwonienie dochodzace z pod pokrywy zaworów to znaczy ze szklanki, lub walek rozrzadu sa do wymiany, ale jakos niechce mi sie wierzyc ze to rozrzad, musialbys miec spory przebieg
Przebieg po remoncie (czyli nowym pasku rozrządzu) to jakieś 50tyś km...



marekboha
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt maja 23, 2008 21:46
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: marekboha » pn maja 26, 2008 23:39

witam a moim zdaniem winien jest syntetyk po prostu wyplukal silnik,ja bym wymienil olej na mineralny.


marekboha

Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » wt maja 27, 2008 10:56

marekboha pisze:witam a moim zdaniem winien jest syntetyk po prostu wyplukal silnik,ja bym wymienil olej na mineralny.


kolego po pierwsze to nie syntetyk tylko półsyntetyk po drugie płukac to mozna tkaniny olej nie płucze silnika, a po trzecie to zmiana oleju nic nie da tymbardziej na mineralny. kolega jeżdzacna półsyntetyku wie co robi :bajer:

marekboha
a Tobie polecam lekture o olejach na forum jest tego sporo :grin:


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt maja 27, 2008 11:41

To co napisał tOmal tj.
1.wtryskiwacze - ciśnienie
2.Początek wtrysku
3.Pompa wtryskowa
Sprawa zamyka się na układzie paliwowym.
Jak zużycie paliwa... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » wt maja 27, 2008 14:04

A ja zastanowiłbym się nad paliwem. Zatankuj jakiegoś innego paliwka i sprawdź jak Ci chodzi.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt maja 27, 2008 14:09

untaztood pisze:Przebieg po remoncie (czyli nowym pasku rozrządzu) to jakieś 50tyś km...
no misiek ty masz wymiane wlasciwie. jeszcze max 5kkm i zmiana. sprawdzales stan paska i napiecie?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

marekboha
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt maja 23, 2008 21:46
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: marekboha » wt maja 27, 2008 23:16

Przewodnik pisze:
marekboha pisze:witam a moim zdaniem winien jest syntetyk po prostu wyplukal silnik,ja bym wymienil olej na mineralny.


kolego po pierwsze to nie syntetyk tylko półsyntetyk po drugie płukac to mozna tkaniny olej nie płucze silnika, a po trzecie to zmiana oleju nic nie da tymbardziej na mineralny. kolega jeżdzacna półsyntetyku wie co robi :bajer:

marekboha
a Tobie polecam lekture o olejach na forum jest tego sporo :grin:
witam no widze ze kolega jest mistrzem w dziedzinie oleji i wszystko co plucze kojarzy mu sie z tkaninami, kolego bez urazy to jest tylko moje zdanie na ten temat nie napisalem zmien olej na mineral i powiem ci ze jezdzilem na (pol syntetyku) jak to ujeles dokladnie ale przyszedl okres ze postanowilem przejsc na mineral dobrej jakoscii moge tylko powiedziec ze polepszylo sie i to sporo w pracy silnika(pracuje duzo ciszej) zrobilem juz100 tys na mineralua wszystko pracuje ok zero wyciekow,pocenia sie itd jedyne co robilem to pompe wymienilem ale to inny temat ,ale co olei .....producentów samochodów: VW, Audi, BMW, Mercedes-Benz. Shell Helix Extra zawiera pakiet specjalnych dodatków czyszczących, które aktywnie usuwają osady z silnika. wiekszosc ma dodatki czyszczace i tyle.i nie odsylaj mnie do forum na temat oleji nie zawsze to co pisza idzie z praktyka poruszam sie juz 19 lat vw i nigdy nie mialem wiekszych problemow z silnikami


marekboha

Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » śr maja 28, 2008 16:30

wszystko fajnie rozumiem to Twoje zdanie moje to że nic to nie da. no i CIekawi mnie co mają aktywne zwiazki czyszczące do głosniej pracy silnika :-k


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 30 gości