Polo 1Z stuka przy ruszaniu, szarpie przy gaszeniu
: ndz wrz 09, 2007 11:43
POLO Classic wersja Beverline 1.9 TDI 1Z 1997r. - problemy i jak sobie z nimi poradzić?
Problem nr 1 - Podczas ruszania coś stuka bądź szarpie (dokładnie nie mogę tego określić), gdy już się ruszy ustaje. Czytałem temat odnośnie podobnego problemu, że podczas ruszania trzęsło autem i problemem najprowdopodobniej były poduszki, acz nizupełnie do końca na pewno, podejżenia również padły na sprzęgło, lecz w moim przypadku sprzęgło działa idealnie, nie bierze ani za wysoko ani za nisko. Czy może to być przyczyny wyrobionych gum na stabilizatorze?
Problem nr 2 - Gdy wyłączam silnik strasznie nim rzuca na boki, czy to mogą być poduszki na silniku i czy może to mieć związek z problemem nr 1?
Problem nr 3 - Auto nie jest wyposażone w ABS. Podczas hamowania pedał hamulca mi pulsuje a podczas ostrego hamowania to prawie nogi nie urwie. Czy to mogą być zwichrowane tarcze hamulcowe czy jakiś inny problem np. klocki hamulcowe? Jaki jest koszt tarcz hamulcowych?
Problem nr 4 - Wspomaganie kierownicy jest prawie takie jakby jego w ogóle nie było i podczas maksymalnego skrętu kierownicą na boki piszczy pasek. Czy wymiana paska od wspomagania przywróci działanie wspomagania tak jak powinno. Dodam, że u mnie w passacie wspomaganie działa super kręcę kierownicą jednym palcem.
Problem nr 5 - Nawiewy - jak włącze nawiew na 4 bieg to wiatrak mało nie wyskoczy od obrotów, ale prawie w ogóle nie dmucha czuć jedynie naprawdę leciutki powiew i to we wszystkich pozycjach - czy na szybę czy boki czy do środka. Ktoś mówił mi, że jest tam jakiś filtr i on na pewno jest zapchany dlatego nie "wieje" tak jak powinno. Czy to prawda z tym filtrem?
Problem nr 1 - Podczas ruszania coś stuka bądź szarpie (dokładnie nie mogę tego określić), gdy już się ruszy ustaje. Czytałem temat odnośnie podobnego problemu, że podczas ruszania trzęsło autem i problemem najprowdopodobniej były poduszki, acz nizupełnie do końca na pewno, podejżenia również padły na sprzęgło, lecz w moim przypadku sprzęgło działa idealnie, nie bierze ani za wysoko ani za nisko. Czy może to być przyczyny wyrobionych gum na stabilizatorze?
Problem nr 2 - Gdy wyłączam silnik strasznie nim rzuca na boki, czy to mogą być poduszki na silniku i czy może to mieć związek z problemem nr 1?
Problem nr 3 - Auto nie jest wyposażone w ABS. Podczas hamowania pedał hamulca mi pulsuje a podczas ostrego hamowania to prawie nogi nie urwie. Czy to mogą być zwichrowane tarcze hamulcowe czy jakiś inny problem np. klocki hamulcowe? Jaki jest koszt tarcz hamulcowych?
Problem nr 4 - Wspomaganie kierownicy jest prawie takie jakby jego w ogóle nie było i podczas maksymalnego skrętu kierownicą na boki piszczy pasek. Czy wymiana paska od wspomagania przywróci działanie wspomagania tak jak powinno. Dodam, że u mnie w passacie wspomaganie działa super kręcę kierownicą jednym palcem.
Problem nr 5 - Nawiewy - jak włącze nawiew na 4 bieg to wiatrak mało nie wyskoczy od obrotów, ale prawie w ogóle nie dmucha czuć jedynie naprawdę leciutki powiew i to we wszystkich pozycjach - czy na szybę czy boki czy do środka. Ktoś mówił mi, że jest tam jakiś filtr i on na pewno jest zapchany dlatego nie "wieje" tak jak powinno. Czy to prawda z tym filtrem?