Problem z pompa wtryskową

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz mar 21, 2010 13:01

hmm... no mam z 5 roznych... to zmienie glowiczke...

[ Dodano: 21 Mar 2010 12:03 ]
a moze byc wina fali? bo fala w miejscu gdzie idzie podkladka ma rysy, troche je zeszlifowalem, i druga spawa tam gdzie sa te fale... to widac na nich tez rysy tak jaby kiedys cos wpadlo do pompy jakies ziarenka piasku albo opilki...

[ Dodano: 21 Mar 2010 12:07 ]
dzwiek zmienil sie z tikania na cykanie...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 21, 2010 13:40

tomogolf2 pisze:dzwiek zmienil sie z tikania na cykanie...
Rozumiem,że po tym jak zmieniłeś podkładkę na cieńszą :bajer: ...
Ja jak robiłem przeszczep to starałem się pomierzyć wszystko jak najdokładniej,a nie tak na chybił/trafił,bo odsadzenie tłoczka ma tutaj wielkie znaczenie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz mar 21, 2010 14:04

Michaś_1977 pisze:Rozumiem,że po tym jak zmieniłeś podkładkę na cieńszą :bajer: ...
tak własnie po zmianie na ciensza... no to co teraz zrobic? cienszej juz nie wstawie...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 21, 2010 14:24

Zmień głowicę pompy i obserwuj zmiany.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz mar 21, 2010 16:51

no tak... tyle ze bede musial wstawic glowiczke 9mm... a byla 10mm... jutro sprawdze...

[ Dodano: 22 Mar 2010 13:37 ]
wstawilem seryjna glwiczke i tlokorodzielacz 9mm... problem tikania cykania znikl... w takim wypadku cos musialem zle zlozyc z ta 10mm... tylko teraz co...?

[ Dodano: 22 Mar 2010 16:19 ]
jeszcze jedna rzecz zauwazylem, jak sa te 4 rolki po ktorych jezdzi fala, mam na nich luz znaczy sie moge nimi ruszac wzdluz tego bolca w srodku, podkladki sa jakies takie za cienkie, moze to przez tak cykalo? zmienic na jakies szersze?

[ Dodano: 22 Mar 2010 17:39 ]
niestesty wymiania tych podkladek nie pomogla...

[ Dodano: 22 Mar 2010 22:23 ]
a moze po prostu wstawic krotsze sprzezyny?

[ Dodano: 23 Mar 2010 13:02 ]
powymienialem podkladki pod sprezynami na ciensze, cykanie ucichlo, trzeba dobrze sie wsluchac zeby je uslyszec ....

[ Dodano: 28 Mar 2010 20:41 ]
wzielem pompe od 1,6 i od 1,9 i pozamienialem głowiczki, obydwie pompy cykaja...
Ostatnio zmieniony pn mar 22, 2010 17:27 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości