Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 Piotrek22
- Nowicjusz
  
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz sty 07, 2007 19:29
- Lokalizacja: Podkarpacie Lubaczów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Piotrek22 » pn sie 13, 2007 23:43
			
			
			
			
			Witam wszystkich
interesuje mnie czy już ktoś próbował zakładać suszarkę z TDI 1Z do AZZ i czy jest to możliwe 
bez większych modyfikacji, bo najprawdopodobniej umnie już siedzi turbinka a mam z rozbitka  inna turbinkę.U mnie nic nie czuć aby sie załańczała a miałem ostatnio mozliwość się przewieść golfem III i tam było czuc wyraźnie że sie włancza i jest dosyć mułowaty. Silnik mam po remoncie (głowica, pierścienie, panewki), pred remontem i po nie odczułem żadnej różnicy więc stawiam na turbinkę  
za odp z góry wielkie dzięki 

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								souler							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: souler » wt sie 14, 2007 07:47
			
			
			
			
			stawiam stawiam, a moze masz nieszczelnosc. w 1Z masz t2 i bedzie pasowala, bo powinienes teoretycznie miec taka sama.
			
									
									
		
		
				Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
- VW Baron
  
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » wt sie 14, 2007 09:54
			
			
			
			
			SouleR pisze:1Z masz t2
w 1z masz cos mniejszego, chyba gt15/k03....
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								BENITO							
- Forum Master
  
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BENITO » śr sie 15, 2007 11:57
			
			
			
			
			Zgadza się, ostatnio miałem przyjemność popatrzeć na 1Z w audi a4 i turbina mniejsza niż T2 ale garetta napewno.
			
									
									
		
		
				Powrót do korzeni, GTD to jest to.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 pasiak
- Użytkownik
  
- Posty: 270
- Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
- Lokalizacja: Białystok
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pasiak » czw sie 16, 2007 07:02
			
			
			
			
			1z wyszedł napewno z GT15 a czy K03 to nie wiem za to passat po 95 miał K03-003 
żeby było śmieszniej to GT15 flansza wydechu jeśli dobrze pamiętam pasuje do K03 a mocowanie na kolektor chyba też 

					Ostatnio zmieniony czw sie 16, 2007 07:04 przez 
pasiak, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
- VW Baron
  
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » czw sie 16, 2007 09:05
			
			
			
			
			i kazda z tych turbawek jest za mala dla tego silnika
			
									
									
		
		
				[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Piotrek22
- Nowicjusz
  
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz sty 07, 2007 19:29
- Lokalizacja: Podkarpacie Lubaczów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Piotrek22 » czw sie 16, 2007 19:52
			
			
			
			
			Zaprzał a jaka radzisz do tego silnika suszarka?
ale żeby też nie stracił na żywotności silnik
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 marcinmaja
- Ma gadane
  
- Posty: 156
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
- Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marcinmaja » czw sie 16, 2007 20:01
			
			
			
			
			Witam
Jeśli Cie interesuje to ja mam do sprzedania oryginalne TURBO z AAZ(TD) lub z 1Z(TDI) jeśli wolisz możliwe,że za jakiś czas będę miał także T3 K24 bo mam na oku silnik 1,6TD z osprzętem
W razie czego pisz 
GG 5136571
Pozdrawiam
			
									
									
		
		
				KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061       GG 5136571
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
- VW Baron
  
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » czw sie 16, 2007 22:39
			
			
			
			
			dokladnie k24/t3, popytaj Lagiera o wrazenia po swapie tej turbawki 

tez moge taka zalatwic po taniosci z gwarancja, jak cos to pw
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Piotrek22
- Nowicjusz
  
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz sty 07, 2007 19:29
- Lokalizacja: Podkarpacie Lubaczów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Piotrek22 » czw sie 16, 2007 23:33
			
			
			
			
			a ta suszarka K24/T3 podchodzi PLUG & PLAY do AAZta czy trzeba dorabiać coś?
jaka cena tej suszarki?
bo jest taka sprawa że mam z rozbitej Audi C4/A6 1,9TDI suszarkę i się zastanawiam czy jej sobie nie zamontować o ile da radę bo moja ma już luz na wirniku i chyba podpija olej bo silnik był dopiero co robiony (urwał mi się wałek rozrządu 

  ) i przy okazji zmieniałem pierścienie, Panewki i oczywiście głowicę (900zł:) ) więć silnik jest w dobrek kondycji
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
- VW Baron
  
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » czw sie 16, 2007 23:43
			
			
			
			
			Piotrek22, jak masz k14 lub t2 to swap na k24/t3 jest bardzo prosty, roznia sie rura do filtra powietrza i trzeba polaczyc stary splyw oleju z nowym
jesli masz k03 to praktycznie wszystko jest inne
			
									
									
		
		
				[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 skarredasch
- Ma gadane
  
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: skarredasch » pt sie 17, 2007 00:21
			
			
			
			
			przylacze sie do pytania...
mam t2 i nie wiem co zrobic, zeby nie bylo turbo dziury tak duzej, tzn zalacza sie turbawka przy 2000 obr...moze cos poradzicie?...regulacja czy inna turbawka?...
dodam, ze nie krece mocno silnika...3200 obr/min przekraczam tylko na 5 biegu...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » pt sie 17, 2007 00:33
			
			
			
			
			skarredasch pisze:3200 obr/min przekraczam tylko na 5 biegu...
stary no to Ty praktycznie nie jedziesz !! Weź przeciągnij tego diesla bo Ci sie tak zamuli ze wogole jezdzić nie bedzie !!!!!!! 
[ Dodano: Pią Sie 17, 2007 00:40 ]
Piotrek22 pisze:bo moja ma już luz na wirniku
kazda uzywana bedzie miała niewielki mało wyczówalny luz 

ale twoj ma chyba większy z tego co piszesz
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								piow11							
- Mały gagatek
  
- Posty: 122
- Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
- Lokalizacja: Krosno
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piow11 » pt sie 17, 2007 08:19
			
			
			
			
			Panowie mam do was pytanie. Czy można założyć turbinę k24/T3 do silnika 1Z?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości