MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.
Witam.
Panowie w moim golfie jest to MK5 z 2004 silnikiem 1.9TDI 105 PS pojawił się ostatnio taki problem.
A mianowicie po włączeniu zapłonu i pozostawieniu go włączonego po jakiś 30sekundach zaczyna mrugać i piszczeć kontrolka oleju. Gdy zapale auto wszystko jest ok. Kontrolka gaśnie i nie piszczy. Jednak wcześniej czegoś takiego nie było i troszkę ten objaw mnie martwi. Wymieniałem olej na CASTROL pełny syntetyk. Zrobiłem na nim może z 2tyś km. Ale czy zmiana oleju byłaby przyczyna takiego zachowania.
Z góry dzieki za wszelkie rady co z tym zrobić aby ta kontrolka się uspokoiła.
Panowie w moim golfie jest to MK5 z 2004 silnikiem 1.9TDI 105 PS pojawił się ostatnio taki problem.
A mianowicie po włączeniu zapłonu i pozostawieniu go włączonego po jakiś 30sekundach zaczyna mrugać i piszczeć kontrolka oleju. Gdy zapale auto wszystko jest ok. Kontrolka gaśnie i nie piszczy. Jednak wcześniej czegoś takiego nie było i troszkę ten objaw mnie martwi. Wymieniałem olej na CASTROL pełny syntetyk. Zrobiłem na nim może z 2tyś km. Ale czy zmiana oleju byłaby przyczyna takiego zachowania.
Z góry dzieki za wszelkie rady co z tym zrobić aby ta kontrolka się uspokoiła.
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.
Poziom jest ok tak jak wlałem przy wymianie tak cały czas jest. A kontrolka zapala sie czerwona.
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.
A Vag nic nie znalazł. Cały czas wyrzuca bład przepływomierza ale tak już mam od dawna. Tyle że przepływomierz niema nic wspólnego z ciśnieniem oleju. Zastanawia mnie to dlaczego dzieje sie tak tylko na włączonym zapłonie. Bo jak zapale auto to wszystko jest ok. Gdyby było odwrotnie to mógłbym szukac przyczyny w czujniku oleju, słabym cisnieniu, zapchanym smoku olejowym, ewentualnie pompie. A tak to nie wiem od czego zacząć.
MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.
Sciagni na probe kostkę z alternatora i zobacz czy dalej będzie tak robił Ogólnie objaw jest normalny ponieważ przy długim kręceniu rozrusznikiem gdy silnik nie chce odpalić to ta kontrolka zaczyna się wtedy pojawiać i piszczeć nie wiem czy kiedys tego doświadczyłeś ale tak jest Tylko w Twoim przypadku tak nie powinno być ze na włączonym zapłonie po 30 sekundach piszczy Sprawdź jeszcze przewód na czujniku czy jest dobrze włożony
MK5 1.9 rok 2007 ZAMIANA USTAWIEŃ
Szukam kogos z Warszawy kto moze mi pomoc w zmianie ustawien np.domykanie szyb po zamknieciu auta,blokowaniu drzwi po przekroczeniu danej predkosci
Z gory dziekuje
Z gory dziekuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości