Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
arturkw
- Kwi@tek

- Posty: 1186
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
- Lokalizacja: Gryfino
-
Kontakt:
Post
autor: arturkw » pn sie 02, 2010 13:24
cowboy pisze:skoro wyszło pierwsze cisnienie 218 Bar to znaczy że wtryski są jak spod igły
powiem ci tak ze ten 1 wtrysk najgorzej rozpylał 216 chyba wyszło a reszta była idealna 218 i rozpylały jak mgiełka. ten pierwszy tez rozpylał ale juz troszke gorzej. ale tez mysle ze to pompa. tzn moze tak napewno cos z ukladem wtryskowym bo na biegu po puszczeniu gazu cisza jak tylko sie doda gas to słychac. dzis jade na komputer jak to wina pompy to bedzie z afna:) i nie ma bata

a z reszta cowboy wtryski sa od ciebie wiec nie ma bata zeby cos z nimi bylo nie tak

vag prawde powie

1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pn sie 02, 2010 13:37
a nie wywala czasem bledu 00550 i nie jest po badzie przestawiony kat wtrysku, albo moze pompa nie reguluje kata wtrysku i jest zbyt wyprzedzony wtedy jest taki stukot
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
arturkw
- Kwi@tek

- Posty: 1186
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
- Lokalizacja: Gryfino
-
Kontakt:
Post
autor: arturkw » pn sie 02, 2010 13:49
Adamm pisze:a nie wywala czasem bledu 00550 i nie jest po badzie przestawiony kat wtrysku, albo moze pompa nie reguluje kata wtrysku i jest zbyt wyprzedzony wtedy jest taki stukot
na vaga dzis jade, ale po wymienia wtrysków na 216 byl ustawiony kat wtrysku na chyba 52. mozeliwe ze w pompie cos walneło. ale taka dziwna sytuacja bo jak mi znajomy sprawdzal rozrzad to zapłon byl przestawiony o 15 stopni, teraz jest wszytsko ustawione ok ale nadal to samo. dzis bede wiedzial cos wiecej.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » pn sie 02, 2010 16:26
arturkw pisze:cowboy pisze:skoro wyszło pierwsze cisnienie 218 Bar to znaczy że wtryski są jak spod igły
powiem ci tak ze ten 1 wtrysk najgorzej rozpylał 216 chyba wyszło a reszta była idealna 218 i rozpylały jak mgiełka. ten pierwszy tez rozpylał ale juz troszke gorzej. ale tez mysle ze to pompa. tzn moze tak napewno cos z ukladem wtryskowym bo na biegu po puszczeniu gazu cisza jak tylko sie doda gas to słychac. dzis jade na komputer jak to wina pompy to bedzie z afna:) i nie ma bata

a z reszta cowboy wtryski sa od ciebie wiec nie ma bata zeby cos z nimi bylo nie tak

vag prawde powie

216 czy 218 Bar to w granicach błędu pomiaru...
no wiesz w koncówke nie wejde, lejące NOWE BOSIO sa od razu reklamowane u producenta.... ale wyregulowane są na pewno wtryski cacy
no nic ciekaw jestem co dalej, gdyby okazało się że koncówka padła to wymienie Ci ją po kosztach, to tyle co mogę zrobic dla Ciebie
ale objawy te wskazują na przestawianie się kąta w pompie
-
arturkw
- Kwi@tek

- Posty: 1186
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
- Lokalizacja: Gryfino
-
Kontakt:
Post
autor: arturkw » pn sie 02, 2010 16:30
cowboy pisze:no nic ciekaw jestem co dalej, gdyby okazało się że koncówka padła to wymienie Ci ją po kosztach, to tyle co mogę zrobic dla Ciebie
ale objawy te wskazują na przestawianie się kąta w pompie
nawet nie dopuszczam mysli ze to cos moze byc z wtryskami. bardzij obstawiam pompe bo w serii wyszlo mi 111 koni a jak robilem softa to wyszlo tylko 115 koni i auto strasznie dymiło pomimo 1,25bar cisnienia wiec wydajnosciowo mogla juz nie dawac rady a teraz poprostu cos sie ryplo wieczorem bede cos wiecej wiedzial.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
arturkw
- Kwi@tek

- Posty: 1186
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
- Lokalizacja: Gryfino
-
Kontakt:
Post
autor: arturkw » pn sie 02, 2010 17:56
nie wiem czy to cos zmieni ale to wszytsko zaczeło sie od zalania 50 litrów shella v-powera:) jestem u siebie w miescie ostry start i na 1 wtrysku kompresja uciekala dokrecilem nic nie ucieka ale objawy j.w j.w i kopci i ten dzwięk.

tak tylko w roli sprostowania moze v-power ja dobil hehe

1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
arturkw
- Kwi@tek

- Posty: 1186
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
- Lokalizacja: Gryfino
-
Kontakt:
Post
autor: arturkw » pn sie 02, 2010 21:16
a więc po podpięciu pod vaga. okazuje sie ze cos u mni ejest ze statycznym kątem wtrysku podczas gdy silnik chodził jak ikarus i kopcil na niebiesko kat statyczny wynosil chyba 250 byl poza skala na wykresie kiedys jak byl ustawiany był na środku ( taka żółta linia) teraz nie było skali na to. a najdziwniejsze jest to ze jak si silnik zapali szybki i zgasi i tak z 2 razy to autko chodiz normlanie i ma moc. ale jak sie zgasi i znow odpali wraca do poprzedniego stanu i kat wtrysku wywala w kosmos. ale kiedys juz chodzi w miare ok to kat wtrysku jest duzo mniejszy. znajomy powiedzial ze to moze byc klin na wale rozrzad bedzie ok ustawiony ale w srodku mogla sie cos wyrobić. co sadzicie o tym?
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 41 gości