falujące obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
artur998877
- Nowicjusz

- Posty: 24
- Rejestracja: ndz lut 05, 2012 20:54
falujące obroty
Witam mam golfa 1 1,5 diesel ostatnio kolega wymieniał mi pompę wtryskową niestety zapala ciężko a jak zapali to obroty faluja po jakimś czasie już trzyma stałe obroty i nie ma siły jechać dymia strasznie co moze być przyczyną pozdrawiam
- Michał_1977
- _

- Posty: 14309
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
falujące obroty
Pewnie pompa długo stała i może być zastana.Powstały w niej osady.Przypuszczalnie jest zapieczony regulator odśrodkowy.
Generalnie,to trzeba ją wyjąć,rozebrać,umyć i przedmuchać każdą część.Później złożyć i włożyć
Generalnie,to trzeba ją wyjąć,rozebrać,umyć i przedmuchać każdą część.Później złożyć i włożyć
-
artur998877
- Nowicjusz

- Posty: 24
- Rejestracja: ndz lut 05, 2012 20:54
falujące obroty
być moze kolego bo początkowo wogóle jakoś słabo dawała ciśnienie i nie palił wcale ale potem już to naprawił sie i działała tylko z tym właśnie mam problem dużo tam rozbierania jest??
i jak juz pracuje to jest ok wyłacze silnik i raz łapie szybciej a raz trzeba długo kręcić
i jak juz pracuje to jest ok wyłacze silnik i raz łapie szybciej a raz trzeba długo kręcić
- Michał_1977
- _

- Posty: 14309
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
falujące obroty
Nie pisz posta pod postem.
Kąt wtrysku ustawiony?artur998877 pisze:raz łapie szybciej a raz trzeba długo kręcić
-
artur998877
- Nowicjusz

- Posty: 24
- Rejestracja: ndz lut 05, 2012 20:54
falujące obroty
Kolega ustawiał i mówił że ustawił idealnie a jeśłi kąt wtrysku jest zle ustawiony to też możne się tak dziać ??
- Michał_1977
- _

- Posty: 14309
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
falujące obroty
Będzie źle odpalał.
Jeśli faktycznie tak jest to,to tak jak mówię -pompa do wyjęcia i czyszczenia.artur998877 pisze:Kolega ustawiał i mówił że ustawił idealnie
-
artur998877
- Nowicjusz

- Posty: 24
- Rejestracja: ndz lut 05, 2012 20:54
falujące obroty
dzięki kolego jutro za to sie wezmę
a czy mogłbyś jeszcze pomóc mi w tym temacie ??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=126" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=126" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _

- Posty: 14309
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
falujące obroty
Wymień na ori używaną.Taniej będzie.Zastrzeż możliwość zwrotu.
Takie cudo za 30zeta można znaleźć.
Takie cudo za 30zeta można znaleźć.
-
arwam
falujące obroty
ja bym proponował jeśli dziś np zalewałeś paliwem dopiero pompe to żeby z dwa dni sobie w paliwie pomokła jak nie pomoże to wtedy. dość dużo pomp jeśli były na sucho przechowywane falują obrotami.
-
artur998877
- Nowicjusz

- Posty: 24
- Rejestracja: ndz lut 05, 2012 20:54
falujące obroty
Dobrze kolego jeszcze njej nikt nie rozbierał puki co jest zamontowana i jest w niej zalanie paliwo odczekam pare dni może akurat ja ruszy
A MOZE odpalić go i niech z pół godzinki pochodzi na wolnych obrotach??
- Michał_1977
- _

- Posty: 14309
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
falujące obroty
Nie łudziłbym się,bo jak długo stała,to zapewne jest w niej osadu do groma,ale próbujartur998877 pisze:odczekam pare dni może akurat ja ruszy
Czasami jest tak,że nawet jak pompa jest zalana paliwem i bardzo długo stoi,to później silnik świruje
-
artur998877
- Nowicjusz

- Posty: 24
- Rejestracja: ndz lut 05, 2012 20:54
falujące obroty
no ta była zalana paliwem bo jak przyszła mi poczta to paczka cała w ropie była
,ALE PWNIE SKOŃCZY SIĘ TAK JAK MÓWISZ ROZEBRANIEM POMPY :p , już dziś znów był problem z odpaleniem jak zapalił to juz potem palił lepiej ale też świrował z obrotami :p, poprzedi własciciem mojego mk 1 jezdził na bio estrze i nie stety zabił tym pompę i trzeba było wymienić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości
