Sposoby na awaryjne odpalienie TDI w mróz :)?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
tomibull, zmien jutro filtr na nowy. Pozdrawiam.
			
									
									MóJ GoLFiK
ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
						ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
irdiora42, w rurke od filtra powietrza
			
									
									MóJ GoLFiK
ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
						ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
No raczej nie do tapicerki tylko ten do łatwiejszego startu silnika...
			
									
									MóJ GoLFiK
ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
						ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
...slyszalem cos o zawieszaniu sie wtryskiwaczy, mozesz cos na ten temat powiedziec?? z gory dziekuje. Pozdrawiam Lukiarwam pisze:sprawdzić u pompiarza wtryskiwacze.lukas87 pisze:cos stukalo...
					Ostatnio zmieniony pn sty 25, 2010 19:57 przez lukas87, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									BMW E46 320d M47+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor
						Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor
- 
				KRIS3215
 - Nowicjusz

 - Posty: 4
 - Rejestracja: czw sie 09, 2007 21:14
 - Lokalizacja: PIOTRKOWICE MAŁE
 - Kontakt:
 
zamontowałem rozrusznik (ledwo ledwo ta  łapa od poduszki silnika myślałem juz  ze nie dam rady jej  zakręcić  dopiero podniosłem  podnośnikiem  silnik i poszło jak po maśle )  próba rozrusznika trzy razy pokręciłem -18 trzy dni   pod chmurką   i odpalił  
  
  :bigok:jutro zobaczymy jak pójdzie  bo słupek rtęci  w dół  do -23
			
									
									Zaden samostart. Mam taki silnik w 3 z 94 roku stoi 2 dni pod domem podchodzę podgrzewam 3 razy i pali. a obecnie mamy -20 srednio dzien i noc.maryjan pisze:Neoarti, najszybciej ale nie za zdrowo będzie przez samostart. Jedno psiknięcie na filtr i musi palić od kopa choćby kulało, wirowało i co nie tylko to eter zrobi swoje.
Grunt to dobre świeczki żarowe nie kagera ani boscha! Zra baterie a lipnie grzeja. Mam74Ah 680ma i daje rade ale na taki mróz wyciągam na noc.
Marek
						- munior
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2307
 - Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Niestety dobre świeczki i sprawny aku nie zawsze wystarczą żeby odpalić w taki mróz .Jak paliwo złapie to żadne świeczki nie pomogąmajek62 pisze:Grunt to dobre świeczki żarowe
					Ostatnio zmieniony wt sty 26, 2010 22:24 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						- maryjan
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 862
 - Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
 - Lokalizacja: Ostrowite city of country
 
majek62, ja mam zdrowy akumulator, rozrusznik w nienagannym stanie, świece też wszystkie grzeją, pompa perfekt - takie są fakty bo przed zimą autko sprawdzone na tip top... 
I co z tego? Dzisiaj przy gruncie minus 32 st.C i z ropy zrobiła się kasza, nawet po dolaniu pb i uszlachetniacza STP na filtrze wystąpił zator w postaci parafiny...
Nie odpalił bez pomocy podgrzewacza - nie było innej możliwości jek suszarka na przewody i wrzątek na puszke filtra... Tak więc czasem można się przeliczyć.
Dzisiaj diesel do garażu wpakowany na noc bo nie mam ochoty powtarzać tego jutro...
			
									
									I co z tego? Dzisiaj przy gruncie minus 32 st.C i z ropy zrobiła się kasza, nawet po dolaniu pb i uszlachetniacza STP na filtrze wystąpił zator w postaci parafiny...
Nie odpalił bez pomocy podgrzewacza - nie było innej możliwości jek suszarka na przewody i wrzątek na puszke filtra... Tak więc czasem można się przeliczyć.
Dzisiaj diesel do garażu wpakowany na noc bo nie mam ochoty powtarzać tego jutro...
Dziki
						- BartekGib
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 947
 - Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
 - Lokalizacja: NIL/WB
 - Kontakt:
 
maryjan - niestety widać, że nasze okolice są traktowane bardzo srogo przez dostawców paliw oraz przez zimę 
Ja nawet dzisiaj nie zaglądałem pod maskę tylko katowałem silnik, żeby sam z siebie zapalił. Ale już w pewnym momencie nie wytrzymałem, zostawiłem klucze w samochodzie i poszedłem do domu się uspokoić. Dodany Skyyd, paliwo z Orlenu a i tak nic nie dało ..... Autko stało przed domem od strony otwartego pola + stało trochę pod górkę. Mam nadzieje, że jutro mi takiej niespodzianki nie robi.
U mnie termometr rano pokazywał -24 stopnie.
[ Dodano: Wto 26 Sty, 2010 ]
Aaaaa - 1.5 miesiąca temu był montowany aku Centra Futura CA770 czyli z dobrym walnięciem, pozatym autko było po 250 km trasie ( często pod czerwone pole obrotomierza ) także akumulator wykluczam
 Świeczki wymieniane z 3-4 miesiące temu.
			
													Ja nawet dzisiaj nie zaglądałem pod maskę tylko katowałem silnik, żeby sam z siebie zapalił. Ale już w pewnym momencie nie wytrzymałem, zostawiłem klucze w samochodzie i poszedłem do domu się uspokoić. Dodany Skyyd, paliwo z Orlenu a i tak nic nie dało ..... Autko stało przed domem od strony otwartego pola + stało trochę pod górkę. Mam nadzieje, że jutro mi takiej niespodzianki nie robi.
U mnie termometr rano pokazywał -24 stopnie.
[ Dodano: Wto 26 Sty, 2010 ]
Aaaaa - 1.5 miesiąca temu był montowany aku Centra Futura CA770 czyli z dobrym walnięciem, pozatym autko było po 250 km trasie ( często pod czerwone pole obrotomierza ) także akumulator wykluczam
					Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 00:42 przez BartekGib, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
						124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
- maryjan
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 862
 - Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
 - Lokalizacja: Ostrowite city of country
 
bartekgib, masz napewno porządną suszarkę w domku, gorąca woda też sie znajdzie... Dobry aku też masz więc powinno pójść. Sąsiad też miał takie same problemy i niestety bez powyższego + "niestety" samostart się nie obyło. 
Rozmawiałem z kolegą TiRowcem i mówił, że niestety na zator nie ma rady. On sam dolewa na każde 100l/ON 7l/PB dodatkowo zanuża metalowy, cynkowany łańcuch do baku tak aby wszelka woda w zbiorniku osadzała się właśnie na nim... Problemu nie ma nawet w największe mrozy, więc coś w tym musi być.
			
													Rozmawiałem z kolegą TiRowcem i mówił, że niestety na zator nie ma rady. On sam dolewa na każde 100l/ON 7l/PB dodatkowo zanuża metalowy, cynkowany łańcuch do baku tak aby wszelka woda w zbiorniku osadzała się właśnie na nim... Problemu nie ma nawet w największe mrozy, więc coś w tym musi być.
					Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 10:37 przez maryjan, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Dziki
						Moim zdaniem nie ma sensu czekać z odpalaniem po zgaśnięciu kontrolki grzania świec. Owszem, świece jeszcze grzeją, ale (oczywiście wszystko przy w miarę sprawnym aku) jeśli zaraz po zgaśnięciu włączymy rozrusznik, to gnojówka trafia na coraz bardziej rozżarzony pręt świecy (bez głupich skojarzeń!!!loti2 pisze:Swiece grzeja mocno jeszcze po tym jak zgasnie kontrolka. Zgasniecie jej oznacza gotowosc do rozruchu. Zamiast przekrecac kluczykiem sto razy sproboj poczekac jeszcze z dziesiec sekund po zgasnieciu i wtedy odpalic auto. Beda sie grzaly jeszcze po zgasnieciu kontrolki. Sprawdzalem to na wykreconych swiecach. Po zgasnieciu kontrolki swieca byla do POLOWY czerwona, mimo zgasniecia kontrolki dalej sie rozgrzewala.
Ja w moim MK3 1Z (333000 km) po wymianie świec nie mam najmniejszych problemów z odpaleniem. Ostatnio przy dużych mrozach zabieram aku na noc do domu na małe ładowanie (poza tym lepiej go trzymać w ciepłym niż w zimnym miejscu) i jak zamontuję, to siadam i z pół obrotu pali. Wiadomo - olej gęsty, brak smarowania, czekamy ze 2-3 minutki i w drogę.
Pozdrawiam.
Mateusz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości

