Źle sprawdzałeś, w Twoim silniku nie ustawia się kąta wtrysku, tylko kąt synchronizacji wału z wałkiem rozrządu, zrób tak, jak napisał Łuki_79, koledzy piszą o silniku VP (pompa rotacyjna), a Ty masz PD (pompowtryski)rękawek pisze:koledzy czy kąt wtrysku morze miec asz 136 czy ja zle sprawdzam!???
spalanie + rozrząd
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				michszym11970
 - Mały gagatek

 - Posty: 141
 - Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
 - Lokalizacja: Łęczyca
 - Kontakt:
 
Re: spalanie + rozrząd
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
						był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
spalanie + rozrząd
dzieki koledzy udało sie na vagu 409-1 jest wartośc 0,0 a polskim 4.9 jast 123 powinno byc oki!???
			
									
									- 
				michszym11970
 - Mały gagatek

 - Posty: 141
 - Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
 - Lokalizacja: Łęczyca
 - Kontakt:
 
spalanie + rozrząd
Wartość 0,0 jest idealna.
			
									
									jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
						był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
spalanie + rozrząd
czy w AHF jezeli byl kat wtrysku 130 a ustawi sie na tyle ile powinno byc czyli 49-51 to kierowca zauwazy jakas zmiane ? czy tylko silnik to zauwazy ??  
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 54 gości
