Posiadam MK2 GTD w wersji Fire@Ice, silnik SB ze wspomą. Po założeniu alumfelg 15" (opony
195/50) przy skręcie w lewo lub prawo do oporu, pojawia się drganie kierownicy i pisk. Płynu
do wspomagania jest opór w zbiorniczku. Może ktoś spotkał się z czymś takim?
Opona jest dość szeroka i może trzeć o pasek pompy wspomy, ale skąd drgania kierownicy?
Pozdro...




 Skoda
 Skoda










 175 więc się trochę dziwie że przy tej szerokości piszczy, ale spox-już nie kręce kiera oporowo
 175 więc się trochę dziwie że przy tej szerokości piszczy, ale spox-już nie kręce kiera oporowo   za to wczoraj w czasie jazdy w mocnym deszczu kilka razy "straciłem" na chwilę wspomaganie... Przypuszczam że może to być efekt luźnego paska a że dostał wody to ślizgał... Jak myślicie może tylko to być przyczyną czy siada mi ta pompa (która ponoć koło 500 kosztuje jak ktoś powyżej pisał...?)
  za to wczoraj w czasie jazdy w mocnym deszczu kilka razy "straciłem" na chwilę wspomaganie... Przypuszczam że może to być efekt luźnego paska a że dostał wody to ślizgał... Jak myślicie może tylko to być przyczyną czy siada mi ta pompa (która ponoć koło 500 kosztuje jak ktoś powyżej pisał...?)   