Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, Haki, Qto, VIP

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2300
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Post autor: munior » wt sie 29, 2017 22:00

wacho pisze:Ja nie wiem po co w niektórych warsztatach im te komputery, jak nie potrafią z nich korzystać
Jak to po co ...do sprawdzania błedów :chytry: "Logi dynamiczne "to dla niektórych jakaś abstrakcja ...są też tacy którzy potrafią sprawdzić na postoju przepływomierz i cisnienie doładowania....magicy że hoho :panna:
Ostatnio zmieniony wt sie 29, 2017 22:00 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 798
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Post autor: karol8114 » wt sie 29, 2017 22:00

No to kolego Wacho, kup taki zawór i podmień, najtańsza metoda. Wymiana dosyć prosta, kiedyś z ciekawości wykręcałem w AAZ.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2300
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Post autor: munior » wt sie 29, 2017 22:03

karol8114 pisze:No to kolego Wacho, kup taki zawór i podmień, najtańsza metoda.
Tu zalecam podmianę z podobnego jeżdzącego auta .Cena nowego raczej każdego zniechęci..ktoś mi kiedyś mówił ze w serwisie zaśpiewali ponad 200zł za taki zawór ,co jest grubą przesadą jak za taką pierdołę.A najlepiej bo bez żadnych kosztów ,upewnić sie czy nasz jest sprawny ...potrzebny tylko kompresor z manometrem
Ostatnio zmieniony wt sie 29, 2017 22:11 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 798
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Post autor: karol8114 » wt sie 29, 2017 22:05

Nie mówię o nowym, jest kolega co ma kilka w szufladzie...



wacho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn maja 09, 2005 17:37
Lokalizacja: Zagłębie

Re: Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Post autor: wacho » czw sie 31, 2017 18:53

karol8114 pisze:Nie mówię o nowym, jest kolega co ma kilka w szufladzie...
Nie ma takich kolegów na Śląsku? :)



wacho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn maja 09, 2005 17:37
Lokalizacja: Zagłębie

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Post autor: wacho » ndz wrz 24, 2017 16:01

I następny warsztat się poddał...dobrze, że nie chcieli kasy...To jakieś nieporozumienie, warsztat z super opiniami, a woleli się wycofać niż szukać prawdziwej przyczyny (zastrzegłem, że jeśli nie wiedzą czy wymiana części da rezultat to nie zapłacę za naprawę). A jakby było mało to nawiew umarł...



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2300
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Post autor: munior » ndz wrz 24, 2017 17:06

wacho pisze:I następny warsztat się poddał...dobrze, że nie chcieli kasy...To jakieś nieporozumienie, warsztat z super opiniami, a woleli się wycofać niż szukać prawdziwej przyczyny
Powtarzam ponownie ...Zrób log statyczny bloku 000 ,następnie w Basic seting , do tego dynamiczny z blokiem 004 ,tam na pewno będzie widać twój problem ...a co moze być przyczyną i jak to sprawdzić ,to już napisałem na pierwszej stronie tego tematu ,wystarczy poczytać ,podnieść maskę i działać .Warsztatowych "specjalistów" sobie odpuść ...na pytanie dlaczego ,odpowiedż znajdziesz w programie "bedzie pan zadowolony " Większosć z nich niestety wymięka jeśli chodzi o tzw."zagwostki " :chytry: 99% usterek i niedomagań w tym silniku jest banalnie prosta do namierzenia i usunięcia ,trzeba tylko mieć vaga ,cierpliwosć , i jakieś 200 sztuk takich niedomagających aut do "nauki " ...parę lat takiej praktyki i nic cię nie zaskoczy ,bo wszystkie niedomagania i usterki się powtarzają :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

wacho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn maja 09, 2005 17:37
Lokalizacja: Zagłębie

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Post autor: wacho » czw paź 12, 2017 21:05

Trochę nie było czasu się tym zająć, ale logi zrobione http://vaglog.com/log-004_Jy9i9.html
Kat wtrysku na postoju ok 213...
Aha, no i na filtrze paliwa mokro od ropy.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2300
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Post autor: munior » czw paź 12, 2017 22:43

wacho pisze: logi zrobione
Zaczyna się od podstawowej rzeczy ,czyli blok 000 w Basic seting ,gdzie widać statyczny początek wtrysku...jak tam masz wartość powyżej 200 jednostek to oczywiste że początek wtrysku żle ustawiony


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1242
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Zgorzelec/Wrocław

Re: Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Post autor: Garrison » pt paź 13, 2017 12:15

wacho pisze:A jakby było mało to nawiew umarł...
Walnij z liścia spód schowka. U mnie pomogło :D


Sprzedam:
- Skoda Octavia II liftback, 2007r, 1.9TDI, BXE, 398tys. km, cena 13tys. PLN (faktura VAT), pierwszy właściciel, polski salon, więcej informacji na PW.
- Zawieszenie MTS Technik 30/30 do Golfa/Bory kombi. Nowe, nieużywane, z fabrycznymi opaskami na amortyzatorach.

wacho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn maja 09, 2005 17:37
Lokalizacja: Zagłębie

Re: Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Post autor: wacho » pt paź 13, 2017 17:57

Garrison pisze:
wacho pisze:A jakby było mało to nawiew umarł...
Walnij z liścia spód schowka. U mnie pomogło :D
Rozkręciłem, wyciągnąłem, poruszałem kablami i działa :smiech2:



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1242
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Zgorzelec/Wrocław

Re: Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Post autor: Garrison » pt paź 13, 2017 22:23

wacho pisze:
Garrison pisze:
wacho pisze:A jakby było mało to nawiew umarł...
Walnij z liścia spód schowka. U mnie pomogło :D
Rozkręciłem, wyciągnąłem, poruszałem kablami i działa :smiech2:
Prościej walnąć, efekt ten sam :D


Sprzedam:
- Skoda Octavia II liftback, 2007r, 1.9TDI, BXE, 398tys. km, cena 13tys. PLN (faktura VAT), pierwszy właściciel, polski salon, więcej informacji na PW.
- Zawieszenie MTS Technik 30/30 do Golfa/Bory kombi. Nowe, nieużywane, z fabrycznymi opaskami na amortyzatorach.

wacho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn maja 09, 2005 17:37
Lokalizacja: Zagłębie

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Post autor: wacho » sob paź 14, 2017 19:24

No fakt, pewnie wyszłoby na to samo.
Wymieniłem filtr paliwa, bo trochę ciekło - oringi już stwardniałe i jeden uszkodzony. W przyszłym tygodniu kolejne rzeczy do sprawdzenia za radą munior'a.



wacho
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn maja 09, 2005 17:37
Lokalizacja: Zagłębie

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Post autor: wacho » ndz paź 15, 2017 17:56

Problem rozwiązany! Okazał się, że na kostce była jakaś samoróbka i polutowane kable. Po rozmontowaniu tych cudów błąd n109 zniknął, silnik nie robił "przegazówki" a moc wróciła. Po ustawieniu kąta wtrysku auto chodzi jak nowe!
Dziękuję wszystkim za porady!
PS. Oczywiście auto było u pasjonata, a nie w zwykłym warsztacie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości