Strona 1 z 2
					
				wtryski i pompa z 110
				: sob maja 19, 2007 09:27
				autor: a.arek
				witam mam tdi 1z 90km mam okazje kupic pompe i wtryski z afn czy to podejdzie pod muj silnik i jaki bedzie efekt,a i czy da sie przerobic kostke z pompy ja mam 8 pin a pompa ze 110 10
			 
			
					
				
				: sob maja 19, 2007 11:37
				autor: rob555
				pompy nie przekladaj maja taka sama wydajnosc.
wtyski podejda, pamientaj o nowych podkladkach. Jak masz rezystor czy box albo mocny program to moze na duzych wtryskach kopcic jak cholera. W serii nie powinno byc dramatu.
			 
			
					
				
				: sob maja 19, 2007 12:49
				autor: dommarc
				dziś wymienilem wtryski na afn'owskie i auto jest mulowate wogóle się nie zbiera
jak przyśpieszam to trzepie silnikiem
dawka paliwa 8mg/R
trzeba zwiększyć dawkę na pompie ??
			 
			
					
				
				: sob maja 19, 2007 13:02
				autor: rob555
				dommarc pisze:dziś wymienilem wtryski na afn'owskie i auto jest mulowate wogóle się nie zbiera
jak przyśpieszam to trzepie silnikiem
dawka paliwa 8mg/R
trzeba zwiększyć dawkę na pompie ??
Mozliwe ze dawka sie rozjechala. Ustaw tak na 3-4Mg. skok jak by mial lekkie drgawki to ustaw na 4-5Mg
 
			
					
				
				: sob maja 19, 2007 13:05
				autor: dommarc
				rob555 pisze:
Mozliwe ze dawka sie rozjechala. Ustaw tak na 3-4Mg. skok jak by mial lekkie drgawki to ustaw na 4-5Mg
vagiem mogę zjechać tylko do 8
jak to zrobić pompą ??
 
			
					
				
				: sob maja 19, 2007 13:33
				autor: rob555
				dommarc pisze:
vagiem mogę zjechać tylko do 8
jak to zrobić pompą ??
Popuszczasz nastawnik i stukasz lekko w obudowe caly czas kontrolujac Vagiem
 
			
					
				
				: sob maja 19, 2007 13:38
				autor: dommarc
				rob555 pisze:dommarc pisze:
vagiem mogę zjechać tylko do 8
jak to zrobić pompą ??
Popuszczasz nastawnik i stukasz lekko w obudowe caly czas kontrolujac Vagiem
 
nastawik = regulator przepływu ??
mocowany 4 śrubkami do obudowy pompy ??
w którę stronę mam przesunąć (do filtru powietrza czy od filtru powietrza) ??
 
			
					
				
				: sob maja 19, 2007 14:33
				autor: Adamm
				w strone wezy do wtryskow ( w przeciwna strone niz rozrzad)
najlepiej poluzuj sruby leko puknij, skrec i odpal auto - sprawdz jak bedzie nie tak to gasisz i znowu, mozolnie ale bezpiecznie,
aha przed ruszaniem nastawnikiem ustaw fabryczne dane w adaptacjach
			 
			
					
				
				: sob maja 19, 2007 14:36
				autor: dommarc
				Adamm pisze:
aha przed ruszaniem nastawnikiem ustaw fabryczne dane w adaptacjach
trzeba logować się jakimś kodem (np tak jak dal dawki 12233) ??
 
			
					
				
				: sob maja 19, 2007 19:30
				autor: Adamm
				tak
loguijesz sie i ustawiasz wartosc fabryczna
			 
			
					
				
				: ndz maja 20, 2007 00:05
				autor: dommarc
				właśnie wróciłem znów z garażu i mimo ustawienia dawki 3 mg/R dalej jest źle
sprawdziłęm też kąt wtrysku (jest ok)
- trzepie autem na wolnych obrotach najwięcej przy 1500 obr/min
- auto jest mułowote nawet przy dawce 3mg/R , jest lepiej ale dużo gożej niż na wtryskach seryjnych
w końcu poddałem się i zamontowałem ponownie stare wtryski, aby sprawdzić w czym tkwi problem i silnik pracuje ok
ja się poddaję , ale może Wy macie jakieś pomysły, 
czekam niecierpliwie
			 
			
					
				
				: ndz maja 20, 2007 01:07
				autor: Adamm
				sprawdz jeszcze korkecje dawek w kanale 013 (oczywiscie na tych wtryskach nowych) moze sa po prostu rabniete :/
			 
			
					
				
				: ndz maja 20, 2007 21:32
				autor: dommarc
				nie chce już ich wsadzać 
 
podjadę do jakiegoś speca od wtrysków, aby je sprawdził
to chyba dobry pomysł ??
 
			
					
				
				: ndz maja 20, 2007 22:04
				autor: rob555
				No mozliwe ze wtryski walniete. Pytanie jeszcze czy nie wylapal bleda z wtrysku sterujacego??