Jaki kolektor wydechowy AFN na osprzecie AWX

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Jaki kolektor wydechowy AFN na osprzecie AWX

Post autor: Fido_dido » sob cze 30, 2007 09:13

Hej jestem w trakcie budowy AFNa na osprzecie od Awx
i teraz pytanie bedzie turbo od awx i kolektor dolotowy od awx

i czy to wszystko podejdzie pod kolektor od afna
czy montowac to na kolektorze wydechowym od awx czy w ogole podejdzie jesli tak to czy jest wiekszy ??

chce spwac downpipa odrazu pytanko czy seryjne turbo od afna ma taka sama goraca strone
jak od awx czy inna zeby potem nie trzeba było przerabiac bo chce zrobic raz a porzadnie


czy poczekac i spawac pod nowe turbo ???

pozdraVWiam
Ostatnio zmieniony sob cze 30, 2007 14:22 przez Fido_dido, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob cze 30, 2007 13:42

Fido_dido pisze:czy seryjne turbo od afna ma taka sama goraca strone
jak od awx czy inna zeby potem nie trzeba było przerabiac bo chce zrobic raz a porzadnie
tak turbo od AWX pasuje idealnie zarówno od strony downpipe jaki i rury ssącej od filtra powietrza

pasuje doprowadzenie i odpływ oleju

jedyna róznica to wieksza muszla zimna i grubsza ośka

z rzeczy która nie pasuje to wylot - który większą średnice i trzeba dorabiać przejściówkę



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » sob cze 30, 2007 14:38

Super Cowboy :grin: wielkie dzieki



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lip 01, 2007 10:48

Fido_dido pisze:Super Cowboy wielkie dzieki
tyle że jak oglądałem fotki w Twoim temacie to masz jakieś inne turbo niż ma AFN ????

[ Dodano: Nie Lip 01, 2007 10:48 ]
jakie masz oznaczenie silnika - na numerze wybitym na bloku ?



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » ndz lip 01, 2007 14:37

nie mam latarki a niewidze sprawdze ale blok był chyba wymieniany bo moj nienadawał sie do roboty cholera wie co to za silnik auto jest okrutny składak naprawde niewiem co to moze byc
:crazy:

wycisciłem turbo i na zimej czesci pisze to

T15
028145701Q
454083-1 S/N YF8033R6 moze po tym idzie ja roszyfrowac to jest model garetta



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lip 01, 2007 14:43

opis modyfikacj mojego autka to kopalnia wiedzy na stronie 31 i 32 masz troche fotek :)

porównianie turbinek AWX i AFN.... AFN to VNT15 i jest po prawej stronie :)

Obrazek



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » ndz lip 01, 2007 14:59

Czytałem chyba z 6 razy :okej:

pilnuj mnie Cowboy zeby gafy nie było hehe bedzie blizniak tylko ze w mk2

czekam na twoja pompę 11 :hmm: bedzie ogien :jezor:
Ostatnio zmieniony ndz lip 01, 2007 15:02 przez Fido_dido, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lip 01, 2007 15:02

Fido_dido pisze:czekam na twoja pompę 11 bedzie ogien
ja nie bede wkładał pompy 11mm - 160KM wystarczy

ale jak chcesz to znam miejscówke gdzie przerabiają za 1200 PLN - dajesz swoją pompe i dostajesz zrobioną z głowiczką 11mm



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » ndz lip 01, 2007 15:05

jedynie co mnie martwi to ze 216 benda za małe do 11 bo niechce zeby chodziły na 100 % swojej wydajnoisci tylko było cos z zapasem :grin:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lip 01, 2007 15:20

Fido_dido pisze:jedynie co mnie martwi to ze 216 benda za małe do 11 bo niechce zeby chodziły na 100 % swojej wydajnoisci tylko było cos z zapasem
moim zdaniem do pompy 11mm wyłącznie 230 albo nwet RACE520 czyli 260-tki :P



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » ndz lip 01, 2007 15:23

tak ma byc pod 11 robimy

260 ??

Turbo z awx to opsłurzy ??? troche przy duzo ja bym był za tymi 230 to ma byc jedak auto na codzień z pazurem :kac:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lip 01, 2007 15:41

Fido_dido pisze: Turbo z awx to opsłurzy ??? troche przy duzo ja bym był za tymi 230 to ma byc jedak auto na codzień z pazurem
jeżeli pompa 11 i wtryski 230 -tki to trzeba wieksze turbo bo to z AWX długo nie pojeździ na doładowniu 1,5 Bara

podejrzewam że na tym turbo realne jest pod 180KM jednak na pompie 11 i 230 moze trochę dymić

do turbiny AWX najlepiej w ogóle nie modzić pompy tylko założyć 216tki tak jak jak zrobiłem

czyli albo 160-170KM albo ponad 200 :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 74 gości