EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » ndz cze 11, 2006 11:08

no to mam odkręcić kolektor wyczyścić go, zaślepić i co dalej, jak on jest sterowany, tam bodajże jakiś wężyk idzie, ale ja dorobie blachy pod to i zaślepie, żeby wyglądało jak oryginał. Dzięki za pomoc, napiszcie dokładnie co mam usunąć



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz cze 11, 2006 11:12

mam pytanie - czy jak zdejme kolektor to potem moge dac na uszczelnienie silikon?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » ndz cze 11, 2006 12:36

Corvax, dałeś ten schemat tego EGR, możesz mi zrobić foto i zaznaczyć co mam usunąć bo z tego zabardzo nie widze. pozdro

[ Dodano: Nie Cze 11, 2006 19:23 ]
oglądałem to coś i nie wiem w którym miejscu mam zaślepić na poczatku tej srebrnej zagietej rurki czy na końcu, czy tam gdzie jest połączenie tych 2 kolektorów?? Wystaje z tego jeszcze takie coś i do tego na środku jest zapiety czarny wężyk, co mam z nim zrobic tez go zaślepić??



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » wt cze 13, 2006 19:45

a wogóle cięzko odkrecic kolektor w 1z? są jakies problemy?



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

z odkręceniem kolektora nie ma problemu

Post autor: zenonpl » śr cze 14, 2006 01:25

a zaślepić należy tak żeby nie było przejscia z kolektora wydechowego do ssącego czyli najlepiej obydwa końce tej rurki czymś co się szybko nie przepali, dodatkowo można zaślepić ten przewód do membrany pneumatyki EGR w starym 1Z sterownik nie wyłapie błędu.



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » śr cze 14, 2006 09:43

ja wstawiam 2mm blache, może dziś za to się wezme, postaram się jakieś foty zrobić

[ Dodano: Sro Cze 14, 2006 14:45 ]
mam pytanie, żeby wyciągnąc ten kolektor musze odkręcić jakoś spreżarke od układu wydechowego?? musze wchodzić pod auto, bo ja kanału nie mam :(

[ Dodano: Sro Cze 14, 2006 23:55 ]
dziś rozebrałem kolektor i EGR, kolektor trzyma się na 6 śróbach imbusowych, syfu w rurce praktycznie nie było, ale w kolektorze masakra, nie wiem jak tu się fotki wrzuca ale kilka zrobiłem, jesli by ktoś chciał to zagadać do mnie



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » czw cze 15, 2006 10:14

dobrze sie te sróby odkrecaja?



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » czw cze 15, 2006 11:06

lajtowo, nie sa zapieczone, są czyste i nie ma problemu, do czyszczenia kolektora, proponuje środek do czyszczenia silników z serii kosmetyków z martyną wojciechowską, chciałem użyć krecika do udrażniania rur, on usówa dobrze takie syfy, ale pisze żeby nie stosować w instalacjach aluminiowych :( nagar dobrze wyskrobać śróbokrętem zalać benzyną, a puźniej szczoteczka do zębów i płyn do czyszczenia silników



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pt cze 16, 2006 21:52

ludziska wlasnie jestem po wyczyszczeniu kolektora i zalepieniu tego badziewia,powiem wam ze nie myslałem ze tyle syfu może sie zmiesciec w kolektorze normalnie po wyskrobaniu to tak z dobre pół torebki po cukrze,samochód jakby lepiej ciągnął nawet od dołu ale wydaje mi sie ze jakby glosniej chodził(ta twardziej)takze zaslepiajcie bo to ze 2 godziny robopty wszystko fajnie idzie a helmuty niech se egr'a do dupy wsadzą!



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pt cze 16, 2006 22:02

Witam
To podajcie opis jak to dokladnie i szybko odkręcić i zaślepić EGR :bigok:
- trzeba turbo wykrecac?
- są jakieś uszczelki do wymiany po tym zabiegu?
Więcej prosze :bajer:

Pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pt cze 16, 2006 22:20

zadnego turbo węże te które przeszkadzają 6 srub imbusów i potrzebny dlugi zakrzywiony srubokret plaski do skrobania syfu i z 1 liter benzyny a i uszczelka metalowa pod kolektor erling ok 7 pln

[ Dodano: Pią Cze 16, 2006 22:21 ]
no i kawalek blachy na zaslepke ,ja ją zrobiłem z metalowej szpachelki



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt cze 16, 2006 22:41

woojas25 pisze:ale wydaje mi sie ze jakby glosniej chodził(ta twardziej)
na wolnych obrotach moze byc kapinke głosniej


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pt cze 16, 2006 22:45

dokladnie na wolnych pózniej tak samo



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob cze 17, 2006 05:48

Po co komu EGR zaślepiamy :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości