JABcok20, sprawa jest na tyle skomplikowana,że ja nie mam czasu na długie grzebanie przy swoim aucie.Wolę to zweryfikować i "ugryźć" jak należy,a nie zdejmować górę pompy 10 razy i albo-albo.JABcok20 pisze:nie wiem o oc ci dokladnie chodzi ale przeciez wystarczy podregulowac gova i bedzie ok.
Też mi się wydaje,że gov do poprawki,ale żyję nadzieją,że znajdzie się lepsze (szybsze) rozwiązanie,np. z tymi nurnikami-rozkalibrować

[ Dodano: 30 Maj 2010 14:30 ]
arwam, ja bym się upierał jednak przy zbyt małym otworku w korpusie nurnika.być może szarpanie powoduje zwiększone obciążenie fali przez to że trzeba dołożyć dodatkowe ciśnienie żeby otworzyć nurniki a dopiero potem wtryskiwacze
Dowód-zdławienie silnika i spadek mocy,opór dla głowicy pompy przy podkręcaniu dawki i tikanie w niej....