Moj Kombiak po chipnozie (ALE)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Moj Kombiak po chipnozie (ALE)

Post autor: mirass » pt cze 23, 2006 01:07

Dzisiaj zostało schamowane moje autko
Baza:Golf 3 Variant 90KM (ALE)
Modyfikacje mechaniczne:turbo ASZ, wtryski ASV, FMIC

Oto co wyszło prezentuje wykres....kawał dobrej roboty zrobionej przez Wojtka Gołąbka (vel:Aligator) z Masters Tuning Katowice.Na poczatku autko zostało zestrojone na drodze, następnie kosmetyka odbywała sie na hamowni MAHA
Według mnie jest dobrze. Coprawda spodziewałem sie wiekszej mocy, ale niestety pompy od starszej generacji TDI 90KM nie mają takiej wydajności jak choćby AFNowskie.Tutaj chciałbym zwrócić koledze aw69 honor..program jest zrobiony tak, aby autko nie dymiło i dobrze jeździło..proszę ocenić

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a32 ... fdb78.html



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt cze 23, 2006 02:26

generalnie i tak bardzo ładny wynik ! Gratulacje dla Ciebie, przynajmniej Tobie udało się wydobyć z tego setupu 140 KM co wcale nie jest takim łatwym wyczyem.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt cze 23, 2006 02:53

No no pozazdrościć tylko :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » pt cze 23, 2006 10:26

bardzo ładnie zwłaszcza ze warunki przy pomierze nie byly jakieś przyjające ponad 30stopni niskie ciśnienie


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt cze 23, 2006 10:31

Powiedzcie mi czemu sa tak duze straty?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pt cze 23, 2006 14:34

Straty wynoszą 25Ps a le i tak jest mocniejszy niż seryjne 90KM



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt cze 23, 2006 16:39

25 koni do duze straty ? Chyba żartujesz...zazwyczaj jest okolo 60 KM strat na kolach


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 23, 2006 20:17

ładny wykresik - gratki !!

musze powiedziec ze jednak AFNY daja rade - w AFNie podobny wynik mozna wydobyc na seryjnych gratach... no chyba że mój pomiar na inercyjnej jest niewiarygodny ?

ale z tego co przejrzałem wykresy AFN-ów po chipe nawet na inercyjnych to mam niezły wynik..

kiedys musze na obciazeniówke wskoczyc i sie zweryfikowac :)

a straty na kołach bardzo małe...jak sa kiepskie opony to potrafia sięgnąc 80 km

pozdro



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pt cze 23, 2006 22:00

cowboy pisze:musze powiedziec ze jednak AFNY daja rade - w AFNie podobny wynik mozna wydobyc na seryjnych gratach...
ale co Ty porównujesz ...baza 90 a 110 to przepaść... :(

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
Puki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pn sie 08, 2005 15:49
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: Puki » pt cze 23, 2006 23:28

witam i gratuluje osiągów :) mam pytanko mierzyłeś osiągi po poszczególnych modach czy zaraz poszłeś na całość :bajer: interesuje mnie to bo mam identyczny silnik i chce zmienić wtryski na ASV potem za jakiś czas program i ciekawi mnie przyrost mocy i jak tam ze sprzęgłem :chytry:


Są auta i są VolksWageny

zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Gratulacje

Post autor: zenonpl » sob cze 24, 2006 00:09

niebo a ziemia taaaaaka różnica twój wykresik super gratulacje i dzieki za info.



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » sob cze 24, 2006 18:54

Puki pisze:witam i gratuluje osiągów :) mam pytanko mierzyłeś osiągi po poszczególnych modach czy zaraz poszłeś na całość :bajer: interesuje mnie to bo mam identyczny silnik i chce zmienić wtryski na ASV potem za jakiś czas program i ciekawi mnie przyrost mocy i jak tam ze sprzęgłem :chytry:
byłem dwa razy na hamowni - zanim zaczelem coś grzebac - wtedy wypluło mi 59,6 KM i 156Nm - winna była przepływka..
wówczas założyłem graty od 110tki (komp od AFNa, wtryski AFN i turbo od ASZ)..pomiar G-techem pokazał 9,26 0-60MPH 17,50 1/4 mili
nastepnym krokiem był chip u Aligatora - wówczas nie yliśmy na hamowni - g-tech pokazał 8,55 0-60MPH i 16,70-16,80 na 1/4 mili (pomiar robiony w marcu)
w maju założyłem nowe wtryski od ASVa, które kupilem w MT Katowice...moment poszedł do gory - sprzegło zmieniłem na kit od VR6 idąc w ślady kolegi aw69..autko w zimny wieczor zeszło na 8,30 0-60MPH
Finalnym staduim jest strojenie z czwartku..efekty dwie godziny temu robiłem pomiary G-techem - 7,86-7,95 0-60MPH oraz 16,15-16,22 na 400metrów :okej:
w autku zamontowany jest FMIC od BMW e36 2,5, wcześniej był od mercedesa i w mojej opinii oba dobrze sobie radzą, poniewaz na żadnym autko nie puchło. Pomimo tego myslę nad IC na zamowienie, tylko ta cena - 800zł :(

rób swojego-mozliwe że twoj przejdzie 140KM

[ Dodano: 24 Cze 2006 18:57 ]
cowboy pisze:ładny wykresik - gratki !!

musze powiedziec ze jednak AFNY daja rade - w AFNie podobny wynik mozna wydobyc na seryjnych gratach... no chyba że mój pomiar na inercyjnej jest niewiarygodny ?

ale z tego co przejrzałem wykresy AFN-ów po chipe nawet na inercyjnych to mam niezły wynik..

kiedys musze na obciazeniówke wskoczyc i sie zweryfikowac :)

a straty na kołach bardzo małe...jak sa kiepskie opony to potrafia sięgnąc 80 km

pozdro
obecnie śmigam na jednych z gorszych opon wśród opinii kierowców Baraum Bravuris 195/50 R15...ja mam całkiem odmienne zdanie

no to wkładaj graty od ASVa i AWX i moze uda ci sie przeskoczyć barierę 150KM, czego ci życzę :pub:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob cze 24, 2006 19:39

mirass pisze:obecnie śmigam na jednych z gorszych opon wśród opinii kierowców Baraum Bravuris 195/50 R15...ja mam całkiem odmienne zdanie
mam takie same opony na przodzie... i takie samo zdanie :)

opinie są dobre o tych oponach - w kontekście cena/możliwości powiedziałbym nawet że są baaardzo dobre !!

BTW: ktoś ma dostep do G-techa w Wawie ? byłaby jakaś skala porównawcza...



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Ja się dołaczam

Post autor: zenonpl » sob cze 24, 2006 21:17

u mnie obecnie jak juz jest wszystko OK Gtech wypluł w dwie osoby 8,24 do 60Mp/h mody już znacie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości