PROBLEM z wyjeciem membrany

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

PROBLEM z wyjeciem membrany

Post autor: Speedr001 » wt sie 18, 2009 21:41

Od niedawna mam założoną pompę wtryskową z grzybkiem taką jak na zdjęciu. wszystko chodzi jak rakieta. Czytałem ze w celu poprawieniu osiągów trzeba spiłować podkładkę pod membraną . tylko ze mam problem z wyjęciem tej membrany na forum jest opisane ze wystarczy pociągnąć delikatnie do góry i wychodzi a u mnie tak nie jest a nie chciałem na siłę ciągnąc żeby czegoś nie uszkodzić dodam jeszcze ze obracałem ną o 360 st no i nic.
Może trzeba coś nacisnąć bądź poluzować proszę o pomoc . Obrazek


Speedr001

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt sie 18, 2009 21:51

Speedr001 pisze:tylko ze mam problem z wyjęciem tej membrany na forum jest opisane ze wystarczy pociągnąć delikatnie do góry i wychodzi a u mnie tak nie jest a nie chciałem na siłę ciągnąc żeby czegoś nie uszkodzić
membranka powinna sie trzymac na gornej czesci grzybka (po odkreceniu czterech srubek )
niczym nie jest przykrecona , pewnie Ci sie zapiekla do aluminium musisz jakos powalczyc i ostroznie ja oderwac :grin:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Speedr001 » wt sie 18, 2009 21:58

dokładnie odkręcam 4 śrubki no membrana gdy ja naciskam chodzi w górę i w dól ale wyciągnąć jej nie mogę.


Speedr001

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt sie 18, 2009 21:59

więcej siły i wyjdzie :) nic tam nie urwiesz


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt sie 18, 2009 22:01

Speedr001 pisze:chodzi w górę i w dól ale wyciągnąć jej nie mogę.
Przykleila Ci sie do aluminium, pewnie pompa nie byla dlugo urzywana...
Namocz w ropie, moze pusci :bigok:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr sie 19, 2009 20:19

Speedr001 pisze:membrana gdy ja naciskam chodzi w górę i w dól
Jak chodzi góra dół to niemogło się nic przykleić .Ciągnij śmiało do góry za membranę i obracaj w tym czasie dookoła ,musi wyjść .Nic tam nie urwiesz ,jak pisze TROCHIM, niema takiej możliwość ...
Ostatnio zmieniony śr sie 19, 2009 20:21 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr sie 19, 2009 21:30

Pewnie rysik jest dociśnięty do stożka na pinie i nie chce puścić.Trzeba powoli obracać pinem jednocześnie podciągając do góry,bo jeżeli rysik trzyma tak jak pisałem,to da się wyjąć tylko w jednym położeniu pina.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Speedr001 » śr sie 19, 2009 21:49

No ruszyłem ją kurcze jakaś zapieczona była chyba ale wkrętakami podważyłem i wyszła. podkładkę wyjąłem i różnica banalna szatan się zrobił ciekawe jak tam spalanie będzie teraz wyglądało jak narzazie ścigałem się z MK III 1,6 benzynka na 900m to tylko spalinki wąchał :grin: :grin: .

A miał bym jeszcze pytanko jak powinna być wartość kąta wtrysku ???


Speedr001

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 86 gości