Kąt poczatku wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

poloSDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 02, 2015 21:48

Kąt poczatku wtrysku

Post autor: poloSDI » pn gru 21, 2015 21:36

Stary na dawce dwa to możesz mieć problem z wolnym spadaniem obrotów a nawet może się sam gazować.



hary6665
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn mar 15, 2010 12:40
Lokalizacja: goleniów

Kąt poczatku wtrysku

Post autor: hary6665 » sob gru 26, 2015 18:05

WITAM
Rsw ustawione na 0,72v dawkę ustawiłem na 3,5 tak wcha cię 3,8 a kąt wtrysku na 55 stopni i nie stety dalej wolno schodzi z obrotów.
co będzie tego przyczyną?



poloSDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 02, 2015 21:48

Kąt poczatku wtrysku

Post autor: poloSDI » wt gru 29, 2015 22:22

Moim zdaniem nastawnik jest do wymiany bo potencjometr okłamuje.Zadzwoń do gościa z allegro co sprzedaje nastawniki i z nim pogadaj.Chyba hdkserwis nick.Nie wiem jak to jest z tym rsw ale na pewno ustala napięcie i jak tu będzie błąd to dawka widziana w programie będzie oszukana.
Ewentualnie zatarty pierścień pod nastawnikiem na pompie.Weź sobie wlej do ON castrol 2T tylko konkretnie z pół butelki.Jak się przycina to olej to przesmaruje.
Albo weź go przestaw na 5 i zobacz czy już spadają.



Naparstek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 21:52
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Kąt poczatku wtrysku

Post autor: Naparstek » czw gru 31, 2015 19:20

hary6665, dawkę paliwa ustawiales na rozgrzanym silniku do 90stopni? Dawka paliwa zmienia się wraz z temperatura, trzeba ją ustawiać na rozgrzanym silniku i mają być wyłączone odbiorniki czyli światła, nawiewy, radio i tym podobnie. Ustawiasz to vagiem?



rafalrafal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt wrz 20, 2019 09:39
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: AHF

Re: Kąt poczatku wtrysku

Post autor: rafalrafal » pn wrz 30, 2019 08:15

Witajcie.
Chciałbym się Was poradzić odnośnie kąta wtrysku. Mój silnik to AHF 110KM, rok 99, na pompie wtryskowej.
Ostatnio z ciekawości sprawdziłem kąt wtrysku programem VCDS.
Okazało się, że kąt jaki pokazuje to 71.
Obrazek

Ponadto jak sprawdzałem grupę 000 (na rozgrzanym i zimnym silniku) kolumna druga pokazywała wartości od 67 do 71.

Moje pytanie to takim wskazaniem warto się przejmować? Czy na dłuższą metę nie spowoduje to problemów z silnikiem?

Czy ustawienie kąta mogło się samo przestawić? Czy należy szukać "większego" problemu?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości