 spawdz czy ci turbo pomuje manometrem mozesz zrobic go sam manometr 10zl sam zegar laczysz ze szczelna puszka z puszki drugi wezyk laczysz z wezykiem z kolana i widzisz jakie masz doladowanie i czy ci ucieka cisnienie
 spawdz czy ci turbo pomuje manometrem mozesz zrobic go sam manometr 10zl sam zegar laczysz ze szczelna puszka z puszki drugi wezyk laczysz z wezykiem z kolana i widzisz jakie masz doladowanie i czy ci ucieka cisnienie 
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

 spawdz czy ci turbo pomuje manometrem mozesz zrobic go sam manometr 10zl sam zegar laczysz ze szczelna puszka z puszki drugi wezyk laczysz z wezykiem z kolana i widzisz jakie masz doladowanie i czy ci ucieka cisnienie
 spawdz czy ci turbo pomuje manometrem mozesz zrobic go sam manometr 10zl sam zegar laczysz ze szczelna puszka z puszki drugi wezyk laczysz z wezykiem z kolana i widzisz jakie masz doladowanie i czy ci ucieka cisnienie 
 Wydaje mi się, że odpowiedzialne za to było połączenie pompa VAC -> akumulator podciśnienia.
 Wydaje mi się, że odpowiedzialne za to było połączenie pompa VAC -> akumulator podciśnienia.
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=542127
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=542127 ) oraz jej ponownym zamontowaniu DALEJ K...A TO SAMO !!! (Przy okazji zaślepiłem EGR, po przeczyszczałem kolektor ssący, przepustnicę). Ręce opadają i wszystkiego już się odechciewa. Dalej - podmieniłem zaworek N75 na 100% sprawny z drugiego auta ... który oczywiści nic nie dał. Podłączyłem go u znajomego mechanika pod kompa gdzie wyszło że turbo w ogóle nie załącza się. Wcześniej jeszcze wyjąłem przepływomierz w celu przeczyszczenia go więc myślałem, że raczej to nie to. Była okazja to nic nie zaszkodzi jak jeszcze podmienię przepływkę na drugą. Po ponownym odpaleniu auto zaczyna się wkręcać jak po staremu, nie wyskakuje błąd jak to było wcześniej, powiem auto dostało drugą młodość
 ) oraz jej ponownym zamontowaniu DALEJ K...A TO SAMO !!! (Przy okazji zaślepiłem EGR, po przeczyszczałem kolektor ssący, przepustnicę). Ręce opadają i wszystkiego już się odechciewa. Dalej - podmieniłem zaworek N75 na 100% sprawny z drugiego auta ... który oczywiści nic nie dał. Podłączyłem go u znajomego mechanika pod kompa gdzie wyszło że turbo w ogóle nie załącza się. Wcześniej jeszcze wyjąłem przepływomierz w celu przeczyszczenia go więc myślałem, że raczej to nie to. Była okazja to nic nie zaszkodzi jak jeszcze podmienię przepływkę na drugą. Po ponownym odpaleniu auto zaczyna się wkręcać jak po staremu, nie wyskakuje błąd jak to było wcześniej, powiem auto dostało drugą młodość   
 


moj problem rozwiazany winowajca jest gruszka i jej zapieczone ciegno bedzie wymiana bo juz pordzewiala a do tego czau rozruszane i polane olejemFisheR pisze:witam ja mam taki problem auto golf mk4 silnik ASZ, na zimnym silniku (np po nocy) auto łapie notlaufa a dokładniej ruszam 1 2000obr 2 2000obr 3 2000obr 4 2000obr i tak trzymam i po kilku sekundach lag,muszę ponownie uruchomić auto i potem wszystko jest ok,jazda na niższych obrotach poniżej 2000 aż silnik sie troche rozgrzeje to tez nie ma problemu, na rozgrzanym pełen ogień do 4500 od 1 do 4 wszystko ok tylko problem na zimnym silniku.może ktoś miał taki problem?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości