Problem z odpaleniem gdy auto długo postoi.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Problem z odpaleniem gdy auto długo postoi.

Post autor: krzysiek82 » ndz sty 20, 2008 19:22

Witajcie
Problem co prawda nie dotyczy golfa ale skody felicja 1.9D z silnikiem VW.
Otóż gdy auto postoi tydzień jest problem z jego rozruchem, silnik da się uruchomić za 2,3 razem. Nie da się za pierwszym rozgrzaniem świec. świece żarowe są dobre, stan silnika także bardzo dobry bo ma przebieg zaledwie 66tyś. Co o tym myślicie? Proszę o jakieś porady.
Ostatnio zmieniony ndz sty 20, 2008 19:59 przez krzysiek82, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz sty 20, 2008 19:33

sorry za spam ale jak nie będziesz się ruszał przez tydzień to też nie będziesz taki sprawny
po za tym filtry , układ paliwowy



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz sty 20, 2008 19:40

vision pisze:po za tym filtry , układ paliwowy
akumulator :bajer:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » ndz sty 20, 2008 19:44

może się cofa paliwo, sprawdz czy nie ma bąbelków w przewodach do pompy


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » ndz sty 20, 2008 19:51

Akumulator jest ok, filtry wszystkie nowe, paliwo się cofa co można na to poradzić?
Ostatnio zmieniony ndz sty 20, 2008 19:52 przez krzysiek82, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz sty 20, 2008 20:11

zaworek kierunkowy itd.

[ Dodano: 20 Sty 2008 19:11 ]
lub zajrzeć do pompy :chytry:



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » ndz sty 20, 2008 20:56

Tzn zaworek kierunkowy do wymiany tak? Dziwne tylko żeby padł po takim niewielkim przebiegu. A co masz na myśli pisząc o pompie? Co mogę zrobić sam żeby jeszcze bardziej nie namieszać?:)


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

PROGRAF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn cze 04, 2007 00:25
Lokalizacja: płock

Post autor: PROGRAF » ndz sty 20, 2008 21:28

hmm...

to ja sie też podepne pod temacik u mnie ten sam problem silnik 1,9 TD AAZ
tylko ze mój nie chce odpalic po nocnym postoju ale jak zaciągnę przyspieszacz to zagada problem w tym że teraz nie ma mrozów

świece są ok
paliwo sie nie cofa

moze to akumulator sprawdzałem go i niby jest ok ale pisze na nnim że ma 66Ah może to za mało ??



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » ndz sty 20, 2008 23:10

PROGRAF pisze:hmm...

to ja sie też podepne pod temacik u mnie ten sam problem silnik 1,9 TD AAZ
tylko ze mój nie chce odpalic po nocnym postoju ale jak zaciągnę przyspieszacz to zagada problem w tym że teraz nie ma mrozów

świece są ok
paliwo sie nie cofa

moze to akumulator sprawdzałem go i niby jest ok ale pisze na nnim że ma 66Ah może to za mało ??
sprawdź kąt wtrysku


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
smadny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt lis 02, 2004 10:23
Lokalizacja: VW Silesia Club-Katowice
Kontakt:

Post autor: smadny » pn sty 21, 2008 10:43

PROGRAF pisze:ma 66Ah może to za mało
ja w dieslach swoich zawsze mialem 72 Ah... Poza tym zawsze wyciagaj przyspieszacz, po to on jest zeby go wyciagac, ja wyciagalem w SBku i AAZcie nawet w lecie... :helm:


Volkswagen Klub Polska #555
----------------------------------
VW Silesia Club - old school memmber ;P

Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » pn sty 21, 2008 10:54

PROGRAF, a jaki przebieg ma to auto? Wydaje mi się, że silnik jest już trochę wyjechany i jest problem z rozruchem, sprawdź jakie masz ciśnienie na cylindrach. Z drugiej jednak strony to czy wszystkie świeceCi grzeją? Czy jak silnik odpali to trochę nim "rzuca"?


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
smadny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt lis 02, 2004 10:23
Lokalizacja: VW Silesia Club-Katowice
Kontakt:

Post autor: smadny » pn sty 21, 2008 11:21

mr_simon pisze:a jaki przebieg ma to auto
pisze jak byk 66 kkm :helm:


Volkswagen Klub Polska #555
----------------------------------
VW Silesia Club - old school memmber ;P

Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » pn sty 21, 2008 13:17

krzysiek82, zaworek kierunkowy lub inaczej nazywany zwrotny masz w pompie wtryskowej - czasami potrafi się zawiesić wtedy mozna albo naprawić u pompiarza lub kupić zewnętrzny zaworek zwrotny i montujesz go na przewodzie paliwa między pompa wtryskową a filtrem paliwa. Co do przebiegu, ja mam na liczniku 291tyś a w rzeczywistości już grubo ponad 500tyś, wiec i Twoje 66tys może nie być realny :bajer:


www.jettaclub.pl

vagin5

Post autor: vagin5 » pn sty 21, 2008 13:23

meverick pisze:krzysiek82, zaworek kierunkowy lub inaczej nazywany zwrotny masz w pompie wtryskowej - czasami potrafi się zawiesić wtedy mozna albo naprawić u pompiarza lub kupić zewnętrzny zaworek zwrotny i montujesz go na przewodzie paliwa między pompa wtryskową a filtrem paliwa. Co do przebiegu, ja mam na liczniku 291tyś a w rzeczywistości już grubo ponad 500tyś, wiec i Twoje 66tys może nie być realny :bajer:
nie ma czegoś takiego jak zaworki zwrotne w rotopompacfh, jeśli się cofa paliwo jest to wina nie szczelnego ukladu zasilania.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 57 gości