Strona 1 z 3
					
				Wtryski AHF
				: czw lis 08, 2007 21:38
				autor: Ceglarz
				Witam
Czy wtryski AHF są takie same jak w ASV. Chodzi mi o montaż takich w ALE  celu poprawy osiągów.
			 
			
					
				
				: czw lis 08, 2007 22:23
				autor: jaro4444
				Ceglarz pisze:Czy wtryski AHF są takie same jak w ASV. Chodzi mi o montaż takich w ALE celu poprawy osiągów.
Nie są takie same bo mają inne ciśnienia otwarcia. AHF 190/300 barów, ASV 220/300 braów. W obu są otworki 0.205mm. Generalnie na ASV osiąga się wyższe moce bez dymu.
 
			 
			
					
				
				: czw lis 08, 2007 22:26
				autor: Ceglarz
				Czyli nie warto pchać się w to? a może lepsze to jak z AFNa?
			 
			
					
				
				: czw lis 08, 2007 22:28
				autor: jaro4444
				Ceglarz pisze:a może lepsze to jak z AFNa?
To jest dokładnie to samo co AFN 

 
			 
			
					
				
				: czw lis 08, 2007 22:31
				autor: Ceglarz
				za 550zł sa takie wtryskina miejscu o małym przebiegu coś niewiele ponad 100 tkm. Warto by to kupić?
			 
			
					
				
				: czw lis 08, 2007 22:33
				autor: Grześko
				jaro4444 pisze:To jest dokładnie to samo co AFN  
Chyba jednak trochę lepsze bo AFN ma otwarcie 190/300 barów i po założeniu na próbę wtrysków ASV zamiast moich AFNów moc wzrosła około 8KM a moment około 15Nm na serii.
 
			 
			
					
				
				: czw lis 08, 2007 22:33
				autor: jaro4444
				W jaką moc mierzysz?
			 
			
					
				
				: czw lis 08, 2007 22:36
				autor: Grześko
				O sorry myślałem że kolega ma na oku ASVki  

 
			 
			
					
				
				: czw lis 08, 2007 22:40
				autor: jaro4444
				Jeśli i tak będziesz robił program to polecam:
- kupić końcówki 216 Boscha w Diesel Centrum Polska u kolegi Godski z Golf Klubu (cena detaliczna ok 600 zł, po upustach dla klubowiczów poniżej 500 zł), 
- wymienić końcówki w posiadanych wtryskach od TDI na 216 ustawiając ciśnienie otwarcia na 220/300 barów - nalepiej np u Pana Bogdana Podkowińskiego w Nadarzynie (koszt 200 zł), 
- ustawić statyczny kąt wtrysku po wymianie końcówek (własnym sumptem z pomocą VAG-a),
Po takich zabiegach masz na seryjnym turbo od AFN ok 140 KM i potencjał paliwowy pod ok 155-160 KM przy wymianie turba na większe.
			 
			
					
				
				: czw lis 08, 2007 22:54
				autor: Ceglarz
				jaro4444, Program, mam zrobiony. Silnik ALE także VNT nie mam, mam kolegę na miejscu jest pompiarze, pracował wcześniej w Boschu, pewnie by takie coś zrobił, ale czy na moich szprycach by to dało rade zrobić?
			 
			
					
				
				: czw lis 08, 2007 22:57
				autor: jaro4444
				Da radę jak ma urządzenie do mierzenia ciśnienia na dwóch stopniach i komplet podkładek regulacyjnych do wtrysków. Jak nie to się niech lepiej nie dotyka do wtrysku dwuspręzynowego.
			 
			
					
				
				: czw lis 08, 2007 23:03
				autor: Ceglarz
				jaro4444, Wiem że robił ostatnio wtryski z AFNa, podobnie będzie?
A seryjne turbo bez VNT ile może wykrzesać?
			 
			
					
				
				: pt lis 09, 2007 10:21
				autor: grinio
				jaro4444 pisze:Da radę jak ma urządzenie do mierzenia ciśnienia na dwóch stopniach i komplet podkładek regulacyjnych do wtrysków. Jak nie to się niech lepiej nie dotyka do wtrysku dwuspręzynowego.
Z  tego co się oriętuje to ustawia się tylko pierwsze ciśnienie a drógie jest już samoczynnie ustawiane przez podkładki które są w komplecie z końcówką wtrysku. Nie ma możliwości ustawienia drógiego ciśnienia. Jak się myle to prosze o korekte 

Pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: pt lis 09, 2007 10:38
				autor: jaro4444
				grinio pisze:Z tego co się oriętuje to ustawia się tylko pierwsze ciśnienie a drógie jest już samoczynnie ustawiane przez podkładki które są w komplecie z końcówką wtrysku. Nie ma możliwości ustawienia drógiego ciśnienia. Jak się myle to prosze o korekte  
Pozdrawiam
Mylisz się i to znacznie. Taka jest teoria Boscha a praktyka pokazuje rozrzut drugiego ciśnienia po takiej wymianie + - 30 barów. Dlatego ciśnienie drugiego stopnia też się ustawia podkładką a szczególnie na starych korpusach 190/300 bar.