 choć tak jak pisałem, patrzyłem w ta rurę i jest tam aż za czysto ale dalej pewnie siedzie ten syf.
 choć tak jak pisałem, patrzyłem w ta rurę i jest tam aż za czysto ale dalej pewnie siedzie ten syf.Edit:
Czy blacha aluminiowa o grubości 2,5mm możne być do zaślepienia EGR'a
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
 choć tak jak pisałem, patrzyłem w ta rurę i jest tam aż za czysto ale dalej pewnie siedzie ten syf.
 choć tak jak pisałem, patrzyłem w ta rurę i jest tam aż za czysto ale dalej pewnie siedzie ten syf.


 Było napisane
 Było napisane  fakt. W każdym razie jak będę sie za to zabierał to chyba nie będę obracał silnikiem aż sie zawory zamkną, bo nawet nie mam kompresora i kiszeczka
 fakt. W każdym razie jak będę sie za to zabierał to chyba nie będę obracał silnikiem aż sie zawory zamkną, bo nawet nie mam kompresora i kiszeczka  W każdym razie mam bardzo mocny odkurzacz i będę w trakcie czyszczenia głowicy odsysał kawałki syfu. Chyba dobra opcja
 W każdym razie mam bardzo mocny odkurzacz i będę w trakcie czyszczenia głowicy odsysał kawałki syfu. Chyba dobra opcja  A teraz inne pytanie, czy jeśli sie coś dostanie do komory, to nie ma ryzyka że będzie BUM?? Kolega od zielonej bory z mniej więcej połowy tematu wypowiedział się, że nie zamykał dolotu na poszczególnym cylindrze, tylko robił jak leci i autko przepaliło mu wsio. Jest jedno ale, on miał VP a ja mam PD. Teoretycznie, praktycznie też, jedno i drugie to diesel, wydaje mi się,że jakby co to i tak przepali,ale chcę się upewnić
 A teraz inne pytanie, czy jeśli sie coś dostanie do komory, to nie ma ryzyka że będzie BUM?? Kolega od zielonej bory z mniej więcej połowy tematu wypowiedział się, że nie zamykał dolotu na poszczególnym cylindrze, tylko robił jak leci i autko przepaliło mu wsio. Jest jedno ale, on miał VP a ja mam PD. Teoretycznie, praktycznie też, jedno i drugie to diesel, wydaje mi się,że jakby co to i tak przepali,ale chcę się upewnić  co bym potem kabzą nie musiał ruszyć za bardzo
 co bym potem kabzą nie musiał ruszyć za bardzo 

Stanowczo NIE!inside pisze:Edit:
Czy blacha aluminiowa o grubości 2,5mm możne być do zaślepienia EGR'a

O kurde to nieciekawie w jaki sposób to się stało, 3mm to jest dość gruby materiałbradley pisze:Aluminium 3mm wypalilo mi na autostradzie.
W tym temacie są lepsze zdjęcia kolektorówantojuja pisze:zobacz tu co sie zbiera za egrem http://community.dieselschrauber.de/con ... php?t=3095

Ok mi się wydawało ze najlepiej zaślepić w miejscu 9bradley pisze:Mozna w 9 mozna w 12, jednak polecalbym zaslepic przy kolektorze wydechowym czyli 14. a 9 i 12 olac.
 to się zobaczy
  to się zobaczy   .
 .  trochę to dziwne
 trochę to dziwne   .
 .
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości