Może i macie rację... w końcu 7litrów na AAZ zapełnionego ludźmi to nie tak dużo... tym bardziej że kierowca czasami lubi pocisnąć autko
Wysokie spalanie a wtryskiwacze 2-sprężynkowe w AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- niziok
 - Mały gagatek

 - Posty: 74
 - Rejestracja: wt paź 31, 2006 14:24
 - Lokalizacja: Lublin
 - Auto: Bora 1,9tdi ATD `02
Golf VI 1,6tdi CAYC `11 - Silnik: cayc
 - Kontakt:
 
No ten cały Rydel chyba się zna na rzeczy, bo sprawdził wtryski, świece żarowe i turbo, ustawił kąt wtrysku, ustawił obroty biegu jałowego... zajęło mu to ok 1,5h i zgarnął tylko 50zł... więc mniema że się zna... chociaż sprzeczał się ze mną że jeśli chodzi o silniki Diesla w audi B4 to najpopularniejszy jest 1,9TD (aaz)  
 , ale nie dziwię mu się, na kacu był  
Może i macie rację... w końcu 7litrów na AAZ zapełnionego ludźmi to nie tak dużo... tym bardziej że kierowca czasami lubi pocisnąć autko
  ale czytałem na forum, jak się niektórzy chwalili spalaniem AAZeta rzędu 5-6l/100
			
													Może i macie rację... w końcu 7litrów na AAZ zapełnionego ludźmi to nie tak dużo... tym bardziej że kierowca czasami lubi pocisnąć autko
					Ostatnio zmieniony sob wrz 01, 2007 20:29 przez niziok, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				arwam
 
- 
				DANIEL LHR
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 520
 - Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
 - Lokalizacja: hrubieszów
 
niziok
w jaki sposób ci ten gość sprawdzał turbine oraz ustawiał kąt wtrysku
na czujnik zegarowy czy na lampe stroboskopową z czujnikiem na pierwszym przewodzie wtryskowym? pytam z ciekawości
			
													w jaki sposób ci ten gość sprawdzał turbine oraz ustawiał kąt wtrysku
na czujnik zegarowy czy na lampe stroboskopową z czujnikiem na pierwszym przewodzie wtryskowym? pytam z ciekawości
					Ostatnio zmieniony śr wrz 05, 2007 14:48 przez DANIEL LHR, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				oldstaszek
 - Forum Master

 - Posty: 1128
 - Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
 - Lokalizacja: Brzeg
 - Kontakt:
 
Nie będę się sprzeczał,ale w 94 roku była zmiana wtrysków.
Na mój gust przy komorze pośredniej a tak wskazuje rozpylacz DNOSD 297 dwusprężynowiec nie ma sensu.Dwusprężynowe to TDI czy DI...Direct Injector - wtrysk bezpośredni.Dwusprężynowy ma za zadanie rozłożyć wtrysk aby silnik nie klekotał jak traktor tj.twarda praca.
Uwaga dodatkowa:nasze majstry nie za bardzo zwracają uwagę na przekładkę nad rozpylaczem.Wybita piętką igły daje większy skok igły a co za tym idzie więcej paliwa no i przy wysokich obrotach - na czarno...igła nie zdąża.Temat jest trochę dłuższy.
			
									
									Na mój gust przy komorze pośredniej a tak wskazuje rozpylacz DNOSD 297 dwusprężynowiec nie ma sensu.Dwusprężynowe to TDI czy DI...Direct Injector - wtrysk bezpośredni.Dwusprężynowy ma za zadanie rozłożyć wtrysk aby silnik nie klekotał jak traktor tj.twarda praca.
Uwaga dodatkowa:nasze majstry nie za bardzo zwracają uwagę na przekładkę nad rozpylaczem.Wybita piętką igły daje większy skok igły a co za tym idzie więcej paliwa no i przy wysokich obrotach - na czarno...igła nie zdąża.Temat jest trochę dłuższy.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
						Panowie wytłumaczcie mi jaki sens miało by stosowanie wtryskiwaczy 2-spręzynowych w silnikach ZS z wtryskiem pośrednim? Komora wstępna lub wirowa powoduje mniej gwałtowny przebieg procesu spalania czyli jest mniejsza szybkość narastania cisnienia w procesie spalania, podobną rolę pełni  wtrysk pilotujący w bezpośrednim wtrysku. Więc wtrysku w silnikach ZS z komorą dzieloną  nie ma sensu dzielic na kilka faz, bo sama  konstrukcja tych komór wymusza spalanie paliwa w 2  fazach tj. spalanie w komorze pomocniczej ( wstepnej lub wirowej) i spalanie w komorze głównej (przestrzeni nad tłokiem).
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości


