Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
- _
  
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michał_1977 » śr lip 29, 2009 21:45
			
			
			
			
			arwam pisze:silnik który u mnie oryginalnie siedział był z początku 87' a data jest bita pod pompą wodną. 
Zgoda,data była bita na bloku,ale skąd wiesz z którego roku była głowica?Skąd wiesz,że poprzedni właściciel nie zmieniał?
arwam pisze:zresztą w innych książkach też pisze że w 87' była zmiana co do rozrządu i nie tylko
Mam dwie książki z różnych wydawnictw i w obydwóch jest napisane to samo,a ten skan,który tam   

 widać pochodzi z jednej z nich.
Wpadniesz kiedyś do mnie to poczytasz 

 .
 Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm
 Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm  + Climatronic
 + Climatronic  + grzane skóry i inne wodotryski
  + grzane skóry i inne wodotryski  
 

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 arwam
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arwam » śr lip 29, 2009 21:58
			
			
			
			
			Michaś_1977 pisze:arwam napisał/a:	
silnik który u mnie oryginalnie siedział był z początku 87' a data jest bita pod pompą wodną.
Zgoda,data była bita na bloku,ale skąd wiesz z którego roku była głowica?Skąd wiesz,że poprzedni właściciel nie zmieniał? 
Michaś_1977,  wiem dlatego że silniki sprzed 87' różnią się blokiem a dokładniej brakiem jednego kanału odpływowego oleju i troszką innym układem kanałów wodnych.
żadna pomyłka nie wchodzi w rachubę
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
- _
  
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michał_1977 » śr lip 29, 2009 22:02
			
			
			
			
			arwam pisze:Michaś_1977, wiem dlatego że silniki sprzed 87' różnią się blokiem a dokładniej brakiem jednego kanału odpływowego oleju i troszką innym układem kanałów wodnych.
żadna pomyłka nie wchodzi w rachubę
No to w takim razie co?
W książkach głupoty piszą?
Nieeee,to się kupy nie trzyma 

 ...
Poza tym był już kiedyś temat na forum o tym i większość ludzików twierdziła tak jak ja teraz piszę.Nie mam najmniejszego zamiaru kłócić się z Tobą Arek,ale fakty mówią same za siebie.
					Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 22:04 przez 
Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm
 Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm  + Climatronic
 + Climatronic  + grzane skóry i inne wodotryski
  + grzane skóry i inne wodotryski  
 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 arwam
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arwam » śr lip 29, 2009 22:30
			
			
			
			
			Michaś_1977 pisze:No to w takim razie co?
W książkach głupoty piszą?
Nieeee,to się kupy nie trzyma 

 ...
Poza tym był już kiedyś temat na forum o tym i większość ludzików twierdziła tak jak ja teraz piszę.Nie mam najmniejszego zamiaru kłócić się z Tobą Arek,ale fakty mówią same za siebie.
 
na to chyba żeby byłblok wymieniany w ramach gwarancji bo ja innej możliwości nie widzę
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 mnichu33
- Nowicjusz
  
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mnichu33 » czw lip 30, 2009 20:13
			
			
			
			
			witam - głowica założona , tylko mam pytanie szlifiernia znaczy gość powiedział że to ostatni wymiar planowania i to jeszcze taki naciągany , silnik jak odpalił to szybko łapie tem do przedostatniej kreski , wentylator się włączy i chwilowo spada - czy to prawidłowe ? no i na ssącym po rozgrzaniu na łączeniu pojawia się olej ( czy to oznacza koniec turbiny ) to nie moje autko pomagam koledze a mało mam doświadczenia z golfikami . 
I jeszcze jedno założenie tych sprężyn na rure wydechową to bajka 3 minuty i pozamiatane - a tak się bałem - pozdrawiam i czekam na odp
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
- _
  
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michał_1977 » czw lip 30, 2009 21:24
			
			
			
			
			mnichu33 pisze:silnik jak odpalił to szybko łapie tem do przedostatniej kreski , wentylator się włączy i chwilowo spada - czy to prawidłowe ?
Może być za bardzo wyprzedzony kąt wtrysku,wtedy silnik grzeje się bardziej.
mnichu33 pisze:no i na ssącym po rozgrzaniu na łączeniu pojawia się olej ( czy to oznacza koniec turbiny )
Niekoniecznie turbo.Sprawdź w dolocie (przed turbo)czy jest dużo oleju,bo może odmą zasuwa...
 Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm
 Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm  + Climatronic
 + Climatronic  + grzane skóry i inne wodotryski
  + grzane skóry i inne wodotryski  
 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 mnichu33
- Nowicjusz
  
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mnichu33 » czw lip 30, 2009 21:37
			
			
			
			
			ok - a jak zasuwa odmą to co mam zrobić ? ze złomować go hihihi - ktoś mi kiedyś podpowiedział żeby do przewodu napchać druciaka do mycia garów - wtedy olej zatrzyma a powietrze będzie szło
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
- _
  
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- 
				Kontakt:
				
			
 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 arwam
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arwam » czw lip 30, 2009 21:49
			
			
			
			
			mnichu33 pisze:ok - a jak zasuwa odmą to co mam zrobić ? ze złomować go hihihi - ktoś mi kiedyś podpowiedział żeby do przewodu napchać druciaka do mycia garów - wtedy olej zatrzyma a powietrze będzie szło
ten ktoś niech sobie w uszy nawtyka zmywaków to może jemu pomoże a Tobie gdybyś tej rady posłuchał to dorobiłbyś sie tego tylko żeby Ci cały olej na drodze wylądował
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 mnichu33
- Nowicjusz
  
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mnichu33 » czw lip 30, 2009 22:01
			
			
			
			
			do d..y haha będzie go bolało - dobra to ten oil nie zaszkodzi turbinie - może tak być ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
- _
  
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- 
				Kontakt:
				
			
 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 mnichu33
- Nowicjusz
  
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mnichu33 » czw lip 30, 2009 22:23
			
			
			
			
			no z odmy idzie - ale coraz mniej
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
- _
  
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michał_1977 » czw lip 30, 2009 22:29
			
			
			
			
			mnichu33 pisze:no z odmy idzie - ale coraz mniej
Co to znaczy 
coraz mniej? 
He,he zobacz może już go nawet w misce nie ma 

 ...
Albo idzie,albo nie idzie 

,ale śladowe ilości oleju w dolocie zawsze są.
					Ostatnio zmieniony czw lip 30, 2009 22:30 przez 
Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm
 Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm  + Climatronic
 + Climatronic  + grzane skóry i inne wodotryski
  + grzane skóry i inne wodotryski  
 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 mnichu33
- Nowicjusz
  
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
- Lokalizacja: Wrocław
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mnichu33 » czw lip 30, 2009 22:32
			
			
			
			
			nie no stan fulllll , czyli troszkę może iść to spoko , czyli turbinie nie zaszkodzi tak ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości