REGENERACJA WTRYSKOW/POMPOWTRYSKOW FIRAD/BOSCH/WZM

Tutaj znajdują się specjalne komercyjne oferty sprzedaży wybranych części i aut prowadzonych przez firmy bądź użytkowników forum.

Moderatorzy: QQxQ, Adek99, Borys

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7477
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: REGENERACJA WTRYSKOW/POMPOWTRYSKOW FIRAD/BOSCH/WZM

Post autor: wesol » wt mar 26, 2019 07:56

Tak pasują zamiennie.
Jeśli auto nie kuleje nie świruje podczas jazdy, nie z powodów oringow itp to możesz wysłać pompki do Jacka do Łowicza do sprawdzenia. Nie są to wielkie pieniądze a nie jest powiedziane że muszą być pompki do regeneracji. Końcówki firada są że tak powiem nieprzewidywalne ale nie są złe. Jak pompki okej to może tylko mycie i ponowne założenie i będzie dalej śmigać.


Touran bls+ oraz Touran cayc

fild
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 30, 2011 21:17
Lokalizacja: Wrocław

Re: REGENERACJA WTRYSKOW/POMPOWTRYSKOW FIRAD/BOSCH/WZM

Post autor: fild » wt mar 26, 2019 22:53

wesol pisze:
wt mar 26, 2019 07:56
Tak pasują zamiennie.
Jeśli auto nie kuleje nie świruje podczas jazdy, nie z powodów oringow itp to możesz wysłać pompki do Jacka do Łowicza do sprawdzenia. Nie są to wielkie pieniądze a nie jest powiedziane że muszą być pompki do regeneracji. Końcówki firada są że tak powiem nieprzewidywalne ale nie są złe. Jak pompki okej to może tylko mycie i ponowne założenie i będzie dalej śmigać.
Ogólnie pompki, które teraz (i od nowości) siedzą w aucie są OK. Jedyne, co zaobserwowałem od pewnego czasu, to jakby "gubienie zapłonu" na zimnym silniku przy schodzeniu z obrotów (przy zmianie biegów). Podejrzewam listwę zasilającą pompowtryskiwacze (słynne piny). Twoja propozycja przeglądu pompek, jako opcja minimum, jest do rozważenia. Dotyczy to również tego dodatkowego zestawu 4 pompek o oznaczeniu AL, które okazyjnie kiedyś kupiłem z zamiarem regeneracji i szybkiej podmiany. Może podaj jakiś namiar lub słowo klucz na Jacka z Łowicza, żebym mógło go wygooglować. Jeżeli pieniądze są rozsądne, to warto poznać stan tych pompek przed jakąkolwiek decyzją. W Nadarzynie czyszcenie i regulacja jednej pompki w cenniku wynosi 250. Za komplet wychodzi 1000. Pomyślałem, że korzystniej będzie zlecić w ciemno regenerację na FIRADzie i wydać 1300. Rozumiem, że wymiana końcówek też wymaga rozkręcenia, wyczyszczenia i końcowej regulacji. Jeżeli się mylę, to proszę, niech Corbeti mnie poprawi.

Reasumując, chciałbym podjąć działania, które przywrócą dawny wigor mojemu pasztetowi. Teraz mam 450k km na zegarach i mułowate auto. Dodatkowo przyszedł czas na wymianę rozrządu. Jest decyzja, że przy okazji pokrywa zaworów leci w górę. Po oględzinach prawdopodobnie będzie zmiana szklanek i wałka rozrządu. Dylemat mam jedynie czy profilaktycznie ruszać pompki? Czy zostawić to sobie na bardziej konkretne objawy związane z niedomaganiam pompek.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7477
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: REGENERACJA WTRYSKOW/POMPOWTRYSKOW FIRAD/BOSCH/WZM

Post autor: wesol » śr mar 27, 2019 11:38

Rozebrać i wyczyścić to nawet można samemu. To nic trudnego tylko myjka by się zdała. No i nie pomieszać części z poszczególnych pompek.

Co do namiaru to na forum tourana wyczytasz bardzo dużo i opinie o nim i wiele aut ponaprawial. Prowadzi warsztat zajmujący się i regeneracja turbin, pompowtryskow i samej naprawy aut. Wierz mi że zrobi to porządnie. A co do problemów z pompkami to nie tylko problemem jest sama końcówka rozpylająca. Bywa że i cewki się psują i inne podzespoły. Piny sam powinieneś w pół godziny ogarnąć na listwie. Namiar do Jacka Bugajskiego to 509 963 064. Zadzwoń, traf na otwartą linie i pogadaj.


Touran bls+ oraz Touran cayc

fild
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 30, 2011 21:17
Lokalizacja: Wrocław

Re: REGENERACJA WTRYSKOW/POMPOWTRYSKOW FIRAD/BOSCH/WZM

Post autor: fild » śr mar 27, 2019 20:13

Dzięki Wesol za rady. Poczekam z ostateczną decyzją do czasu, gdy zobaczę stan szklanek i wałka rozrządu, bo może to jest główną przyczyną mułowatości.



Pleban213
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw kwie 04, 2019 15:38

Re: REGENERACJA WTRYSKOW/POMPOWTRYSKOW FIRAD/BOSCH/WZM

Post autor: Pleban213 » czw kwie 04, 2019 15:59

Siema! Jaki będzie koszt złożenia na moich korpusach, 5ciu sztuk dwusprężynowych do 2,5 TDI D5252 z końcówkami 216 WZM? Pozdrawiam serdecznie!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Oferty specjalne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość