Blokada antykradzieżowa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Dragon
- Forum Master 
- Posty: 1002
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
- Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
- Kontakt:
Igor1, święta racja, dodam tylko że jak alarm to nigdy fabryczny tylko montowany indywidualnie i z głową, kabelki poprowadzone z rozsądkiem nie jednego zmylą.
			
									
									Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
						Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
Do MK III zapłaciłem razem z montażem 360zł 
[ Dodano: Pią Maj 26, 2006 13:49 ]
Powiem tak nie ma idealnej metody zabezpieczenia ale można złodziejom utrudnić życie może to wam w czymś pomoże. Swojego golfa traktuje hobbystycznie i jezdze nim okazjonalnie mam przebieg 120 tys i nie mam zamiaru go nigdy sprzedac troche w niego włożyłem i jest jak nówka wiec jezdze nim tylko w niedzielę trzymam go w ogrzewanym garażu i sie przywiązałem do niego a robię nim rocznie tylko 7 tyś km, a MK IV użytkuje na co dzień. Swojego golfa MK III zabezpieczyłem tak, przy pomocy kolegów - biegłego z zakresu machenoskopii i kryminalistyki zabezpieczylismy w ten sposób, na przodzie klamki bez zamków z tylnych drzwi, wymienione szyby boczne przód i tył na antywłamaniowe, alarm z kablami tego samego koloru, centralka zamontowana w jednym z boczków bagażnika, niezależne zasilanie alarmu-podtrzymywane przez ok 72H bez akumulatora, odcina zasilanie pompy i zawór na przewodzie paliwowym, czujniki wstrząsu i w środku czujniki ruchu, blokada skrzyni biegów Niedżwiedż look- w postaci trzpienia, ukryty wyłącznik spełniający taką funkcję ze odcina dopływ pradu do wszystkiego oprócz zegarka i radia, a poza tym wyłącznik przy nacisniętym hamulcu włączeniu go po zgaszeniu silnika blokuje wszystkie hamulce-na amen, nie musze stosowac hamulca recznego, poza tym trudno tak wciagnac samochod na lawete przy zablokowanych wszystki hamulcach mozliwe ale próbowaliśmy szyny na lawete się składały i trwało to z 20 min i sie nie udało. Moze można to jakoś wszystko zdeaktywować ale trzeba troche czasu. Wiec może wam to w czymś pomorze.
			
									
									[ Dodano: Pią Maj 26, 2006 13:49 ]
Powiem tak nie ma idealnej metody zabezpieczenia ale można złodziejom utrudnić życie może to wam w czymś pomoże. Swojego golfa traktuje hobbystycznie i jezdze nim okazjonalnie mam przebieg 120 tys i nie mam zamiaru go nigdy sprzedac troche w niego włożyłem i jest jak nówka wiec jezdze nim tylko w niedzielę trzymam go w ogrzewanym garażu i sie przywiązałem do niego a robię nim rocznie tylko 7 tyś km, a MK IV użytkuje na co dzień. Swojego golfa MK III zabezpieczyłem tak, przy pomocy kolegów - biegłego z zakresu machenoskopii i kryminalistyki zabezpieczylismy w ten sposób, na przodzie klamki bez zamków z tylnych drzwi, wymienione szyby boczne przód i tył na antywłamaniowe, alarm z kablami tego samego koloru, centralka zamontowana w jednym z boczków bagażnika, niezależne zasilanie alarmu-podtrzymywane przez ok 72H bez akumulatora, odcina zasilanie pompy i zawór na przewodzie paliwowym, czujniki wstrząsu i w środku czujniki ruchu, blokada skrzyni biegów Niedżwiedż look- w postaci trzpienia, ukryty wyłącznik spełniający taką funkcję ze odcina dopływ pradu do wszystkiego oprócz zegarka i radia, a poza tym wyłącznik przy nacisniętym hamulcu włączeniu go po zgaszeniu silnika blokuje wszystkie hamulce-na amen, nie musze stosowac hamulca recznego, poza tym trudno tak wciagnac samochod na lawete przy zablokowanych wszystki hamulcach mozliwe ale próbowaliśmy szyny na lawete się składały i trwało to z 20 min i sie nie udało. Moze można to jakoś wszystko zdeaktywować ale trzeba troche czasu. Wiec może wam to w czymś pomorze.
- 
				Grzegi Siedlce
- Ma gadane 
- Posty: 187
- Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 18:32
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
- wolf243
- Nowicjusz 
- Posty: 44
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:08
- Lokalizacja: Wrocław/Zgorzelec
- Kontakt:
a nie wiecie jak to jest (po wyjęciu trzpienia) podczas jazdy z hałasem ??Igor1 pisze:Niedzwiedz lok jest ok i fajnie wyglada w golfie i jest bardzo mocny przekonałęm juz sie nie raz wiec polecam

[size=125][b]NOTEBOOKI [color=#FF0000]I[/color][color=green]B[/color][color=blue]M[/b][/color] seria [b]T[/b][/size]
						Co do kasy to tylko elektronika montaż gratis-najwięcej roboty było z hamulcami aby trzymały cisnienie po załączeniu przycisku i zgaszeniu silnika a co do hałasu to nie ma różnicy jak zdejmiesz osłonę lewarka  to zobaczysz ze nie widac tam nic oprocz jego przypocowania i elementów a trzpien nie pozwala poruszac sie lewarkowi a dziura ta przeciez nie ma połączenia z wnetrzem komory silnika ani na zewnatrz auta- to tak samo tylko przez tą skórke było by i tak słychać odgłosy jeżeli jest taka opinia bo wiem że w golfie nie ma żadnej róznicy. Stąd nie wiem czemu takie opinie nigdy nie spotkałęm się z tym aby przez to miało być głośniej.
			
									
									- dziechu
- Forum Master 
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Te klamki bez zamkow to fajny pomysl, ja juz widzialem autko zupelnie bez klamek:) Ja dlubie sporo w elektronice, kiedys zrobilismy system pozycjonowania samochodu z modulem GPS, modul GSM (telefon komorkowy), procesorek itd. Teraz chyba zamontuje to sobie. Trzeba tylko dobrze ukryc (np. w bagazniku w bocznych sciankach, pod kolem zapasowym itd). Anteny GPS i GSM trzeba ukryc np. w tylnym zderzaku. Jak ukradana auto, biore komorke, wysylam SMS z rozkazem lub pusty i wtedy auto stop (pelna blokada) a na moja komorke przychodzi SMS z pozycja autka z dokladnoscia ok. 10m.  ))
))
			
									
									 ))
))ja chciałem zrobić coś takiego że ten zawór który podtrzymuje cisnienie w hamulcach podłączyc pod pilota albo lepiej pod tel . GSM aby droga radiowa w każdej chwili uruchomic na raz wszystkie hamulce ale strwierdziłę ze to co mam to wystarczy a to juz by była przesada i to by było za bardzo drastyczne i jeszcze bym dostał zarzuty gdyby co do czego doszło ze stworzyłem zagrożenie w ruchu jakby ktos grzał na zakrecie ze 120 km/h a ja bym załączył wszystkie hamulce-auto kaput i kierowca też   Ale mam nadzieje ze szybko nikt go nie wezmie jak co to mam kilka jeszcze pomysłów
 Ale mam nadzieje ze szybko nikt go nie wezmie jak co to mam kilka jeszcze pomysłów  
			
									
									 Ale mam nadzieje ze szybko nikt go nie wezmie jak co to mam kilka jeszcze pomysłów
 Ale mam nadzieje ze szybko nikt go nie wezmie jak co to mam kilka jeszcze pomysłów  
pomysł bardzo ciekawy - jesli mozna troszke szczegołów to na priva poproszeIgor1 pisze:najwięcej roboty było z hamulcami aby trzymały cisnienie po załączeniu przycisku i zgaszeniu

ze swojej strony moge dodac - odciecie elektroniczne kompa - bo immo niestety zbyt łatwo obejsc.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
						Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Na tej stronie pokazana jest blokada niedzwiedz-lock http://www.niedzwiedz-lock.pl/ a swoje zdjecia wrzuce jak bede miał czas to zejdę do garażu postaram się do jutra.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości









