Jaki kolektor wydechowy AFN na osprzecie AWX
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Fido_dido
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Jaki kolektor wydechowy AFN na osprzecie AWX
Hej jestem w trakcie budowy AFNa na osprzecie od Awx
i teraz pytanie bedzie turbo od awx i kolektor dolotowy od awx
i czy to wszystko podejdzie pod kolektor od afna
czy montowac to na kolektorze wydechowym od awx czy w ogole podejdzie jesli tak to czy jest wiekszy ??
chce spwac downpipa odrazu pytanko czy seryjne turbo od afna ma taka sama goraca strone
jak od awx czy inna zeby potem nie trzeba było przerabiac bo chce zrobic raz a porzadnie
czy poczekac i spawac pod nowe turbo ???
pozdraVWiam
i teraz pytanie bedzie turbo od awx i kolektor dolotowy od awx
i czy to wszystko podejdzie pod kolektor od afna
czy montowac to na kolektorze wydechowym od awx czy w ogole podejdzie jesli tak to czy jest wiekszy ??
chce spwac downpipa odrazu pytanko czy seryjne turbo od afna ma taka sama goraca strone
jak od awx czy inna zeby potem nie trzeba było przerabiac bo chce zrobic raz a porzadnie
czy poczekac i spawac pod nowe turbo ???
pozdraVWiam
Ostatnio zmieniony sob cze 30, 2007 14:22 przez Fido_dido, łącznie zmieniany 1 raz.
tak turbo od AWX pasuje idealnie zarówno od strony downpipe jaki i rury ssącej od filtra powietrzaFido_dido pisze:czy seryjne turbo od afna ma taka sama goraca strone
jak od awx czy inna zeby potem nie trzeba było przerabiac bo chce zrobic raz a porzadnie
pasuje doprowadzenie i odpływ oleju
jedyna róznica to wieksza muszla zimna i grubsza ośka
z rzeczy która nie pasuje to wylot - który większą średnice i trzeba dorabiać przejściówkę
- Fido_dido
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
nie mam latarki a niewidze sprawdze ale blok był chyba wymieniany bo moj nienadawał sie do roboty cholera wie co to za silnik auto jest okrutny składak naprawde niewiem co to moze byc
wycisciłem turbo i na zimej czesci pisze to
T15
028145701Q
454083-1 S/N YF8033R6 moze po tym idzie ja roszyfrowac to jest model garetta
wycisciłem turbo i na zimej czesci pisze to
T15
028145701Q
454083-1 S/N YF8033R6 moze po tym idzie ja roszyfrowac to jest model garetta
- Fido_dido
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Czytałem chyba z 6 razy
pilnuj mnie Cowboy zeby gafy nie było hehe bedzie blizniak tylko ze w mk2
czekam na twoja pompę 11 bedzie ogien
pilnuj mnie Cowboy zeby gafy nie było hehe bedzie blizniak tylko ze w mk2
czekam na twoja pompę 11 bedzie ogien
Ostatnio zmieniony ndz lip 01, 2007 15:02 przez Fido_dido, łącznie zmieniany 1 raz.
jeżeli pompa 11 i wtryski 230 -tki to trzeba wieksze turbo bo to z AWX długo nie pojeździ na doładowniu 1,5 BaraFido_dido pisze: Turbo z awx to opsłurzy ??? troche przy duzo ja bym był za tymi 230 to ma byc jedak auto na codzień z pazurem
podejrzewam że na tym turbo realne jest pod 180KM jednak na pompie 11 i 230 moze trochę dymić
do turbiny AWX najlepiej w ogóle nie modzić pompy tylko założyć 216tki tak jak jak zrobiłem
czyli albo 160-170KM albo ponad 200
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 74 gości