Nierówna praca silnika i niebieski dym, wtryski?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, Haki, Qto, VIP

Awatar użytkownika
starko87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 22:18
Lokalizacja: woj.opolskie

Nierówna praca silnika i niebieski dym, wtryski?

Post autor: starko87 » śr lut 20, 2008 17:44

Witam!mam pewnien problem od jakiś dwóch dni moj golf sie dziwnie zachowuje !Zapala normalnie ale bardzo nie równo chodzi telepie nim jak nie wiem co .z początku myslalem ze to świeca (zmieniałem jakies 2 tyg temu bo była spalona) ale mysle przeciez jak sie zagrzeje powinno byc ok a on dalej to samo STAWIAM ZE JAKIŚ WTRYSK MI Padł :crazy: pytanie który i czy to napewno to (dym jakby niebieskawy czyli wskazuje na wtrys)Jak sprawdzić wtrysk ??popuszczałem przewody zasilajace ale wiele to nie dało bo nie zauważyłem wiekszej zmiany bo bardzo nim trzesie Dodam ze jak ma wyciągniety PRZYSPIESZACZ to rowniej chodzi choc tez przerwie od czasu do czasu i dyma puści Jak domowym spospobem sprawdzic wtrysk czy leje wiem ze jest specjalne urzadzenie do tego ale niestety nie posiadam go Da sie inaczej??Prosze o pomoc Zapomniałem dodac ze zmieniałem olej w tamtym tyg na inny Ale czy moze miec cos to wspolnego??
Ostatnio zmieniony śr lut 20, 2008 22:10 przez starko87, łącznie zmieniany 2 razy.


Mój MK1 Cabriolet =>>
viewtopic.php?f=86&t=482943

Moja LIMUZYNA =>>
viewtopic.php?p=2926212#2926212

Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » śr lut 20, 2008 17:56

no wtryski raczej sprawdza sie specjalnym urzadzeniem no jak nie masz to lepiej jedz gdzies sprawdzić no ale jak popuszczasz przewody to powinien ci zgasnąc wtedy wiadomo ze wtrysk dobry. moze masz zle ustawiony wydatek szczatkowy



Awatar użytkownika
starko87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 22:18
Lokalizacja: woj.opolskie

Post autor: starko87 » śr lut 20, 2008 17:58

Marcin_87, możliwe ale jak go ustwić dobrze i gdzie go sie ustawia??

[ Dodano: 20 Lut 2008 17:11 ]
ok juz wiem jak to ustawic ale zobacze czy dam rady

[ Dodano: 21 Lut 2008 18:21 ]
moj problem sie rozwiązał okazało sie ze pasek przeskoczył o ząbek ale juz jest ok :bigok:


Mój MK1 Cabriolet =>>
viewtopic.php?f=86&t=482943

Moja LIMUZYNA =>>
viewtopic.php?p=2926212#2926212

marcik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn gru 04, 2006 23:02
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: marcik » wt mar 04, 2008 23:49

witam
pasek sam z siebie nie przeskakuje , chyba że telepie ci się koło zębate na wale korbowym
ja mam 1,9 td aaz i w ostatniej chwili interweniowałem bo ścięło mi pół klina i zrypało trochę
przylgnię czoła wału,efekty wcześniej były takie że z rury niebieski dym i ciężko palił,postawiłem na warsztat auto ,sprawdzili pompę,pompa dobra,facio mówił ze miałem przestawiony punkt wtrysku ,po przejechaniu 250km problem się znowu pojawił,zawołałem
kumpla ustawił mi ponownie wtrysk ,auto dostało kopa i elegancko zapalało, na forum ktoś mi odpowiedział żeby sprawdzić to nieszczęsne koło(częsta przypadłosć w 1,9td)po naprawie zrobiłem 500km i na razie wszystko w porządku(śrubę na loctite a pod koło dodałem trochę belzony 1111 jako wypełniacz) :bigok: radzę to sprawdzić bo gdyby ci sięzerwało to kółko to remont głowicy pewny...odpukać...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 11 gości