Strona 1 z 1
					
				Problem z przyspieszeniem
				: wt cze 12, 2007 23:59
				autor: pio76
				Witam. Mam taki problem. Po włączeniu silnika i przejechaniu kilku km włącza mi się kontrolka od świec żarowych i miga podczas jazdy i postoju. Samochód jedzie normalnie i po kilku czy tam kilkudziesięciu kilometrach (kontrolka miga cały czas) traci moc (chyba tak przy prędkości 80-100 km/h i na wyższych biegach). Jest takie delikatne szarpnięcie i tak jakby coś się odcięło, daje się delikatnie przyspieszać ale nie jest to normalne przyspieszanie, pedał w podłogę a on praktycznie nic, jak delikatnie przyspieszam to coś tam przyspiesza ale ogólnie padaka. Nie jest to za każdym razem. Ale ta kontrolka zapala się teraz coraz częściej i tak się robi z tym przyspieszeniem. Z tego co się doczytałem to może to być wina przepływomoerza, albo N75- ale nie wiem co to oznacza to N75. O czego zacząc? Bo ta migająca kontrolka to jest z tego co wiem chyba jakiś tryb awaryjny w dieslu. Proszę bardzo o poradę. Jest to VW BORA 1.9 TDI 115KM (pompowtryski). POZDRO
			 
			
					
				
				: śr cze 13, 2007 00:21
				autor: stani20
				dzis mialem podobny problem 
tez sie cos zacielo i turbo wogole nie ladowalo po zgaszeniu silnika i ponownym wlaczeniu pojawila sie katrolka ( ta co u Ciebie)  
wnioski
zgasilem motor zaczelem sprawdzac wszystkie zawory   w tym tez n75  miesci sie tam gdzie konczy sie klapa (zaczyna sie tam gdzie zamek konczy tam gdzie uszczelka  ) ponizej masz zaworki  ida do niego 3 wezyki jak sie przyjzysz to obok powinien byc jeszcze jeden   lacznie jest ich chyba 4  tyle ze inaczej troszke wygladaja
posprawdzaj styki w tych zaworach w 3 powinny byc styki ( moze nielacza)   sprawdz tez czy weze sie nie zesliznely ja ( malutkie weze czarne przekruj rozny ale w granicach 0.7 cm   nie miezylem mowie na oko )
to do turbo   a co do tej katrolki pogzebalem przy swiecach zarowych i sama zgasla  heh prawie jak ruskim sprzecie     
a ja mam na papie vp  i MK4 niewiem jak u Ciebie sa rozmieszczone te zaworki ale mysle ze tak samo
 
pozdro stani20
			 
			
					
				
				: śr cze 13, 2007 00:30
				autor: Corvax
				pio76 pisze:O czego zacząc?
od diagnozy
 
			
					
				
				: śr cze 13, 2007 00:37
				autor: DANIEL LHR
				witam
 pio76    auto   wpada  w  stan  awaryjny .Prawdopodobnie   sa  zapieczone    kierownice  w  turbinie  lub    coś  nie  tak  ze  sterowniem(węzyki  ,zaworek n75) Napoczątek najlepiej  podpiąc  pod  komputer  i  zczytać  błedy
			 
			
					
				
				: śr cze 13, 2007 19:21
				autor: inspire
				prosta sprawa podaj kody błedów z vaga i nastanie jasność
			 
			
					
				
				: śr cze 13, 2007 21:37
				autor: stani20
				hm   macie dobrze   moje mk 4   jest jakies wybrakowane nie ma  jednego  pinu  to strasznie utrudnia   robutki przy niim .. wiec pozostaje sprawdzanie i dochodzenie przyczyn
			 
			
					
				
				: śr cze 13, 2007 22:08
				autor: DANIEL LHR
				stani20  ktorego  pinu ci brakuje?