AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
re
Podpowie ktoś gdzie najlepiej podjechać gdzie będzie nie drogo ,i dobrze ??? interesują mnie okolice wawy i sama wawa ?? 
[ Dodano: 07 Maj 2010 21:37 ]
A jeszcze jedno pytanie czy przyczyną może być pompa wuko ?? bo zauważyłem że ten czpień co z niej wychodzi trochę się rusza ??
			
									
									[ Dodano: 07 Maj 2010 21:37 ]
A jeszcze jedno pytanie czy przyczyną może być pompa wuko ?? bo zauważyłem że ten czpień co z niej wychodzi trochę się rusza ??
- michalfrezz
- Mały gagatek 
- Posty: 104
- Rejestracja: pt maja 11, 2007 23:18
- Lokalizacja: Poland
- Kontakt:
witam,
koledzy znający temat napiszcie prosze laikom jak się robi logi oraz która grupa za co odpowiada żeby nie było już pytań. opis grup to i mnie się przyda.
może nawet osobny temat założyć i podwiesić.
pozdrawiam
			
									
									koledzy znający temat napiszcie prosze laikom jak się robi logi oraz która grupa za co odpowiada żeby nie było już pytań. opis grup to i mnie się przyda.
może nawet osobny temat założyć i podwiesić.
pozdrawiam
MÓJ VARIAT ==> viewtopic.php?p=3816758#3816758" onclick="window.open(this.href);return false; 
Była BESTIA==> viewtopic.php?f=87&t=120370&p=1332229#p1332229" onclick="window.open(this.href);return false;
						Była BESTIA==> viewtopic.php?f=87&t=120370&p=1332229#p1332229" onclick="window.open(this.href);return false;
- mariusz75
- Forum Master 
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Kolego taki temat jest założony i podwieszony juz od kilku latmichalfrezz pisze:może nawet osobny temat założyć i podwiesić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462
Są tam opisy, wideo-porady i wiele podstawowych i najważniejszych informacji.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI 
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
						wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
sorki ze odgrzewam kotleta ale
Jak robię testy wyjść w polskim vagu n18 i n75 to obydwa sobie cykają delikatnie, i może przy pracy silnika jest delikatna różnica podczas testu n18
i mam zonka z oznaczeniem silnika bo mam te 100 PS(74kW) i 3 srebrne literki na klapie i oslonie
			
									
									czyli przepinam kostki i wężyki i po sprawie, tak?. Powoli szukam n75, bądź zaślepiam węże od egr i bawię sie w czyszczenie.rob555 pisze:Zamieniajac zaworki wyeliminujesz uszkodzenie n75 bo ten z czarnym łbem (od EGR) jest blizniaczy i moze pracowac jako n75.
Jak robię testy wyjść w polskim vagu n18 i n75 to obydwa sobie cykają delikatnie, i może przy pracy silnika jest delikatna różnica podczas testu n18
i mam zonka z oznaczeniem silnika bo mam te 100 PS(74kW) i 3 srebrne literki na klapie i oslonie
AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
Mam takie pytanko... Czy po moich logach coś można wywnioskować? Dopiero zaczynam zabawę z vag-iem i chciałbym dowiedzieć się czy cos w z nich istotnego można wyczytać? Ponieważ problem mam z nafloutami;/
Tuesday,29,March,2011,18:33:02
028 906 021 DF,,1.9l R4 EDC 11SG 0801,
,Group A:,'008,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Inj qty,Inj qty,Inj qty,,,,,,,,,,
,TIME,,?,?,?,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, mg/str,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.01,1134,6.8,35.0,24.2,,,,,,,,,,
,0.40,1134,6.8,34.8,23.8,,,,,,,,,,
,0.80,1134,12.8,34.8,24.0,,,,,,,,,,
,1.27,1218,37.2,36.6,28.0,,,,,,,,,,
,1.66,1428,40.8,38.0,30.6,,,,,,,,,,
,2.06,1638,41.4,39.2,35.0,,,,,,,,,,
,2.46,1911,41.0,42.0,42.2,,,,,,,,,,
,2.86,2226,40.4,42.0,43.0,,,,,,,,,,
,3.25,2520,39.4,41.4,44.0,,,,,,,,,,
,3.65,2898,38.8,41.0,43.4,,,,,,,,,,
,4.05,3171,38.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,4.46,3486,37.8,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,4.88,2604,0.0,41.2,39.4,,,,,,,,,,
,5.30,2373,27.4,41.6,36.8,,,,,,,,,,
,5.76,2394,36.2,41.6,43.4,,,,,,,,,,
,6.19,2520,39.4,41.4,44.0,,,,,,,,,,
,6.64,2667,40.2,41.2,44.0,,,,,,,,,,
,7.10,2835,44.0,41.0,43.6,,,,,,,,,,
,7.57,2982,43.8,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,7.97,3108,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,8.37,3234,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,8.77,3360,43.4,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,9.17,3444,43.4,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,9.57,3486,43.2,40.0,42.0,,,,,,,,,,
,9.97,3528,43.2,40.0,42.0,,,,,,,,,,
,10.37,3612,43.2,39.8,41.8,,,,,,,,,,
,10.77,3696,43.0,39.6,41.6,,,,,,,,,,
,11.17,3801,43.0,39.4,41.4,,,,,,,,,,
,11.57,3885,42.8,38.8,41.2,,,,,,,,,,
,11.97,3969,42.8,38.4,41.0,,,,,,,,,,
,12.37,3087,0.0,40.6,40.4,,,,,,,,,,
,12.77,2793,40.8,41.0,43.6,,,,,,,,,,
,13.17,2898,43.8,41.0,43.4,,,,,,,,,,
,13.57,2940,43.8,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,13.95,3003,43.8,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,14.35,3066,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,14.75,3129,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,15.15,3171,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,15.55,3234,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,15.95,3234,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,16.35,3255,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,16.75,3255,42.2,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,17.15,3297,39.2,40.4,42.8,,,,,,,,,,
,17.55,3339,40.4,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,17.95,3402,40.8,40.2,42.4,,,,,,,,,,
,18.35,3444,41.0,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,18.75,3486,39.4,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,19.15,3528,40.0,40.0,42.0,,,,,,,,,,
,19.53,2730,0.0,41.0,41.0,,,,,,,,,,
,19.93,2373,27.6,41.8,34.6,,,,,,,,,,
,20.33,2709,39.6,41.2,44.0,,,,,,,,,,
,20.73,2730,39.8,41.2,44.0,,,,,,,,,,
,21.13,2772,39.6,41.0,44.0,,,,,,,,,,
,21.56,2793,39.6,41.0,43.8,,,,,,,,,,
,21.96,2814,39.2,41.0,43.6,,,,,,,,,,
,22.40,2877,39.6,41.0,43.4,,,,,,,,,,
,22.86,2898,39.2,40.8,43.4,,,,,,,,,,
,23.32,2898,39.8,40.8,43.4,,,,,,,,,,
,23.79,2919,39.6,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,24.25,2940,39.4,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,24.72,2961,37.8,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,25.13,3003,38.2,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,25.53,3024,38.0,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,25.93,3066,38.8,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,26.33,3087,38.8,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,26.73,3108,38.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,27.13,3129,37.4,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,27.53,3129,39.0,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,27.93,3171,38.0,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,28.33,3150,35.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,28.73,3192,35.2,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,29.13,3213,36.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,29.53,3234,36.2,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,29.93,3276,34.8,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,30.33,3318,36.8,40.4,42.8,,,,,,,,,,
,30.73,3318,37.4,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,31.13,3339,36.8,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,31.51,3360,17.6,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,31.91,3339,0.0,40.2,35.6,,,,,,,,,,
,32.31,3276,0.0,40.4,30.8,,,,,,,,,,
,32.71,3192,0.0,40.6,27.0,,,,,,,,,,
,33.11,3066,0.0,40.6,25.2,,,,,,,,,,
,33.51,2961,0.0,40.8,24.6,,,,,,,,,,
,33.91,2814,0.0,41.0,24.4,,,,,,,,,,
,34.31,2709,0.0,41.2,23.8,,,,,,,,,,
,34.71,2562,0.0,41.4,23.6,,,,,,,,,,
Dodam, że ciągle wyskakują mi 2 błędy tj;
1268 Nastawnik objętości-N146
poza specyfikacją - wartość górna
519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71
zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
Czy któryś z nich może miec jakiś związek z notlaufami?
Bardzo dziękuję z góry za pomoc i porady...
Pozdrawiam
			
									
									Tuesday,29,March,2011,18:33:02
028 906 021 DF,,1.9l R4 EDC 11SG 0801,
,Group A:,'008,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Inj qty,Inj qty,Inj qty,,,,,,,,,,
,TIME,,?,?,?,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, mg/str,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.01,1134,6.8,35.0,24.2,,,,,,,,,,
,0.40,1134,6.8,34.8,23.8,,,,,,,,,,
,0.80,1134,12.8,34.8,24.0,,,,,,,,,,
,1.27,1218,37.2,36.6,28.0,,,,,,,,,,
,1.66,1428,40.8,38.0,30.6,,,,,,,,,,
,2.06,1638,41.4,39.2,35.0,,,,,,,,,,
,2.46,1911,41.0,42.0,42.2,,,,,,,,,,
,2.86,2226,40.4,42.0,43.0,,,,,,,,,,
,3.25,2520,39.4,41.4,44.0,,,,,,,,,,
,3.65,2898,38.8,41.0,43.4,,,,,,,,,,
,4.05,3171,38.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,4.46,3486,37.8,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,4.88,2604,0.0,41.2,39.4,,,,,,,,,,
,5.30,2373,27.4,41.6,36.8,,,,,,,,,,
,5.76,2394,36.2,41.6,43.4,,,,,,,,,,
,6.19,2520,39.4,41.4,44.0,,,,,,,,,,
,6.64,2667,40.2,41.2,44.0,,,,,,,,,,
,7.10,2835,44.0,41.0,43.6,,,,,,,,,,
,7.57,2982,43.8,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,7.97,3108,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,8.37,3234,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,8.77,3360,43.4,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,9.17,3444,43.4,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,9.57,3486,43.2,40.0,42.0,,,,,,,,,,
,9.97,3528,43.2,40.0,42.0,,,,,,,,,,
,10.37,3612,43.2,39.8,41.8,,,,,,,,,,
,10.77,3696,43.0,39.6,41.6,,,,,,,,,,
,11.17,3801,43.0,39.4,41.4,,,,,,,,,,
,11.57,3885,42.8,38.8,41.2,,,,,,,,,,
,11.97,3969,42.8,38.4,41.0,,,,,,,,,,
,12.37,3087,0.0,40.6,40.4,,,,,,,,,,
,12.77,2793,40.8,41.0,43.6,,,,,,,,,,
,13.17,2898,43.8,41.0,43.4,,,,,,,,,,
,13.57,2940,43.8,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,13.95,3003,43.8,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,14.35,3066,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,14.75,3129,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,15.15,3171,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,15.55,3234,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,15.95,3234,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,16.35,3255,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,16.75,3255,42.2,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,17.15,3297,39.2,40.4,42.8,,,,,,,,,,
,17.55,3339,40.4,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,17.95,3402,40.8,40.2,42.4,,,,,,,,,,
,18.35,3444,41.0,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,18.75,3486,39.4,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,19.15,3528,40.0,40.0,42.0,,,,,,,,,,
,19.53,2730,0.0,41.0,41.0,,,,,,,,,,
,19.93,2373,27.6,41.8,34.6,,,,,,,,,,
,20.33,2709,39.6,41.2,44.0,,,,,,,,,,
,20.73,2730,39.8,41.2,44.0,,,,,,,,,,
,21.13,2772,39.6,41.0,44.0,,,,,,,,,,
,21.56,2793,39.6,41.0,43.8,,,,,,,,,,
,21.96,2814,39.2,41.0,43.6,,,,,,,,,,
,22.40,2877,39.6,41.0,43.4,,,,,,,,,,
,22.86,2898,39.2,40.8,43.4,,,,,,,,,,
,23.32,2898,39.8,40.8,43.4,,,,,,,,,,
,23.79,2919,39.6,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,24.25,2940,39.4,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,24.72,2961,37.8,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,25.13,3003,38.2,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,25.53,3024,38.0,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,25.93,3066,38.8,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,26.33,3087,38.8,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,26.73,3108,38.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,27.13,3129,37.4,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,27.53,3129,39.0,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,27.93,3171,38.0,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,28.33,3150,35.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,28.73,3192,35.2,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,29.13,3213,36.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,29.53,3234,36.2,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,29.93,3276,34.8,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,30.33,3318,36.8,40.4,42.8,,,,,,,,,,
,30.73,3318,37.4,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,31.13,3339,36.8,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,31.51,3360,17.6,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,31.91,3339,0.0,40.2,35.6,,,,,,,,,,
,32.31,3276,0.0,40.4,30.8,,,,,,,,,,
,32.71,3192,0.0,40.6,27.0,,,,,,,,,,
,33.11,3066,0.0,40.6,25.2,,,,,,,,,,
,33.51,2961,0.0,40.8,24.6,,,,,,,,,,
,33.91,2814,0.0,41.0,24.4,,,,,,,,,,
,34.31,2709,0.0,41.2,23.8,,,,,,,,,,
,34.71,2562,0.0,41.4,23.6,,,,,,,,,,
Dodam, że ciągle wyskakują mi 2 błędy tj;
1268 Nastawnik objętości-N146
poza specyfikacją - wartość górna
519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71
zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
Czy któryś z nich może miec jakiś związek z notlaufami?
Bardzo dziękuję z góry za pomoc i porady...
Pozdrawiam
AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
gniochu,  tu wrzuc logi  http://vaglog.rtnet.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;  ...
			
									
									AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/gniochu_41278.html" onclick="window.open(this.href);return false; 
  perki, dzięki za poradę
 perki, dzięki za poradę 
			
									
									 perki, dzięki za poradę
 perki, dzięki za poradę 
AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
Panowie, czy to możliwe, że przed czyszczeniem zapieczonych kierowniczek fura miała mega kopa (i łapała notlaufa) a po czyszczeniu idzie jakby trochę słabiej (już bez notlaufa)? Silnik AFN.
			
									
									- Andrzej R.
- Nowicjusz 
- Posty: 13
- Rejestracja: sob sty 08, 2011 18:25
Re: AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
Witam chcialbym cos opowiedziec o tych zapieczonych lopatkach  mam golfa 4 ahf i oczywiscie problem z zapieczonymi lopatkami, przekopalem cale fora na ten temat,dwa razy czyscilem zawor n75 i to nie pomoglo ciagle tryb awaryjny,no to poszlo na wszystkie wezyki te od n75 i cala reszta,i to tez nie pomoglo,no to wyjelem turbo po dlugiej i nie rownej walce
 mam golfa 4 ahf i oczywiscie problem z zapieczonymi lopatkami, przekopalem cale fora na ten temat,dwa razy czyscilem zawor n75 i to nie pomoglo ciagle tryb awaryjny,no to poszlo na wszystkie wezyki te od n75 i cala reszta,i to tez nie pomoglo,no to wyjelem turbo po dlugiej i nie rownej walce  wyczyscilem,zlozylem i 180km/h bez problemow
 wyczyscilem,zlozylem i 180km/h bez problemow  ,dwa miesiace pozniej znowu to samo tryb awaryjny normalnie szlag mnie trafil,pomyslalem ze zrobilem cos zle to dalem do wyczyszczenia profesjonaliscie za 400zl
 ,dwa miesiace pozniej znowu to samo tryb awaryjny normalnie szlag mnie trafil,pomyslalem ze zrobilem cos zle to dalem do wyczyszczenia profesjonaliscie za 400zl  koles wyczyscil i na 4 przy 140km/h po dodaniu gazu wciskalo w folel
 koles wyczyscil i na 4 przy 140km/h po dodaniu gazu wciskalo w folel  pojechalem nim do anglii,wszystko spoko do dwoch miesiecy pozniej,jade sobie spokojnie na 4 biegu chce wyprzedzic gaz w podloge i notlauf
 pojechalem nim do anglii,wszystko spoko do dwoch miesiecy pozniej,jade sobie spokojnie na 4 biegu chce wyprzedzic gaz w podloge i notlauf  normalnie masakra,dzwonie do goscia do polski i mowie mu ze 4 stowy na dwa miesiace to troche malo,on mowi jak bedziesz w polsce to wpadnij zobaczymy,droga polska-anglia 1600 km ciagle 130-160km/h,przyjezdzam do goscia on wskakuje pod samochod z pompka cisnieniowa i wola mnie do kanalu,sztanga chodzi jak nowa nic sie nie zaciana i podczas tej drogi do poski tez nie mialem problemow,turbina przedmuchala sie na maxa
 normalnie masakra,dzwonie do goscia do polski i mowie mu ze 4 stowy na dwa miesiace to troche malo,on mowi jak bedziesz w polsce to wpadnij zobaczymy,droga polska-anglia 1600 km ciagle 130-160km/h,przyjezdzam do goscia on wskakuje pod samochod z pompka cisnieniowa i wola mnie do kanalu,sztanga chodzi jak nowa nic sie nie zaciana i podczas tej drogi do poski tez nie mialem problemow,turbina przedmuchala sie na maxa  ,ok maja wplyw na tryb awaryjny zawory n75,dziurawe przewody i oczywiscie zapieczone lopatki ale ja juz NIGDY nie dam ich do czyszczenia,fakt na krotkich odcinkach jak sie jezdzi i nawet piloje auto do 4000obr to i tak sie zapieka a po za tym traci sie wiecej paliwa bo oprocz wiekszego spalania to pilowanie nic nie daje,I TAK wstaje sobie rano podnosze maske,wkladam reka i probuje wcisnac sztange do zmiennej geometri i nic wogole sie nie rusza ani troche az mnie palec boli,pojechalem do centrum handlowego 90km w jedna strone,cala droge 140km/h i spowrotem tez,przyjechalem poczekalem az silnik ostygnie i wlozylem reke do zmiennej geometri i co?najmniejszym palcem chodzila bez oporu w pelnym zakresie :okej:MORAL wole wydac 100zl na paliwo i naprawde pozadnie przegonic auto niz dac 400zl co kilka miesiecy,to oczywiscie moja wizja,pozdro
 ,ok maja wplyw na tryb awaryjny zawory n75,dziurawe przewody i oczywiscie zapieczone lopatki ale ja juz NIGDY nie dam ich do czyszczenia,fakt na krotkich odcinkach jak sie jezdzi i nawet piloje auto do 4000obr to i tak sie zapieka a po za tym traci sie wiecej paliwa bo oprocz wiekszego spalania to pilowanie nic nie daje,I TAK wstaje sobie rano podnosze maske,wkladam reka i probuje wcisnac sztange do zmiennej geometri i nic wogole sie nie rusza ani troche az mnie palec boli,pojechalem do centrum handlowego 90km w jedna strone,cala droge 140km/h i spowrotem tez,przyjechalem poczekalem az silnik ostygnie i wlozylem reke do zmiennej geometri i co?najmniejszym palcem chodzila bez oporu w pelnym zakresie :okej:MORAL wole wydac 100zl na paliwo i naprawde pozadnie przegonic auto niz dac 400zl co kilka miesiecy,to oczywiscie moja wizja,pozdro
			
									
									 mam golfa 4 ahf i oczywiscie problem z zapieczonymi lopatkami, przekopalem cale fora na ten temat,dwa razy czyscilem zawor n75 i to nie pomoglo ciagle tryb awaryjny,no to poszlo na wszystkie wezyki te od n75 i cala reszta,i to tez nie pomoglo,no to wyjelem turbo po dlugiej i nie rownej walce
 mam golfa 4 ahf i oczywiscie problem z zapieczonymi lopatkami, przekopalem cale fora na ten temat,dwa razy czyscilem zawor n75 i to nie pomoglo ciagle tryb awaryjny,no to poszlo na wszystkie wezyki te od n75 i cala reszta,i to tez nie pomoglo,no to wyjelem turbo po dlugiej i nie rownej walce  wyczyscilem,zlozylem i 180km/h bez problemow
 wyczyscilem,zlozylem i 180km/h bez problemow  ,dwa miesiace pozniej znowu to samo tryb awaryjny normalnie szlag mnie trafil,pomyslalem ze zrobilem cos zle to dalem do wyczyszczenia profesjonaliscie za 400zl
 ,dwa miesiace pozniej znowu to samo tryb awaryjny normalnie szlag mnie trafil,pomyslalem ze zrobilem cos zle to dalem do wyczyszczenia profesjonaliscie za 400zl  koles wyczyscil i na 4 przy 140km/h po dodaniu gazu wciskalo w folel
 koles wyczyscil i na 4 przy 140km/h po dodaniu gazu wciskalo w folel  pojechalem nim do anglii,wszystko spoko do dwoch miesiecy pozniej,jade sobie spokojnie na 4 biegu chce wyprzedzic gaz w podloge i notlauf
 pojechalem nim do anglii,wszystko spoko do dwoch miesiecy pozniej,jade sobie spokojnie na 4 biegu chce wyprzedzic gaz w podloge i notlauf  normalnie masakra,dzwonie do goscia do polski i mowie mu ze 4 stowy na dwa miesiace to troche malo,on mowi jak bedziesz w polsce to wpadnij zobaczymy,droga polska-anglia 1600 km ciagle 130-160km/h,przyjezdzam do goscia on wskakuje pod samochod z pompka cisnieniowa i wola mnie do kanalu,sztanga chodzi jak nowa nic sie nie zaciana i podczas tej drogi do poski tez nie mialem problemow,turbina przedmuchala sie na maxa
 normalnie masakra,dzwonie do goscia do polski i mowie mu ze 4 stowy na dwa miesiace to troche malo,on mowi jak bedziesz w polsce to wpadnij zobaczymy,droga polska-anglia 1600 km ciagle 130-160km/h,przyjezdzam do goscia on wskakuje pod samochod z pompka cisnieniowa i wola mnie do kanalu,sztanga chodzi jak nowa nic sie nie zaciana i podczas tej drogi do poski tez nie mialem problemow,turbina przedmuchala sie na maxa  ,ok maja wplyw na tryb awaryjny zawory n75,dziurawe przewody i oczywiscie zapieczone lopatki ale ja juz NIGDY nie dam ich do czyszczenia,fakt na krotkich odcinkach jak sie jezdzi i nawet piloje auto do 4000obr to i tak sie zapieka a po za tym traci sie wiecej paliwa bo oprocz wiekszego spalania to pilowanie nic nie daje,I TAK wstaje sobie rano podnosze maske,wkladam reka i probuje wcisnac sztange do zmiennej geometri i nic wogole sie nie rusza ani troche az mnie palec boli,pojechalem do centrum handlowego 90km w jedna strone,cala droge 140km/h i spowrotem tez,przyjechalem poczekalem az silnik ostygnie i wlozylem reke do zmiennej geometri i co?najmniejszym palcem chodzila bez oporu w pelnym zakresie :okej:MORAL wole wydac 100zl na paliwo i naprawde pozadnie przegonic auto niz dac 400zl co kilka miesiecy,to oczywiscie moja wizja,pozdro
 ,ok maja wplyw na tryb awaryjny zawory n75,dziurawe przewody i oczywiscie zapieczone lopatki ale ja juz NIGDY nie dam ich do czyszczenia,fakt na krotkich odcinkach jak sie jezdzi i nawet piloje auto do 4000obr to i tak sie zapieka a po za tym traci sie wiecej paliwa bo oprocz wiekszego spalania to pilowanie nic nie daje,I TAK wstaje sobie rano podnosze maske,wkladam reka i probuje wcisnac sztange do zmiennej geometri i nic wogole sie nie rusza ani troche az mnie palec boli,pojechalem do centrum handlowego 90km w jedna strone,cala droge 140km/h i spowrotem tez,przyjechalem poczekalem az silnik ostygnie i wlozylem reke do zmiennej geometri i co?najmniejszym palcem chodzila bez oporu w pelnym zakresie :okej:MORAL wole wydac 100zl na paliwo i naprawde pozadnie przegonic auto niz dac 400zl co kilka miesiecy,to oczywiscie moja wizja,pozdro- italiano_83
- V.I.P. 
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
Bo prawda jest taka kolego Andrzej R., że TDI Niemcy stworzyli do oszczędności w perspektywie przebiegów, a nie do turlania się  " dookoła trzepaka"    Jeśli Twoje kierownice w turbo tak szybko się "zacinają" to ja bym się zastanowił dlaczego tak jest, czy to przez defekt układu wtryskowego czy turbosprężarki, bo z niczego się same nie zawieszają, musi być sadza.   Ja cały czas twierdzę, że butowanie to tylko cześć sukcesu, chodzi bardziej o wytworzenie wysokiej temperatury w perspektywie czasu, te złogi, nagar, sadza muszą się wypalić, ciśnienie spalin ich nie wypchnie, a żeby się wypaliły potrzebna jest temperatura działająca na nie odpowiednio długo.   Nie należy także zapominać o jakości ON jakie lejemy do baku bo to też ma wpływ.
   Jeśli Twoje kierownice w turbo tak szybko się "zacinają" to ja bym się zastanowił dlaczego tak jest, czy to przez defekt układu wtryskowego czy turbosprężarki, bo z niczego się same nie zawieszają, musi być sadza.   Ja cały czas twierdzę, że butowanie to tylko cześć sukcesu, chodzi bardziej o wytworzenie wysokiej temperatury w perspektywie czasu, te złogi, nagar, sadza muszą się wypalić, ciśnienie spalin ich nie wypchnie, a żeby się wypaliły potrzebna jest temperatura działająca na nie odpowiednio długo.   Nie należy także zapominać o jakości ON jakie lejemy do baku bo to też ma wpływ. 
Moje Mk4 w 80% porusza się po autostradzie z prędkością nie wyższą jak 120/130km/h ograniczenia, i nie miałem od 3/5 roku i ponad 110kkm problemu z notlaufem Zarówno na ori wtryskach jak i na 0.216 na których zrobiłem już ~30kkm.
  Zarówno na ori wtryskach jak i na 0.216 na których zrobiłem już ~30kkm.
			
									
									 Jeśli Twoje kierownice w turbo tak szybko się "zacinają" to ja bym się zastanowił dlaczego tak jest, czy to przez defekt układu wtryskowego czy turbosprężarki, bo z niczego się same nie zawieszają, musi być sadza.   Ja cały czas twierdzę, że butowanie to tylko cześć sukcesu, chodzi bardziej o wytworzenie wysokiej temperatury w perspektywie czasu, te złogi, nagar, sadza muszą się wypalić, ciśnienie spalin ich nie wypchnie, a żeby się wypaliły potrzebna jest temperatura działająca na nie odpowiednio długo.   Nie należy także zapominać o jakości ON jakie lejemy do baku bo to też ma wpływ.
   Jeśli Twoje kierownice w turbo tak szybko się "zacinają" to ja bym się zastanowił dlaczego tak jest, czy to przez defekt układu wtryskowego czy turbosprężarki, bo z niczego się same nie zawieszają, musi być sadza.   Ja cały czas twierdzę, że butowanie to tylko cześć sukcesu, chodzi bardziej o wytworzenie wysokiej temperatury w perspektywie czasu, te złogi, nagar, sadza muszą się wypalić, ciśnienie spalin ich nie wypchnie, a żeby się wypaliły potrzebna jest temperatura działająca na nie odpowiednio długo.   Nie należy także zapominać o jakości ON jakie lejemy do baku bo to też ma wpływ. Moje Mk4 w 80% porusza się po autostradzie z prędkością nie wyższą jak 120/130km/h ograniczenia, i nie miałem od 3/5 roku i ponad 110kkm problemu z notlaufem
 Zarówno na ori wtryskach jak i na 0.216 na których zrobiłem już ~30kkm.
  Zarówno na ori wtryskach jak i na 0.216 na których zrobiłem już ~30kkm.- Andrzej R.
- Nowicjusz 
- Posty: 13
- Rejestracja: sob sty 08, 2011 18:25
Re: AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
A no widzisz nie jezdzisz po miescie zbyt duzo tylko w trasie to nie masz problemu,fakt niemcy wymyslili je dla oszczednosci ale jak dobrze wiesz ich drogi tez sa inne co sluzy zmiennej geometrii a nawet filtrowi dpf,a i wokol trzepaka sie nie woze  ale bylo dobre
 ale bylo dobre  mam pytanko do ciebie,troche mi kopci i jak np jade pod gurke i zmieniam bieg z 2 na 3ke mam tak 2300obr i puszczam gaz zeby zmienic bieg to slysze takie cos jak bym mial bloofa(niewiwm jak to sie pisze)taki syk,czy moge miec dziurke w przewodzi od interkulera?
 mam pytanko do ciebie,troche mi kopci i jak np jade pod gurke i zmieniam bieg z 2 na 3ke mam tak 2300obr i puszczam gaz zeby zmienic bieg to slysze takie cos jak bym mial bloofa(niewiwm jak to sie pisze)taki syk,czy moge miec dziurke w przewodzi od interkulera?
			
									
									 ale bylo dobre
 ale bylo dobre  mam pytanko do ciebie,troche mi kopci i jak np jade pod gurke i zmieniam bieg z 2 na 3ke mam tak 2300obr i puszczam gaz zeby zmienic bieg to slysze takie cos jak bym mial bloofa(niewiwm jak to sie pisze)taki syk,czy moge miec dziurke w przewodzi od interkulera?
 mam pytanko do ciebie,troche mi kopci i jak np jade pod gurke i zmieniam bieg z 2 na 3ke mam tak 2300obr i puszczam gaz zeby zmienic bieg to slysze takie cos jak bym mial bloofa(niewiwm jak to sie pisze)taki syk,czy moge miec dziurke w przewodzi od interkulera?Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości






 ...
  ...






