Strona 1 z 1
					
				Bardzo dziwne zachowanie po myjni w AJM
				: wt lis 20, 2007 23:37
				autor: tsmolarski
				Witam
Byłem dzisiaj na myjni umyć samochód, po zakonczeniu prania mojej bory bez wiekszych problemów wyjechałem z myjni i zaczęły się problemy.
Po przejechaniu ok 100 m poczułem że brakuje mi mocy więc zatrzymałem się na poboczu, wyłączyłem i włączyłem silnik myśląc że to tryb awaryjny silnika
Po ponownym uruchomieniu zaczęła mi migać lampka od świec no i co najdziwniejsze, wciskanie pedału gazu nie dawało zadnych skutków (obroty czały czas na poziomie 750 obr/m nawet po wcisnieciu pedału w podłogę)
Co ciekawsze po chwili silnik  sam podnósł obroty do 1200 / 1400 obr/min i tak stoi
Nie wiem co się dzieje z silnikiem nie wiem czy zalałem kompa czy co, nigdy sie nic takiego nie działo
Proszę o pomoc
			 
			
					
				
				: wt lis 20, 2007 23:45
				autor: damcio151
				jedź na vaga i odczytaj błąd ...
			 
			
					
				
				: wt lis 20, 2007 23:49
				autor: tsmolarski
				problem w tym ze nie dojade silnik stracil całkowicie moc, przy włączeniu jedynki obroty są na pozionie 500 obr/m
Musze skombinować lawete
P.S.
Znacie jakiś dobrych i nie za drogich speców w Poznaniu
			 
			
					
				
				: wt lis 20, 2007 23:53
				autor: damcio151
				tsmolarski, poczekaj do jutra ... może coś sie polepszy 

 Sprawdź czujnik pedału hamulca 
[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 22:57 ]
tak myślę nad Twoim problemem .... dziwna sprawa  
 
Jak mówię najlepiej byłoby podpiąć się pod vaga , wtedy wyjdzie co jest nie tak
 
			 
			
					
				
				: pn lis 26, 2007 23:03
				autor: tsmolarski
				Macie jakieś namiary na poznańskich specjalistów 
pozdr
			 
			
					
				
				: pn lis 26, 2007 23:12
				autor: woojas25
				mialem dokladnie tak samo jak kompa spaliłem
			 
			
					
				
				: pn lis 26, 2007 23:45
				autor: tsmolarski
				Co jeszcze ciekawego się działo
podczas odpalania samochodu słychać jakiś trzask no i wszystko w samochodzie gaśnie łącznie z lampami, wyświetlaczami zegarami, tak jak bym zdiął j=kleme z akumulatora
woojas25 pisze:mialem dokladnie tak samo jak kompa spaliłem
Ile kosztuje przyjemność wymiany ewentualna 

 
			 
			
					
				
				: wt lis 27, 2007 10:04
				autor: mirass
				tsmolarski pisze:Co jeszcze ciekawego się działo
podczas odpalania samochodu słychać jakiś trzask no i wszystko w samochodzie gaśnie łącznie z lampami, wyświetlaczami zegarami, tak jak bym zdiął j=kleme z akumulatora
woojas25 pisze:mialem dokladnie tak samo jak kompa spaliłem
Ile kosztuje przyjemność wymiany ewentualna 

 
najprawdopodobniej do twojego sterownika dostała się woda.Gdybyś od razu wysuszył komputer i osady z wapnia ect. zmył płynem do czyszczenia płytek drukowanych, to nie byłoby żadnego szwanku
tak czeka cię na 99% nowy sterownik - najlepiej sprawdzić czy faktycznie komputer
jak coś to priv
 
			 
			
					
				
				: pt lis 30, 2007 18:41
				autor: tsmolarski
				Błędy z kompa 
VAG PL
9600 baud
17932	Nie znany kod błędu
	brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
19466	Nie znany kod błędu
	brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17931	Nie znany kod błędu
	brak osprzętu / nie związany ze sprz
19466	Nie znany kod błędu
	brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17931	Nie znany kod błędu
	brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1314	Sterownik silnika
	J5920826C  KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13  -  BŁĄD 
1336	Nie znany kod błędu
	J5920826C  KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13  -  BŁĄD SPORADYCZNY
------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------
VAG-COM
Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4
Scan: 01,02,03,08,16,15,17,19,22,35,46,56
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
   Controller: 038 906 019 AN
   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  1301
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 63351
5 Faults Found:
17932 - Fuel Pump Relay (J17): Open or Short to Ground
            P1524 - 35-10 - - - Intermittent
16706 - Shareware Version. To Decode all DTCs
            P0322 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
18047 - Shareware Version. To Decode all DTCs
            P1639 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
18072 - Control Circuit for PD Injectors: Electrical Malfunction
            P1664 - 35-10 - - - Intermittent
16989 - Shareware Version. To Decode all DTCs
            P0605 - 35-00 - Please Register/Activate
Readiness: N/A
Potem skasowałem błędy i działał poprawnie 
spróbuje jeszcze moze błąd wystapi
Jeśli ktos mi powie cos o błędach będe wdzięczny
			 
			
					
				
				: sob gru 01, 2007 00:01
				autor: Grzesiekk1982
				Witam.
Looknij na tą stronkę trochę samo rozkodujesz... 
http://www.obd-2.biz/vag.php  
 
Pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: ndz gru 02, 2007 18:56
				autor: tsmolarski
				powiedzcie mi na podstawie ponizszych błędów co bym musiał wymienićbo kody kodami nie zawsze znacza to co maja
pozdr
Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 038 906 019 AN 
   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  1301
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 63351
3 Faults Found:
19466 - Relay for Fuel Cooling Pump (J445): Open or Short to Ground
            P3010 - 35-00 - -
17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal
            P1523 - 35-10 - - - Intermittent
17932 - Fuel Pump Relay (J17): Open or Short to Ground
            P1524 - 35-00 - -
Address 03     -------------------------------------------------------
   Controller: 1J0 907 379  R 
   Component: ASR     20 IE CAN  0001
   Coding: 13404
   Shop #: WSC 01317
No fault code found.
Address 08     -------------------------------------------------------
   Controller: 3B1 907 044 C  
   Component: CLIMATRONIC     C 0.7.0
   Coding: 01001
   Shop #: WSC 01317
2 Faults Found:
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
            30-00 - Open or Short to B+
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
            37-00 - Faulty
Skipping Address 15-Airbags
Address 17     -------------------------------------------------------
   Controller: 1J5 920 826 C  
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13
   Coding: 01112
   Shop #: WSC 12345
   WVWZZZ1JZ3W500762     VWZ7Z0C6993105
1 Fault Found:
01336 - Data Bus for Comfort System
            49-00 - No Communications
Address 19     -------------------------------------------------------
   Controller: 6N0 909 901    
   Component: Gateway K<->CAN    0001
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 01266
2 Faults Found:
01336 - Data Bus for Comfort System
            49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
            49-00 - No Communications
Address 46     -------------------------------------------------------
   Controller: 1J0 959 799 Q  
   Component: 2H Zentral-SG Komf. 0001
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 01317
3 Faults Found:
01483 - Control Circuit for Rear Lid Remote Unlocking
            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)
            35-00 - -
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Address 56     -------------------------------------------------------
   Controller: 1J0 035 152 F  
   Component:  Radio BNO         0004
   Coding: 00001
   Shop #: WSC 31414
1 Fault Found:
00852 - Loudspeaker(s): Front
            36-00 - Open Circuit
End   -------------------------------------------------------
			 
			
					
				
				: pn lut 23, 2009 22:16
				autor: jkayser
				Odgrzebuje temat bo mam to samo bo mokrym dniu. Jak się sprawa skończyła?
Jaka cena ewentualnego kompa?
			 
			
					
				
				: pn lut 23, 2009 22:21
				autor: tsmolarski
				U mnie wygladalo tak, 
Sciągnąłem podszybie i przy okazji wymienilem je na nowe bo było popękane
wytarlem wszystko do sucha w okolo sterownika wysuszylem sterownik (nie rozkrecalem byl tylko w temperaturze pokojowej), 
samochod stal 3 dni na 4 sie uruchomil i przestal wariowac 
chodzi do dzisiaj nic nie wymienialem poza plastikowym podszybiem 

 
			 
			
					
				
				: wt lut 24, 2009 17:24
				autor: Bronco
				tsmolarski pisze:U mnie wygladalo tak, 
Sciągnąłem podszybie i przy okazji wymienilem je na nowe bo było popękane
wytarlem wszystko do sucha w okolo sterownika wysuszylem sterownik (nie rozkrecalem byl tylko w temperaturze pokojowej), 
samochod stal 3 dni na 4 sie uruchomil i przestal wariowac 
chodzi do dzisiaj nic nie wymienialem poza plastikowym podszybiem 

 
Trzeba być niemcem żeby w takim miejscu kompa ulokować  
