Montaż nurników do pompy modzonej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 30, 2010 14:26

JABcok20 pisze:nie wiem o oc ci dokladnie chodzi ale przeciez wystarczy podregulowac gova i bedzie ok.
JABcok20, sprawa jest na tyle skomplikowana,że ja nie mam czasu na długie grzebanie przy swoim aucie.Wolę to zweryfikować i "ugryźć" jak należy,a nie zdejmować górę pompy 10 razy i albo-albo.
Też mi się wydaje,że gov do poprawki,ale żyję nadzieją,że znajdzie się lepsze (szybsze) rozwiązanie,np. z tymi nurnikami-rozkalibrować :bajer: ...

[ Dodano: 30 Maj 2010 14:30 ]
być może szarpanie powoduje zwiększone obciążenie fali przez to że trzeba dołożyć dodatkowe ciśnienie żeby otworzyć nurniki a dopiero potem wtryskiwacze
arwam, ja bym się upierał jednak przy zbyt małym otworku w korpusie nurnika.
Dowód-zdławienie silnika i spadek mocy,opór dla głowicy pompy przy podkręcaniu dawki i tikanie w niej....


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz maja 30, 2010 15:08

Michaś_1977 pisze:Nie chwytam o który wymiar Ci chodzi..
Obrazek



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 30, 2010 15:24

t0mal, teraz to mnie zabiłeś...nie wiem.Przekładałem to,bo przed zmianą góry było z krótką ośką,ale na długość ramienia nie zwróciłem uwagi :?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz maja 30, 2010 15:41

Znając tę pompę pewnie masz najkrótsze ramię, także sprawdź, miałem podobny problem, tzn jak podkręciłem dawkę, tak, że fajnie jechało to wolne obroty miałem na poziomie 1500, jak ustawiłem obroty na normalne to auto nie jechało jak trzeba, w końcu zasadziłem dźwignię z forda, i efekt jest taki, że przyciśnięcie gazu na 30% daje taki efekt jak kiedyś duszenie w podłogę.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 30, 2010 15:46

t0mal pisze:jak podkręciłem dawkę, tak, że fajnie jechało to wolne obroty miałem na poziomie 1500
Możliwe,że miałeś tak jak ja,tylko u mnie po podkręceniu dawki dało się zejść z obrotami,ale ni z tego ni z owego silnik zwiększa je,albo po depnięciu nie chce całkowicie zejść do wolnych.Tak miałeś? :bajer:
t0mal pisze:efekt jest taki, że przyciśnięcie gazu na 30% daje taki efekt jak kiedyś duszenie w podłogę.
Hmmm,to by chyba rozwiązało problem :-k ...

[ Dodano: 30 Maj 2010 15:48 ]
Ta dźwignia z Forda jaką ma długość ośki?Pod 2 sprężyny? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz maja 30, 2010 15:52

załóż z 1.9 td, ja mam i jest długa...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz maja 30, 2010 15:57

Tak jak ty piszesz miałem na pompie z 1V po dokręcenu dawki do końca - po depnięciu obroty zawieszały się na chwile, albo czasami same rosły - po zmniejszeniu dawki wszystko się normowało.

Dźwignia od Forda ma długą ośkę, ten zawias ma 25 albo 26mm, sprężyny przełożyłem z pompy z RA.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 30, 2010 19:44

JABcok20 pisze:załóż z 1.9 td, ja mam i jest długa...
JABcok20, mam od 1,9TD...
t0mal, :pub:
Jutro jak czas pozwoli,spróbuję coś pokombinować.Nie ma bata-muszę to zrobić.
Auto w tej chwili niemal fruwa,arwama jak przewiozłem,to musiał połknąć swój żołądek :grin: ,a było jeszcze lepiej,tylko musiałem zejść z dawką o ½ obrotu,bo te wolne obroty zaczęły świrować.
Muszę to zrobić jak najszybciej,bo przed Majówką ma być jeszcze hamownia :satan:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz maja 30, 2010 19:48

a powiedz mi jak spalanie wygląda na takiej dawce i modach:D


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 30, 2010 19:48

t0mal, a jak się ma zmiana dźwigni na dłuższą do skoku pedału?
Niwelowałeś to ogranicznikiem przy pompie? :bajer:

[ Dodano: 30 Maj 2010 19:53 ]
JABcok20 pisze:a powiedz mi jak spalanie wygląda na takiej dawce i modach
Spokój w mieście-ok.7,5l
Spokój w trasie-ok.6l

Ciężki but w mieście- :panna:
W trasie trochę lepiej :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz maja 30, 2010 20:00

Michaś_1977 pisze:t0mal, a jak się ma zmiana dźwigni na dłuższą do skoku pedału?
szybciej narasta moc lekko gaz a zapina jak wściekły nawet mTDI na zwykłej pompie na tym gazie szaleje w pewny zakresie obrotów , to jak gov że tylko ciągnie od razu całość od dołu a to nie najdłuższa
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 20:10 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 30, 2010 20:12

vision pisze:to jak gov że tylko ciągnie od razu całość od dołu a to nie najdłuższa
vision, mogę prosić-jaśniej,bo nie jarzę :kac:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz maja 30, 2010 20:22

Michaś_1977 pisze:vision, mogę prosić-jaśniej,bo nie jarzę :kac:
za bardzo nie wie jak to napisać , mam taka dźwignię i to co robi z autem jest niezłe i kopie z dołu zakres pracy jest po innym promieniu , to co ma pracę do wykonania zwykła dźwignia D/TD ta skraca i moc jest szybciej np ruch gazu i moc 50%TD ta robi w 10%, załóż a się nie zawiedziesz
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 20:35 przez vision, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 30, 2010 20:36

vision pisze:za bardzo nie wie jak to napisać , mam taka dźwignię i to co robi z autem jest niezłe i kopie z dołu zakres pracy jest po innym promieniu , to co ma pracę do wykonania zwykła dźwignia D/TD ta skraca i moc jest szybciej , załóż a się nie zawiedziesz
Aaaa,o to Ci chodzi...tak,to wiem,rozumiem :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości