stracił moc
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
stracił moc
mam glofa 3 z 92 rokuTD wszytko było ok do dzis wyjedzałem z pracy i stracił moc strasznie sie muli jedzi ale kiepsko jak sie zatrzymałem to silnik ledwo chodzi na wolnych jak myslicie? paliwko sobie załatwaim zawsze było ok wiec mysle ze to nie powod paliwa nie weim czy dymi jutro spr (dzis za ciemno) jesli tak to moze turbina??czy mogł moze przeszkoczyc rozrzad??
jak myslicie co moze byc przyczyna??? wydaj mi sie ze troche głosnij zaczoł chodzic ale to moze byc tylko złudzenie prosze o porade co to moze byc????
Dzieki
			
									
									jak myslicie co moze byc przyczyna??? wydaj mi sie ze troche głosnij zaczoł chodzic ale to moze byc tylko złudzenie prosze o porade co to moze byc????
Dzieki
- 
				martitazwwa
- Nowicjusz 
- Posty: 23
- Rejestracja: wt lip 17, 2007 16:49
- Lokalizacja: Warszawa Targówek
- 
				martitazwwa
- Nowicjusz 
- Posty: 23
- Rejestracja: wt lip 17, 2007 16:49
- Lokalizacja: Warszawa Targówek
co to za minka??;>
					Ostatnio zmieniony wt lip 17, 2007 22:12 przez martitazwwa, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									stawiam na uszczelke pod głowica/peknieta głowice. Jak biały dym to to bedzie raczej tojak go dzis odpaliłem to strasznie kulał i leciał białay dym z wydechu zaraz wyłaczyłem zeby sie nic gorzej nie zrobiło, ale startował bez problemu stan oleju w silniku jest tez dobry nic nie ubyło
 zobacz cy Ci węże nie puchna od wody i ile masz płynu.
 zobacz cy Ci węże nie puchna od wody i ile masz płynu."Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
						there´s no need to explain"
- 
				martitazwwa
- Nowicjusz 
- Posty: 23
- Rejestracja: wt lip 17, 2007 16:49
- Lokalizacja: Warszawa Targówek
stawiam na uszczelke pod głowica/peknieta głowice. Jak biały dym to to bedzie raczej tozobacz cy Ci węże nie puchna od wody i ile masz płynu.
Więc ja na tą uszczelkę to bardziej szary w ciemny dym bym postawiła.(miałam nieszczelną uszczelkę i żadnego dymu nie było)
Upieram się że to co się stało u ciebie w aucie to na 99% poszła turbina. Masz szczęście że nie zalała tobie IC bo by auto stanęło w miejscu i raczej byś nie pojechał:) No i właśnie szalejące obroty itd to objaw tego że poszła turbinka.. Sprawdź za jakiś czas poziom oleju bo zacznie szybko spalać jak pojeździsz. Teraz jak nie ruszałeś to nie ma opcji żeby spaliło ale jak pojeździsz bez turbiny to zobaczysz.
Szary ciemny a nawet czarny dym to dziura od róry S kształtnej która doprowadza ciepłe powietrze do IC.
[ Dodano: 17 Lip 2007 23:38 ]
No i pasek rozrządu.. Też może na to wskazywać objaw dymku.. Jest tego troszkę:)

- 
				arek wójcik123
- Nowicjusz 
- Posty: 5
- Rejestracja: wt lip 17, 2007 14:03
- Lokalizacja: GŁOGÓW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości








