Piny w impulsatorze TDI 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Luki1608
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt cze 04, 2013 08:30
Lokalizacja: Lubin

Piny w impulsatorze TDI 1Z

Post autor: Luki1608 » pt maja 19, 2017 12:33

Witam
Panowie i Panie szybkie pytanie,kojarzy ktos z was który kabelek z impulsatora daje sygnal do pompy wtryskowej?
Dzieki za odp :pub:



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Piny w impulsatorze TDI 1Z

Post autor: ciachotdi » pt maja 19, 2017 12:35

chyba żaden


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

Luki1608
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt cze 04, 2013 08:30
Lokalizacja: Lubin

Piny w impulsatorze TDI 1Z

Post autor: Luki1608 » pt maja 19, 2017 12:46

sa 3 kable , jeden idzie na licznik na pewno drugi pewnie jakas masa a wlasnie 3 ktorys idzie na pompe.
tylko który ? :bigok:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Piny w impulsatorze TDI 1Z

Post autor: munior » pt maja 19, 2017 17:36

Luki1608 pisze:sa 3 kable
Są dwa
Luki1608 pisze: ktorys idzie na pompe.
żaden ,bo i po co ...skąd ci to przyszło do głowy ? :shock: z impulsatora idzie do licznika a z tamtąd do kompa i tyle


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Luki1608
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt cze 04, 2013 08:30
Lokalizacja: Lubin

Piny w impulsatorze TDI 1Z

Post autor: Luki1608 » pt maja 19, 2017 22:35

Munior ,widzisz jestes w bledzie bo u mnie w b4 jest 3 a nie 2.Chodzi mi konkretnie o nastawnik pompy a dokladnie o szarpanie,skoro po odlaczeniu wtyczki ustepuje wiec ktorys daje sygnal ,tylko ktory?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Piny w impulsatorze TDI 1Z

Post autor: munior » sob maja 20, 2017 19:13

Luki1608 pisze: Chodzi mi konkretnie o nastawnik pompy a dokladnie o szarpanie,skoro po odlaczeniu wtyczki ustepuje wiec ktorys daje sygnal ,tylko ktory?
Ten który idzie do licznika
Luki1608 pisze: który kabelek z impulsatora daje sygnal do pompy wtryskowej?
nie ma żadnego "kabelka do pompy " z sygnałem z impulsatora ,a sygnał z impulasatora idzie do licznika , z tamtąd do kompa na 43 pin ( komp starszego typu jednowtykowy o nr 028906021 )i to komp ma tak "skonstruowany" soft ,że bez sygnału z impulsatora nastawnik działa trochę inaczej i dlatego przy lekko brudnym nastawniku przestaje szarpać .Można sobie odciać ten kabelek pomiedzy licznikiem a kompem ,wtedy licznik chodzi normalnie .Ale to źe oszukasz kompa ,odcianajac mu sygnał szybkosci z impulastora ,nie spowoduje cudownego samo oczyszczenia nastawnika ...tak mozna zrobić na krótko metę ,bo z czasem opilków w nastawniku przybedzie i zacznie "przebierać "obrotami na biegu jałowym ,a wtedy odcięty sygnał z impulsatora już nie pomoże


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

Piny w impulsatorze TDI 1Z

Post autor: radekrp90 » pn maja 22, 2017 07:59

Co samego czujnika pinout jest następujący:
1. kolor czarny - do wtyczki T24/9 - do wt. G1/10 (zasilanie ECU)
2. kolor biało/niebieski - do wtyczki T24/10 > wt. G1/11 > do licznika
3. kolor brązowy - do wtyczki T24/11 > wt. G1/6 > wt. T2s/2 i MASA

Wtyczka T24 - okrągła wtyczka na silniku
Wtyczka T2s - wtyczka 2-pinowa za skrzynką bezpieczników
Wtyczka G1 - wtyczka w skrzynce bezpieczników, biała
Cyfra po "/" - numer pina w danej wtyczce.


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości