Witam
Kilka dni temu mój 1,9 TDI 90 KM 1Z w czasie spokojnej jazdy zaczął nagle bardzo terkotać, głośno.
po przejechaniu ok 2 km przestał. Następnego dnia znowu terkot i tak się za mną bawił, raz ok raz nie. teraz niestety już terkoce.
Byłem u mechanika. Sprawdził rozrząd jest ok. sprawdził kąt wtrysku
-jak terkoce, jest przestawiony jemu pokazywał ustawienie 250 na kompie
-jak nie terkoce (następnego dnia) kąt wtrysku był już ok i pokazywało 47-50 na kompie
Mechanik powiedział, że pompa pod względem mechanicznym jest ok ponieważ kąt wtrysku czasami jest dobry czasami nie
Jeżeli to by była pompa to by się przestawił i tak by został
ja osobiście jak podłączyłem go do vaga to pokazał mi błąd
550 coś o sterowniku początku wtrysku ( moduł) (przepraszam ale teraz dokładnie nie pamiętam)
człowiek który zajmuje się pompami powiedział że to może być elektronika na pompie wtryskowej
ale nowy moduł kosztuje około 1000 zł i chciałem się poradzić.
ponieważ wiem że czasami to jest dosłownie drobiazg, przetarty kabel itp...
co jeszcze mógłbym sprawdzić sam
z góry dziękuję
Głośno pracuje w całym zakrecie obrotów mk3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Głośno pracuje w całym zakrecie obrotów mk3
klin na wale...
poszukaj , jest duzo o tym na forum.
poszukaj , jest duzo o tym na forum.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
Głośno pracuje w całym zakrecie obrotów mk3
Potwierdzam - klin. Szybko robic poki szkod nie ma zadnych
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
Głośno pracuje w całym zakrecie obrotów mk3
Sprawdz przewód idący do zaworu N108,lubi się czasami przecierać o koło napinacza oraz samo połączenie na tym zaworze czy jest oknikej pisze:co jeszcze mógłbym sprawdzić sam


Re: Głośno pracuje w całym zakrecie obrotów mk3
poczytałem sporo i wychodzi na to że to pompa
Ale nawet po wymianie pompy ludzie mówili że chodzi ok ale błąd 550 nadal się pokazuje
a dokładniej
550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku
Ale nawet po wymianie pompy ludzie mówili że chodzi ok ale błąd 550 nadal się pokazuje
a dokładniej
550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku
Głośno pracuje w całym zakrecie obrotów mk3
Dzisiaj sprawdziłem kabelek od N108
Okazało się że to jest to
Tylko dojście do niego nie jest takie miłe
Pytanie czy ktoś ma może jakieś foty lub wiedzę na temat tego zaworu
czy ten kabelek jest odłączany od zaworka
czy trzeba wyjąć zawór żeby naprawić kabelek
z góry dziękuję
Okazało się że to jest to
Tylko dojście do niego nie jest takie miłe
Pytanie czy ktoś ma może jakieś foty lub wiedzę na temat tego zaworu
czy ten kabelek jest odłączany od zaworka
czy trzeba wyjąć zawór żeby naprawić kabelek
z góry dziękuję
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości