Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								Emilfans							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 34
 		- Rejestracja: czw gru 15, 2005 17:20
 		
		
																- Lokalizacja: wawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Emilfans » ndz cze 10, 2007 18:54
			
			
			
			
			WITAM
Mianowicie mam taki problem wskaźnik paliwa, temperatury i obrotomierz chodzą prawidłowo natomiast z prędkościomierzem dzieje się coś takiego (dodam że byłem u 3 mechaników i żaden niewie jak to naprawić)  Prędkościomierz przy obojętnie jakiej prędkości stoi w miejscu bez ruchu !!! Natomiast gdy wyłącze podświtlenie licznika (przyciemnie) tym pokrętłem obok włącznika świateł wskazówka na prędkościomierzu idzie do mniewięcej 80km/h obojętnie czy stoje w miejscu czy jade i wtedy kilometry się nabijają nawet stojąc w miejscu i nieraz (1-2 razy dziennie) kiedy jest włączone podświtlenie licznika to idzie wskazówka do góry podczas naciskania hamulca (tak samo obojętne czy przy jeździe czy podczas stania w miejscu)
Wie ktoś może w czym jest problem (to wygląda jakby było gdzieś jakieś zwarcie ale nie mam pojęcia sprawdzane było na 3 licznikach i na każdym to samo). Poprostu załamać się można  
   
A może ktoś zna jakiegoś naprawde dobrego mechanika/elektryka który by wiedziała o co chodzi
POZDRO i dla tego co mi pomoże będzie duże  

 
			
													
					Ostatnio zmieniony pn cze 11, 2007 10:58 przez 
Emilfans, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » ndz cze 10, 2007 19:22
			
			
			
			
			ewidentnie masz gdzies zware w kablach od licznika, jesli dzialo sie na paru licznikach to same zegary mozna wykluczyc
sprobuj odlaczyc caly modul wlaczania swiatel i sie przejechac (tak zebys na policje nie trafil bo bez swiatel) i sprawdz czy dziala, jak nie to trzeba po kablach szukac
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								mular							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 212
 		- Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
 		
		
											- Lokalizacja: chelm
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mular » ndz cze 10, 2007 21:05
			
			
			
			
			Adamm a predkosciomierz jest podpiety pod komp. czy z impulsatora ze skrzyni biegow idzie bezposrednio do licznikow.Podpinam sie pod temat bo juz kiedys pytalem o licznik ale z tego dzialu mi temat wyrzucono,a w technicznym przepadl bez sladu.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » ndz cze 10, 2007 21:06
			
			
			
			
			mular pisze:predkosciomierz jest podpiety pod komp. czy z impulsatora ze skrzyni biegow idzie bezposrednio do licznikow
od impulstaora idzie sygnał bezpośrednio do licznika
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								mular							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 212
 		- Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
 		
		
											- Lokalizacja: chelm
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mular » ndz cze 10, 2007 21:11
			
			
			
			
			DZieki DAMCIO 151 to czemu odlacza sie kostke predkosciomierza przy sprawdzaniu nastawnika.Bo ja juz wszystko sprawdzilem i licznik mi nie dziala.Impulsator drugi,silniczek w liczniku dobry,zimnych lutow w liczniku nie ma nie moge usterki znalezdz.Moze masz jakis pomysl.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » ndz cze 10, 2007 21:19
			
			
			
			
			mular pisze:DZieki DAMCIO 151 to czemu odlacza sie kostke predkosciomierza przy sprawdzaniu nastawnika
impulsator jest również podłączony bezpośrednio pod ECU ... a dlaczego się odłącza kostkę prędkościomierza 

 , ECU nie widzi prędkości i takie tam 

 , dokładnie nie wiem jak to jest , ale się sprawdza 
mular pisze:Bo ja juz wszystko sprawdzilem i licznik mi nie dziala.Impulsator drugi,silniczek w liczniku dobry,zimnych lutow w liczniku nie ma nie moge usterki znalezdz.Moze masz jakis pomysl.
a jak z przewodami 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								mular							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 212
 		- Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
 		
		
											- Lokalizacja: chelm
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mular » ndz cze 10, 2007 21:25
			
			
			
			
			Na pierwszy rzut oka wydaja sie ok ale nie moglem ostatnio sprawdzic przewodu z impulsatora do licznika bo nie mialem ani szpilki ani igly zeby wsadzic w kostke od licznika na razie nic nie robie bo myslalem ze w TDI jest to inaczej podlaczone np. przez ECU jutro bede dalej grzebal jakby ktos mial jakies pomysly to bardzo prosze z gory dzieki
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » ndz cze 10, 2007 21:27
			
			
			
			
			widocznie ECU potrzebuje odczyt predkosci zeby miec kolejna dana do wyliczania dawek itd, jesli jej nie otrzymuje to ustala wszystko na sztywno , taka moja teoria
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » ndz cze 10, 2007 21:32
			
			
			
			
			mular pisze:Na pierwszy rzut oka wydaja sie ok ale nie moglem ostatnio sprawdzic przewodu z impulsatora do licznika bo nie mialem ani szpilki ani igly zeby wsadzic w kostke od licznika na razie nic nie robie bo myslalem ze w TDI jest to inaczej podlaczone np. przez ECU jutro bede dalej grzebal jakby ktos mial jakies pomysly to bardzo prosze z gory dzieki
posiadasz miernik elektroniczny 

 , jeżeli tak to włącz go na pozycje sprawdzania diody i jednym końcem podłącz pod impulsator ,a  drugim pod licznik , jeżeli będzie piszczeć , to znaczy , że jest przejście , czyli OK
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								mular							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 212
 		- Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
 		
		
											- Lokalizacja: chelm
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mular » ndz cze 10, 2007 21:36
			
			
			
			
			dokladnie tak chcialem sprawdzic i tak zrobie ale jutro bo musze miec igle bo koncowka od miernika tam w kostke nie wejdzie,ktos mi pisal ze to 27pin czy tak? 
[ Dodano: 10 Cze 2007 21:38 ]
Adamm pisze:widocznie ECU potrzebuje odczyt predkosci zeby miec kolejna dana do wyliczania dawek itd, jesli jej nie otrzymuje to ustala wszystko na sztywno , taka moja teoria
Dokladnie tak bo jak mi predkosciomierz padl to chyba gorzej przyspiesza najgorsze jest to ze nie moge tego naprawic.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości