traci moc po depnięciu mocniej na pedal gazu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
traci moc po depnięciu mocniej na pedal gazu
co może być z silnikiem otóż np. jak ruszam ze skrzyżowania i przycisnę na pierwszym biegu pod 4 tys obr silnik traci nagle moc zaczyna tłuc całą budą jak w ciągniku  auto nie jedzie i dymi ale bardziej na biało niż czarno po odczekaniu 5 min znowu chodzi normalnie
			
									
									- Adamm
- V.I.P. 
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
tom80,  zle proponujesz 
22pablo88, zawiesza Ci sie hydraulika (popychacze hydrauliczne) pewnie najczesciej dzieje sie tak na zimnym silniku
i pytanie czemu tak zarzynasz auto?
			
													22pablo88, zawiesza Ci sie hydraulika (popychacze hydrauliczne) pewnie najczesciej dzieje sie tak na zimnym silniku
i pytanie czemu tak zarzynasz auto?
					Ostatnio zmieniony sob gru 26, 2009 18:28 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
zawiesza Ci sie hydraulika (popychacze hydrauliczne)
Adamm można to jakoś sprawdzić samemu czy to na pewno to
silnik nie był zimny bo nie odpalam i od razu gaz bo wiem czym to się może skończyć dla diesla
z tego co mi sie udało znaleźć w podobnych tematach to tylko cos o zaworze n75 i przepływomierz
			
													Adamm można to jakoś sprawdzić samemu czy to na pewno to
silnik nie był zimny bo nie odpalam i od razu gaz bo wiem czym to się może skończyć dla diesla
z tego co mi sie udało znaleźć w podobnych tematach to tylko cos o zaworze n75 i przepływomierz
					Ostatnio zmieniony sob gru 26, 2009 18:42 przez 22pablo88, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Adamm
- V.I.P. 
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
22pablo88, jesli objawy sa takie jak podales czyli przy wysokich obrotach zaczyna sie krzusic i chodzi na 3 garach i kopci to masz za wysokie cisnienie oleju i podpiera popychacze
moze byc pompa oleju (zawor w niej) dziabniety
			
									
									moze byc pompa oleju (zawor w niej) dziabniety
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
czyli co najlepiej teraz zrobić żeby znaleźć problem 
bez mechanika się nie obejdzie ??
czy jeżdżąc teraz oczywiście nie cisnąc nie będę szkodził silnikowi
czy to moze być poważny problem który trzeba jak najszybciej usunąć bo jak np popychacze to podobno lepiej wcześniej bo potem moze być kosztowna naprawa
			
													bez mechanika się nie obejdzie ??
czy jeżdżąc teraz oczywiście nie cisnąc nie będę szkodził silnikowi
czy to moze być poważny problem który trzeba jak najszybciej usunąć bo jak np popychacze to podobno lepiej wcześniej bo potem moze być kosztowna naprawa
					Ostatnio zmieniony sob gru 26, 2009 19:06 przez 22pablo88, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- munior
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Pogratulować fantazji .22pablo88 pisze:jak ruszam ze skrzyżowania i przycisnę na pierwszym biegu pod 4 tys obr
					Ostatnio zmieniony sob gru 26, 2009 19:12 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						suhhar dobra rada ale czasem pokusa jest zbyt mocna 
[ Dodano: 26 Gru 2009 18:12 ]
no moze przesadziłem z 4 było ze 3 tys to chyba nie fantazja
ioczywiście tak nie ruszam zawsze tylko mi się tak zdarzyło dlatego opisuje problem
mam jeszcze takie pytanie jak rozpoznać typ silnika jeśli koleś zdarł naklejke w bagażniku został tylko klej chcąc ukryć coś co i tak wiem
			
													[ Dodano: 26 Gru 2009 18:12 ]
no moze przesadziłem z 4 było ze 3 tys to chyba nie fantazja
ioczywiście tak nie ruszam zawsze tylko mi się tak zdarzyło dlatego opisuje problem
mam jeszcze takie pytanie jak rozpoznać typ silnika jeśli koleś zdarł naklejke w bagażniku został tylko klej chcąc ukryć coś co i tak wiem
					Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 14:23 przez 22pablo88, łącznie zmieniany 4 razy.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości



 napewno Ciebie to taniej wyniesie
 napewno Ciebie to taniej wyniesie 