Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								gpmaster							
- Nowicjusz
  
- Posty: 48
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 23:43
- Lokalizacja: slask (Żory)
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gpmaster » śr sty 21, 2009 16:01
			
			
			
			
			tez mam problem z pecherzykami powietrza za filtrem paliwa...zaworek (podgrzewacz) na filtrze wymienilem, wezyki posprawdzalem, zastosowalem na wszelki wypadek zawor zwrotny zeby paliwo sie nie cofalo
u mnie problem ustal gdy....  zatankowalem zbiornik do pelna, pecherzyki jak reka odjal, zaobserwowalem ze powietrze zaczyna sie spowrotem pojawiac gdy poziom paliwa wg wskaznika na liczniku osiagnie ok polowy zbiornika..
wniosek: jezdzic tylko na pelnym i nie schodzic ponizej polowy zbiornika 
 
a tak na serio czy ktos tez mial taki przypadek ?? jak zrobi sie cieplej zamierzam dobrac sie do zrodla..czyli zbiornika paliwa i zobaczyc co sie tam dzieje..
czy ktos moze wie o co chodzi w moim przypadku ??
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 jabolo3
- Nowicjusz
  
- Posty: 9
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 20:14
- Lokalizacja: kraków
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jabolo3 » sob lut 07, 2009 10:48
			
			
			
			
			kolego gp master jesli posprawdzane masz, filtr paliwa, tzw podgrzewacz czyli zaworek zwrotny, wężyki opaski i dalej powietrze idzie a w szczególności jak jest poniżej połowy baku to  
1J0 919 183 H do wymiany koszt około 350 zł
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gpmaster							
- Nowicjusz
  
- Posty: 48
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 23:43
- Lokalizacja: slask (Żory)
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gpmaster » sob lut 07, 2009 13:35
			
			
			
			
			jabolo mozesz dokladniej opisac co to jest za czesc ?? szukam w etce 7 po tym numerze i wyskakuje ze nie znaleziono 

( jesli moglbys poprzec posta rysunkiem bylbym bardzo wdzieczny 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 jabolo3
- Nowicjusz
  
- Posty: 9
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 20:14
- Lokalizacja: kraków
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jabolo3 » sob lut 07, 2009 17:21
			
			
			
			
			do wymiany  wkład zbiornika paliwa,
 zaznaczam jesli wszystko inne juz sprawdzone albo wymienione i jest ok to w wiekszosci przypadkow pomaga wymiana wkladu filtra paliwa, podobno wadliwa partia byla tylko mkIV rocznik97-01, trzeba kupic nowy zmodyfikowany i po klopocie,
najprosciej jest to sprawdzić lejąc  do pełna, jeśli baniek nie ma to wkład do wymiany
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 ranczer56
- Mały gagatek
  
- Posty: 96
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
- Lokalizacja: Zach.Pomorskie     Ch-no
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ranczer56 » sob lut 07, 2009 18:17
			
			
			
			
			Kol.sprawdz dobrze gniazdo zawrka zwrotnego[to nie zaden podgrzewacz tylko normalny zawor zwrotny umozliwiajacy samoodpowietrzenie silnika]bo skoro bylo dobrze przed wymiana tonnie szukaj w zbiorniku a taki zaworek zwrotny kupisz wprawie kazdym sklepie z czesciami kosztuje okolo 37zl,Jak bedziesz mial pewnosc ze tu jest okej.To powiem Ci ze wymienialem nowy filtr orginal i mialem podone objawy i przyczyna byla w jednej zrurek podajacych paliwo byla niedokladnie umocowana ipowietrze dostawalo sie obok tej rurki no coz byl to bubel i bable powietrza mialem prawie calyczas  .  Wytrwalosci w ustaleniu usterki pozdrawiam.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PinkFloyd							
- Lord GTI
  
- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PinkFloyd » sob lut 07, 2009 19:07
			
			
			
			
			gpmaster pisze:jabolo mozesz dokladniej opisac co to jest za czesc ?? szukam w etce 7 po tym numerze i wyskakuje ze nie znaleziono 

( jesli moglbys poprzec posta rysunkiem bylbym bardzo wdzieczny 

 
poczytaj tu jak masz MK IV 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... =powietrze
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gpmaster							
- Nowicjusz
  
- Posty: 48
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 23:43
- Lokalizacja: slask (Żory)
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gpmaster » sob lut 07, 2009 19:32
			
			
			
			
			dzieki jabolo za fotki, tak myslalem ze chodzi wlasnie o ta czesc.. widze panowie ze trafiliscie w sedno problemu a mi po sprawdzeniu wszystkich elementow przyszlo to samo na mysl..pinkfloyd dobry temacik podsunales dzieki, objawy mam takie same..
mam tylko pytanie co sadzicie o tym zabiegu z postu ponizej ??
greg6.7 pisze:witam 
Problem powietrza w przewodach jest spowodowany zaworkiem zwrotnym znajdujacym sie na w kroccu zasilajacym w smoku w zbiorniku. Wystarczy go przewiercic i problem znika a auto pali od strzala nawet rano. W kanadzie Volkswagen wymienial smoki z zaworkiem na takie bez zaworka w ramach akcji naprawczej, bo auta w niskich temperaturach nie chcialy zapalac.
Tutaj jest link jak to zrobic 
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=68872
Niestety po angielsku
 
mysle ze moznaby sprobowac skoro i tak szykuje sie wymiana wkladu..noz widelec pomoze 
 
do kolegi ranczer56
zaworek ten kupowalem specjalnie nowka, na starym bawilem sie z wymiana oringow itp, nic nie pomoglo, jesli chodzi o sama nazwe "podgrzewacz" to mysle ze ludzie potocznie tak go nazywaja ze wgledu na jego sposob dzialania oparty na bimetalu wewntarz i uzaleznieniu przeplywu od temperatury paliwa..
reszta rurek sprawdzona, zaciski rowniez..ale dzieki za odpowiedz i slowa otuchy hehe 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 ranczer56
- Mały gagatek
  
- Posty: 96
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
- Lokalizacja: Zach.Pomorskie     Ch-no
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ranczer56 » sob lut 07, 2009 21:46
			
			
			
			
			Cholernie zes mnie zaskoczyl bo ja z ciekawosci kiedy pocielemfiltr paliwa by zobaczyc co jest w srodku zawor zwrotny tez rozbieralem gdy mialem problem z zapowietrzaniem sie silnika [opisywalem wyzej bubel filter] ale przyznam sie szczerze BIOMETALU tam nigdzie nie widziale, az po wymianie filtra a to juz niedlugo jeszcze raz dokonam ciecia filtra by to sprawdzic. Pozdrawiam i dziekuje za uwage.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gpmaster							
- Nowicjusz
  
- Posty: 48
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 23:43
- Lokalizacja: slask (Żory)
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gpmaster » sob lut 07, 2009 23:30
			
			
			
			
			ranczer56 pisze:Cholernie zes mnie zaskoczyl bo ja z ciekawosci kiedy pocielemfiltr paliwa by zobaczyc co jest w srodku zawor zwrotny tez rozbieralem gdy mialem problem z zapowietrzaniem sie silnika [opisywalem wyzej bubel filter] ale przyznam sie szczerze BIOMETALU tam nigdzie nie widziale, az po wymianie filtra a to juz niedlugo jeszcze raz dokonam ciecia filtra by to sprawdzic. Pozdrawiam i dziekuje za uwage.
ponizszy obrazek dokladniej obrazuje sposob dzialania owego zaworka 
 
z jedna uwaga: mowa tutaj o bi nie biometalu
					Ostatnio zmieniony sob lut 07, 2009 23:33 przez 
gpmaster, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Ryszardo
- Ma gadane
  
- Posty: 203
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:42
- Lokalizacja: Lubuskie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ryszardo » ndz cze 07, 2009 21:46
			
			
			
			
			Odświeżę temat. Czy ktoś rozwiercał ten zaworek, o którym pisze kilka postów wyżej gpmaster? A może jakis poliglota przetłumaczyłby na ludzki (czyli nasz 

 ) język ten tekst po angielsku?. Też zauważyłem ostatnio u siebie pęcherzyki powietrza między filtrem a pompą i próbuję coś z tym fantem zrobić. Pozdrawiam.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								duszek82							
- Nowicjusz
  
- Posty: 16
- Rejestracja: pt mar 07, 2008 19:01
- Lokalizacja: Namysłów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: duszek82 » wt cze 09, 2009 11:06
			
			
			
			
			gpmaster pisze:tez mam problem z pecherzykami powietrza za filtrem paliwa...zaworek (podgrzewacz) na filtrze wymienilem, wezyki posprawdzalem, zastosowalem na wszelki wypadek zawor zwrotny zeby paliwo sie nie cofalo
u mnie problem ustal gdy....  zatankowalem zbiornik do pelna, pecherzyki jak reka odjal, zaobserwowalem ze powietrze zaczyna sie spowrotem pojawiac gdy poziom paliwa wg wskaznika na liczniku osiagnie ok polowy zbiornika..
wniosek: jezdzic tylko na pelnym i nie schodzic ponizej polowy zbiornika 
 
a tak na serio czy ktos tez mial taki przypadek ?? jak zrobi sie cieplej zamierzam dobrac sie do zrodla..czyli zbiornika paliwa i zobaczyc co sie tam dzieje..
czy ktos moze wie o co chodzi w moim przypadku ??
 
Witam,mialem ten sam przypadek kiedy zatankowałem do pełna to bąbelki znikały problem tkwił w tej wkładce w baku wystarczy ja rozebrac i wymienic oring to bardzo prosty zabieg i nie trzeba wymieniac wkładu za 350 zł 
 
  
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Soldier_M
- Mały gagatek
  
- Posty: 90
- Rejestracja: wt sie 29, 2006 21:26
- Lokalizacja: Reda
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Soldier_M » pn lis 09, 2009 19:32
			
			
			
			
			duszek82, 
Witam, w jaki sposób ściągnąłeś dwa przewody idącego do smoka (wkładki). Trzeba je pociągnąć mocno, czy nacisnąć ?
			
									
									
		
		
				Soldier_Marine
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								duszek82							
- Nowicjusz
  
- Posty: 16
- Rejestracja: pt mar 07, 2008 19:01
- Lokalizacja: Namysłów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: duszek82 » wt lis 10, 2009 14:16
			
			
			
			
			Soldier_M pisze:duszek82, 
Witam, w jaki sposób ściągnąłeś dwa przewody idącego do smoka (wkładki). Trzeba je pociągnąć mocno, czy nacisnąć ?
Witaj,wystarczy wcisnąć taki przycisk na każdym z tych dwóch przewodów i pociągnąć do góry  będą widoczne te przyciski wiec nie powinieneś mieć z tym problemu powodzenia .
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 maly24
- Nowicjusz
  
- Posty: 4
- Rejestracja: pt maja 22, 2009 12:26
- Lokalizacja: Górny Śląsk
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: maly24 » pn lis 16, 2009 22:06
			
			
			
			
			witam wszystkich 
a ja mam takie pytanko czy takie bąbelki powietrza to może być przyczyną złego odpalania.bo ostatnio mam taki problem ze swoim golfem IV 1,9TDI jak autko postoi jeden dzień lub jest zimno to podczas odpalania strasznie go muli miał ktoś może taki problem? proszę o jakaś porade 
pozdrawiam
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości