Potrzebna porada i opinia w związku z mk1 cabrio
Potrzebna porada i opinia w związku z mk1 cabrio
Witam!! Panowie sprawa wygląda tak, znajomy chcę kupić MK1 Cabrio i kilka pytan do osob siedzacych w temacie. Co to za motor siedzi w tym golfie bo mi to wyglada na 2H... Wlasciciel twierdzi ze to jest GTi... Co to za wersja?? Niby ma 125 PS po modach w niemcowni - wymiana wtryskow itp... Ma czerwony dach, czerwona skore, czerwony dywan. Czy w ogole warto to brac?? Silnik jak na moje byl myty... Kalendarz 89 końcówka... Jest trochę poobijany, aaa i gosc twierdzi ze nie moze wymienic termostatu bez kanału ponieważ pompa od wspomy mu przeszkadza czy coś innego od wspomy... Mozliwe?? Bo cos mi podpada ten Golf... :/ Z góry dzięki!! Pozdrawiam
Było MK2 G60....
Było A3 1.9 TDI ASV++
Będzie .....
Było A3 1.9 TDI ASV++
Będzie .....
jest strona, na której są wszystkie wersje golfa i tam jego nie ma
czy brać - nie wiem, musiałby pojeździć, oglądnąć dokładnie itd
jak wygląda dach ? jak sie domykają drzwi? nie łamie sie? ma jakieś wydruki z hamowni? skąd wie, że akurat 125PSów ?
ile stoi taka ibiza ?
a termostatu faktycznie nie wymienisz, bez odkręcania pompy wspomagania (ostatnio sam wymieniałem)
czy brać - nie wiem, musiałby pojeździć, oglądnąć dokładnie itd
jak wygląda dach ? jak sie domykają drzwi? nie łamie sie? ma jakieś wydruki z hamowni? skąd wie, że akurat 125PSów ?
ile stoi taka ibiza ?
a termostatu faktycznie nie wymienisz, bez odkręcania pompy wspomagania (ostatnio sam wymieniałem)
Czyli to jest 2H ?? Wydrukow oczywiscie nie ma, twierdzi ze Niemiec mu tak powiedział Za ta Ibize mozna z 3k wołac. Razem kumpel liczyl ze kolo 6000-6500 go wyjdzie. Gosc mieszka 300 km od Nas a nie ma czasu jechac go obadac. Ale w sobote moze sie pojedzie tylko czy warto w ogole jechac...
Było MK2 G60....
Było A3 1.9 TDI ASV++
Będzie .....
Było A3 1.9 TDI ASV++
Będzie .....
hmm motor mi wyglada taki jak ja miałem w cabrio czyli 95 km jest to mechaniczna szpryca na fotach wyglada ciekawie ale gril widze na waski żęberku starego typu w wersjii karmann były szerokie ale to detal ogólnie widać że zadbana sztuka ale co innego foto a co innego na żywo!oblukajcie dach i wszystkie uszczelki czy wszystko pasuje i czy dach sie dobrze zamyka bo to najwarzniejsza rzecz w cabrio i kosztowna!!!
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
- Domier
- Gadatliwa bestia
- Posty: 698
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
skorka fajna ale caly mi sie wydaje zbyt jednolity... wszystko czerwone hehe a co do silnika to od 2H troche sie rozni:
tutaj moj 2H
tutaj to cabrio
cena niezla jak za takiego w skorach ale trzeba dokladnie obadac czy napewno jestw szystko oki
tutaj moj 2H
tutaj to cabrio
cena niezla jak za takiego w skorach ale trzeba dokladnie obadac czy napewno jestw szystko oki
Ostatnio zmieniony śr lut 28, 2007 21:29 przez Domier, łącznie zmieniany 1 raz.
dokladnie nie sugerowac sie fotkami (ja tak zrobilem :/ ) !!!!
moj tez mial byc zajebisty i wogole nawet nie drasniety, a co innego sie okazalo na miejscu, no ale nie byl taki najgorszy, daszek tez niby igla a kapie na kolano .... proponuje jechac i oblukac lepiej wydac te 200zl na paliwko i miec pewnosc ze to dobra sztuka.... a pozatym fajnie ze wszystko w skorce no i czerwone dywane :] a silniczek to widac ze cos powazniejszego niz 2H...
nie sugeruj sie tym co mowi o dachu np. "ze nie przecieka", jedz na myjnie czy gdzies albo popros o wiadro wody, bo jak daszek dziurawy to bedzie bieda!!!
.... ja moze jakis spec od cabrio nie jestem ale ostatnio swoje kupowalem to wiem teraz na co uwazac
moj tez mial byc zajebisty i wogole nawet nie drasniety, a co innego sie okazalo na miejscu, no ale nie byl taki najgorszy, daszek tez niby igla a kapie na kolano .... proponuje jechac i oblukac lepiej wydac te 200zl na paliwko i miec pewnosc ze to dobra sztuka.... a pozatym fajnie ze wszystko w skorce no i czerwone dywane :] a silniczek to widac ze cos powazniejszego niz 2H...
nie sugeruj sie tym co mowi o dachu np. "ze nie przecieka", jedz na myjnie czy gdzies albo popros o wiadro wody, bo jak daszek dziurawy to bedzie bieda!!!
.... ja moze jakis spec od cabrio nie jestem ale ostatnio swoje kupowalem to wiem teraz na co uwazac
[url=http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=212]..... [b]Moje Bestie ! ! ! [/b][img]http://images20.fotosik.pl/257/86c91e700900a42a.gif[/img][/url]
- Domier
- Gadatliwa bestia
- Posty: 698
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
co do spradzania dachu najlepiej karcherem tylko ostroznie z cisnieniem i objechac go, jezeli od wewnetrznej strony na szybach bocznych beda male strumyczki wody tzn ze wszystko oki bo to norma ze w cabrio poleci zawsze po bocznych szybach (zwlaszcza przednie przy slupkach) gorzej jak juz cos zaczyna kapac mocniej
[ Dodano: Sro Lut 28, 2007 20:35 ]
no to jednak jest 112
[ Dodano: Sro Lut 28, 2007 20:35 ]
no to jednak jest 112
- Domier
- Gadatliwa bestia
- Posty: 698
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
jeszcze mi sie przypomnialo, jak go zlejesz woda odczekaj chwile i sprawdz po jakims czasie tylna polke czy tam nic nie leci bo tez podobno lubi przez uszczelke tylnej szyby do bagaznika leciec, spytaj jeszcze goscia jak wygladaja blotniki pod nakladkami, tam zazwyczaj jest syf jak cos bylo robione i nie ma fabrycznego zabezpeiczenia, zbiera sie tam woda i gnija tak wiec spytaj co o tym uwaza i spytaj czy jezeli przyjedziesz bedziesz mogl zdjac i sam zobaczyc. Od klamek dachu wychodza takie haki, zobacz jak mocno sa wkrecone bo jezeli do konca to juz sie konczy regulacja dachu i jest rozciagniety, jak troche ejszcze wystaje to oki no i polecam zlookac jeszcze ten temacik bo Speed fajnie opisal http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... 09&start=0
ten co go chcecie wziąść ma mechaniczny wtrysk paliwa oznaczenie RP bodajrze a ten 2h jest na alektronicznym wtrysku i tym sie chyba różnią w zasadzie!
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
Panowie to co to za motor wkoncu ?? Bo sam juz oglupialem DX nie siedzial chyba seryjnie w mk1 cabrio... RP znowu to 1.8 90 PS z mk2... a chcialbym wiedziec za nim pojade go ogladac. Czytalem o dachach troszku i cos mi sie nie podoba na pierwszej i drugiej fotce to widac, jakby na srodku sie unosil delikatnie - moga to byc pozrywane linki ??
Było MK2 G60....
Było A3 1.9 TDI ASV++
Będzie .....
Było A3 1.9 TDI ASV++
Będzie .....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości