Strona 1 z 3
					
				problem z pompą wtryskową
				: sob sty 19, 2008 22:43
				autor: wesele12
				moja stara zepsuta pompa miała symbol 0460-494-346 i nie miała z boku zaworu elektromagnetycznego takiego z rurką ,teraz mam okazję kupić pompę od golfa 1.9 TD ale ma taki zawór z rurką ,do czego to jest czy będzie działać z moim silnikiem ,co podłączyć do tego zaworu?  Dzięki za pomoc  dzwoniłem do serwisów  nie chcą gadać mówią żeby im podać symbol starej to mi dobiorą nową  ,oczywiście za ogromne pieniądze , a ja chcę kupić używaną  np: na allegro  ,ale większość pomp tam oferowanych ma to ustrojstwo z rurką i zaworem elektrycznym z boku .   

 
			 
			
					
				
				: ndz sty 20, 2008 03:38
				autor: gienekp007
				Ja słyszałem ze to służy do stabilizacji wolnych obrotów na zimnym silniku. Podłączony pod prąd za pomocą przekaźnika i pod czujnik temperatury zmienia kąt wtrysku na zimnym silniku aż do jego rozgrzania i się wyłącza. Mam go nie podłączonego a chciałbym aby działało, dałem temat jak go sprawdzić i jak podłączyć ale jakieś zero odzewu a raczej konkretów które mnie interesują. Bez niego zimny silnik trochę nierówno chodzi i temu jak jest to chciałbym to zrobić to link do mego tematu 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=145403  ten zaworek u mnie wygląda jak na twoim zdjęciu chociaż słabej jakości jest i ciężko się dojrzeć,  muszę go zrobić bo nie używam cięgna ssania bo nie mogę z innych przyczyn, jak mi się uda to nawet chce bez przekaźnika i czujnika na zwykłym przycisku gdzieś w aucie zrobić bo tam tylko dochodzi ponoć tylko kabel prądowy i tylko tyle. u mnie chodzi bez podłączonego samochód zwyczajnie tylko przez pierwsze 30 sek trochę szarpie delikatnie czyli nierówno pracuje ale to wina tego że nie zmieniam kąta przyśpieszaczem. Jak coś się dowiesz chodzi mi bardziej o sprawdzenie jak to zrobić i konkretne podłączenie bo ja nie wiem gdzie do tego nawet szukać instalacji w którym miejscu jak w ogóle jest. Zamieszczę twój link w swoim temacie
 
			 
			
					
				
				: ndz sty 20, 2008 09:27
				autor: wesele12
				Dzięki  Ginek za zaiteresowanie , znalazłem w rozsądnej cenie  pompę z tym ustrojstwem  ale nie wiedziałem czy mogę ją zastosować gdyż wcześniej miałem bez tego .Teraz mam już mniej obaw i chyba ją kupię. 
[ Dodano: 21 Sty 2008 19:47 ]
Mam Golfa 1,9 TD z 1992 roku  z silnikiem AAZ   potrzebuję wymienić sprzęgło  lecz do tego modelu sa dwa zestawy   jeden do Mot 274 103 a drugi  do Mot 274 104 skąd mam wziąsć ten numer silnika  , na silniku z przodu jest skorodowane i nic już nie widać  numeru silnika nie mam bo nie jest wymagany   jak rozszyfrować  mój silnik?
Dzięki za pomoc .
Robert
			 
			
					
				
				: pt sty 25, 2008 00:30
				autor: skarredasch
				nie zakladajac nowego tematu ponawiam pytanie z pierwszego postu...
przymierzam sie do wymiany pompy i nie wiem czy warto dac pompe z tym czyms i czy to jest ten mechanizm autossania (autozmiana kata)...jak to podlaczyc jezeli mam zwykla pompe z reczna zmiana kata??...
			 
			
					
				
				: pt sty 25, 2008 01:30
				autor: gienekp007
				ja mam też "ssanie" na cięgno
			 
			
					
				
				: pt sty 25, 2008 15:48
				autor: skarredasch
				gienekp007 pisze:ja mam też "ssanie" na cięgno
i o ile wygodniej byloby miec automatyczne... 
 
moze ktos wie jak przerobic lub co dorobic do instalacji zeby mozna bylo zainstalowac pompe z automatycznym ssaniem??
i czy to jest wogole automatyczne ssanie?
 
			 
			
					
				
				: pt sty 25, 2008 18:31
				autor: gienekp007
				chodziło mi o to że ja mam ssanie na cięgno i mam te ustrojstwo zwane zaworem elektromagnetycznym do zmiany kąta wtrysku na zimnym silniku. Pytałem czy ktoś wie jak to jest bo z tego co mi ludzie mówią a nie wiem czy się znają to jest coś takiego że ten zawór jest połączony z jakimś przekaźnikiem poprzez czujnik temperatury. Służy jak to mi magik powiedział ale on mniej się pewnie zna ode mnie wywnioskowałem po gadce że służy do stabilizacji wolnych obrotów na zimnym silniku i zmienia kąt , po rozgrzaniu przekaźnik rozłącza prąd sczytując wart. temperatury z czujnika , ale sam dokładnie nie wiem. Nie jest to ssanie chyba bo ssanie automatyczne jest rozwiązane inaczej ale ponoć dużo to daje na zimnym silniku. A jak jest to sam nie wiem i nadal czekam może temat się jeszcze rozwinie bo ktoś to na pewno ma to ustrojstwo u siebie a wtedy to se zrobię. jak będę miał czas to to sprawdzę na zimnym motorze doprowadzając prąd z akumulatora jak będzie zimny ale na razie nie chce mi się za to zabierać.
			 
			
					
				
				: sob sty 26, 2008 22:28
				autor: skarredasch
				chyba nikt nie wie... 

 
			 
			
					
				
				: ndz sty 27, 2008 09:15
				autor: wesele12
				podłączyłem napięcie 12v  do tego  "ustrojstwa  ale nie widzę  różnicy w pracy   ,oczywiście na ucho ,gdyby zapłon sie przyspieszył to by było słychać  ,na razie więc tego nie podłaczam.
			 
			
					
				
				: ndz sty 27, 2008 17:59
				autor: skarredasch
				wesele12, znalazlem schemat...jak bede mial chwilke to wrzuce...
			 
			
					
				
				: wt sty 29, 2008 21:46
				autor: wesele12
				mam ten schemat od ciebie  ,ale który selenoid  to ten na boku pompy? 

 
			 
			
					
				
				: wt sty 29, 2008 23:21
				autor: arwam
				wesele12, 
Co się stało w Twojej pompie?
Będziesz ją chciał sprzedać jak tak to za ile?
			 
			
					
				
				: śr sty 30, 2008 01:00
				autor: tberent
				
			 
			
					
				
				: śr sty 30, 2008 01:24
				autor: To_mas
				nie no teraz to mnie zadziwiacie 

 sami pompiarze :PPP
tberent,  oni zaraz podłączą amortyzatorek pod prąd 

 i będzie sam zmieniać kąt wtrysku 

 niezły czad 

Ludzie to jest tylko zwykły amortyzatorek 

 zeby wolniej schodził z obrotów 

 mozesz go równie dobrze wypierniczyć 

 (dać mi)