[passat B4][1Z] szarpie i problem z ruszeniem na zimnym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt paź 24, 2006 09:56

odepnijcie kostke predkosciomierza na skrzyni biegow wieczorem i rano odpalcie auto i odrazu ruszcie - powinno pomoc i nie szarpac - jesli tak to znaczy ze nastawnik sie klania.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt paź 24, 2006 11:35

Adamm pisze:odepnijcie kostke predkosciomierza na skrzyni biegow wieczorem i rano odpalcie auto i odrazu ruszcie - powinno pomoc i nie szarpac - jesli tak to znaczy ze nastawnik sie klania.
OK, z dzisiaj na jutro próba :pub:
tylko jak się to ma do prędkościomierza tego to zupełnie nie wiem :crazy:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt paź 24, 2006 11:52

tez nie mam pojecia hehe ale wiem ze odpiecie powinno spodowac ustapienie objawow szarpania silnikiem (w paru przypadkach zostalo to sprawdzone i rzeczywiscie to bylo to)


PS zobacz ten temat

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=szarpie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 27, 2006 08:41

Adamm pisze:tylko jak się to ma do prędkościomierza tego to zupełnie nie wiem :crazy:
ano tak sie ma ze ECU przy dodawaniu gazu oprócz mnóstwa innych parametrów analizuje także położenie pedału gazu oraz prędkość samochodu

przy wypietej wtyczce ECU "myśli" że auto stoi :P

trzeba zrobić diagnoze VAGiem to PODSTAWA



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » sob lis 11, 2006 19:41

Adamm pisze:odepnijcie kostke predkosciomierza na skrzyni biegow wieczorem i rano odpalcie auto i odrazu ruszcie - powinno pomoc i nie szarpac - jesli tak to znaczy ze nastawnik sie klania.
Adamm próby wykonane na różne sposoby, opianane z rana na zimnym i lipa szarpie nim :-(
odpinane razem z czujnikiem i temperatury i też lipa wszystko bez zmian :-(
kolega powoli się załamuje i przestaje jeździć :bajer:
co jeszcze i jaki mogą być sposoby
już tyle rzeczy sprawdzonych i nowych i dalej lipa
a już była szansa że to nastawnik ! :-(
cowboy pisze:
Adamm pisze:tylko jak się to ma do prędkościomierza tego to zupełnie nie wiem :crazy:
ano tak sie ma ze ECU przy dodawaniu gazu oprócz mnóstwa innych parametrów analizuje także położenie pedału gazu oraz prędkość samochodu

przy wypietej wtyczce ECU "myśli" że auto stoi :P
covboy THX za bardzo rzeczowe wyjaśnienie ! :-)

może coś jeszcze ? [-o< na VAGu podobno pokazało OK i nic nie widać ..



z ostatnich obserwacji wyszło że jak jest wilgoć to wtedy jest taki problem jaki
opisałem na poczatku


btw
za propozycje i podpowiedzi gdzie i czego szukać już macie po pkt :-)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości