BKD pytanie o EGR i dwumas
: sob paź 14, 2017 23:15
Sander, rób logi na czwartym lub piątym biegu, na trzecim są mniej wiarygodne
ten ze szrotu w ogóle nie rusza sztangą stąd duże przeładowanie (nawet .3 bara), na Twoim zaworze pojawia się przeładowanie ale silnik sobie z tym radzi i ciśnienie jest takie prawie jak zakładane, stąd też założenie że układ sterowania ciśnieniem doładowania turbiny jest ok.
u mnie 3 grupa jest odpowiedzialna za EGR, a w 10 jest MAF,
ale średnio i tak różnica w zakładanym a rzeczywistym odczytem z ilości powietrza w EGR to ponad 211 mg, o tyle zaniża przepływka silnik nie wie skąd te powietrze więc twierdzi, że to z EGR
proszę o poprawkę jeśli się mylę
ten ze szrotu w ogóle nie rusza sztangą stąd duże przeładowanie (nawet .3 bara), na Twoim zaworze pojawia się przeładowanie ale silnik sobie z tym radzi i ciśnienie jest takie prawie jak zakładane, stąd też założenie że układ sterowania ciśnieniem doładowania turbiny jest ok.
u mnie 3 grupa jest odpowiedzialna za EGR, a w 10 jest MAF,
ale średnio i tak różnica w zakładanym a rzeczywistym odczytem z ilości powietrza w EGR to ponad 211 mg, o tyle zaniża przepływka silnik nie wie skąd te powietrze więc twierdzi, że to z EGR
proszę o poprawkę jeśli się mylę