Kilka pytań na temat cabrio.
Kilka pytań na temat cabrio.
Cześć!
Wiem że forum w tym dziale trochę kuleje, ale potrzebuję pomocy w kilku sprawach. Chodzi o golfa IV cabrio
- Pierwsza sprawa to taka że potrzebuję poradnika jak naciągnąć bądź wymienić linki w dachu. Znalazłem coś na ten temat, ale dużo mi to nie mówi.
- Drugi problem jest taki, że ostatnio pękł mi wężyk od hydraulicznego dachu. Ten na tylnym pasie górny jest on od otwierania dachu. Pytanie jest takie czy można gdzieś taki wężyk kupić, albo gdzie takie coś dorobię i jakim kosztem?
- Ostatnia sprawa to czy przypadkiem ktoś niema wzoru pokrowca na dach żeby dać do tapicera i by uszył we właściwym kolorze porządny ze skóry? Ceny pokrowców są kosmiczne, a i tak wolałbym jasny pokrowiec.
Może ma ktoś z was pokrowiec i taki wężyk od dachu na sprzedaż w nie dużych pieniądzach?
Wiem że forum w tym dziale trochę kuleje, ale potrzebuję pomocy w kilku sprawach. Chodzi o golfa IV cabrio
- Pierwsza sprawa to taka że potrzebuję poradnika jak naciągnąć bądź wymienić linki w dachu. Znalazłem coś na ten temat, ale dużo mi to nie mówi.
- Drugi problem jest taki, że ostatnio pękł mi wężyk od hydraulicznego dachu. Ten na tylnym pasie górny jest on od otwierania dachu. Pytanie jest takie czy można gdzieś taki wężyk kupić, albo gdzie takie coś dorobię i jakim kosztem?
- Ostatnia sprawa to czy przypadkiem ktoś niema wzoru pokrowca na dach żeby dać do tapicera i by uszył we właściwym kolorze porządny ze skóry? Ceny pokrowców są kosmiczne, a i tak wolałbym jasny pokrowiec.
Może ma ktoś z was pokrowiec i taki wężyk od dachu na sprzedaż w nie dużych pieniądzach?
Kilka pytań na temat cabrio.
Tak informacyjnie tylko:
pokrowiec na złożony dach nie jest uszyty ze skóry. To tzw. "skaj" który od spodu zespolony jest trwale z dość gęstą gąbką (około 5-10 mm grubości) co daje pokrowcowi odpowiednią sztywność. Narożniki są dodatkowo wyłożone wyprofilowanym plastikiem, a całość posiada wszyte dwa sprężynujące druty dla uzyskania pewniejszego mocowania i zachowania kształtu itd., itp.
To tyle, gwoli wyjaśnienia
pokrowiec na złożony dach nie jest uszyty ze skóry. To tzw. "skaj" który od spodu zespolony jest trwale z dość gęstą gąbką (około 5-10 mm grubości) co daje pokrowcowi odpowiednią sztywność. Narożniki są dodatkowo wyłożone wyprofilowanym plastikiem, a całość posiada wszyte dwa sprężynujące druty dla uzyskania pewniejszego mocowania i zachowania kształtu itd., itp.
To tyle, gwoli wyjaśnienia
Kilka pytań na temat cabrio.
Czyli raczej mało możliwe żeby samemu zrobić... No dobra, a jak z pozostałymi sprawami?
Re: Kilka pytań na temat cabrio.
Niestety co do reszty Twoich pytań, to pojęcia nie mam. Przykro mi.Macej5 pisze:Czyli raczej mało możliwe żeby samemu zrobić... No dobra, a jak z pozostałymi sprawami?
Re: Kilka pytań na temat cabrio.
Witam-pekniety wezyk to tez nie problem jesli masz w okolicy kogos kto robi hydraulike np.do samochodow zawsze można się dowiedzieć ile moze kosztować zakucie przewodu ew. zrobienie nowego bo to nie saduze pieniadze sam mam jakies przewody i pompe bo mialem kiedyś cabrio na graty gdybys nic nie znalazl to bede po 26 lipca to moge przeslac fotki i ew .pogadamy o kosztach-pozdrawiam
Kilka pytań na temat cabrio.
W związku ,że przerabiałem temat ostatnio.
Zakucie końcówki przewodu to w Warszawie koszt 30zł.
(zależy gdzie Ci pękł i czy wystarczy skrócić,czy szukać drugiego)
Po zakuciu narodzi Ci się nowy problem-problem płynu którym trzeba to wszystko zalać.
w/g Vwgenowej ETKI wyszło ,że jest to płyn zielony-ten co do wspomagania ,np.w octawiach
jego num: G002000 i G004000M2
za w/w płyn zapłaciłem w sklepie z częściami VW 35zł/1l a do układu weszło mi niecałe 0.5ltr.
...........wlewając go cały czas odpowietrzałem układ składając i rozkładając ręcznie dach na odkręconym lekko "kraniku".Po uzupełnieniu stanu na wymiar zakręciłem górną śrubkę wlewową i pare razy jeszcze odpowietrzyłem w/w ręcznym cyklem
teraz daszek śmiga aż miło
Zakucie końcówki przewodu to w Warszawie koszt 30zł.
(zależy gdzie Ci pękł i czy wystarczy skrócić,czy szukać drugiego)
Po zakuciu narodzi Ci się nowy problem-problem płynu którym trzeba to wszystko zalać.
w/g Vwgenowej ETKI wyszło ,że jest to płyn zielony-ten co do wspomagania ,np.w octawiach
jego num: G002000 i G004000M2
za w/w płyn zapłaciłem w sklepie z częściami VW 35zł/1l a do układu weszło mi niecałe 0.5ltr.
...........wlewając go cały czas odpowietrzałem układ składając i rozkładając ręcznie dach na odkręconym lekko "kraniku".Po uzupełnieniu stanu na wymiar zakręciłem górną śrubkę wlewową i pare razy jeszcze odpowietrzyłem w/w ręcznym cyklem
teraz daszek śmiga aż miło
VW Derby-Krowa 1.0 87'
VW Scirocco GTII 1.8 91' Był
MK II 1.6ccm+smród 87' Był
MK IV 1.9 TDi 90+chips 97'
MK IV Cabrio 2.8VR6 98
VW Scirocco GTII 1.8 91' Był
MK II 1.6ccm+smród 87' Był
MK IV 1.9 TDi 90+chips 97'
MK IV Cabrio 2.8VR6 98
Kilka pytań na temat cabrio.
Witam. Jestem w trakcie szukania mk3 cabrio po sprzedaży mk3 HB. Trafiłem na cabrio w wersji full bieda, dosłownie nie ma wypasu, bez poduch, bez absu, zero elektryki, bez wiatrołapu do tego korbki w drzwiach. Nie przeszkadza mi to bo auto ma byc dosłownie weekendowe. W niedzielę chcę go obejrzeć. Ale z ciekawości chcę wiedzieć jak to jest z tylnymi szybkami bocznymi? W takiej wersji z korbkami one się jakoś otwierają? Czy są na sztywno? W konsoli nie ma przełącznika od tylnych szyb. Pozdro
Mój MK3 Cabrio --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=590017
Moja Audi A6 C5 --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=568421
Moja Audi A6 C5 --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=568421
- sympatyk wiatru
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: wt lut 11, 2014 09:28
- Lokalizacja: Warszawa
Kilka pytań na temat cabrio.
Jeżeli auto ma być weekendowe to możesz śmiało olać temat gadżetów. Wiadomo, że przydają się bajery.
Kwestia czy ich koniecznie chcesz? Ewentualnie potem robić przeróbki, też opcja.
Wiatrołap w mało którym występował. Dach otwierasz ręcznie, przynajmniej odpada problem hydrauliki
szyby tak samo, kręcisz korbką i jadą góra-dół. Tylne otwierają się właśnie korbką, dlatego nie ma przełącznika na konsoli centralnej.
Oblukaj dokładnie stan i jak będzie git, a cena dobra to brać i jeździć.
Ja kiedyś, dawno temu miałem starą pandę - wyposażenie golas kompletny. Ale miał bajer dach materiałowy odsuwany - cieszyłem się z tego jak dziecko. A silnik 40 KM i bajerów zeroooo.
Kwestia czy ich koniecznie chcesz? Ewentualnie potem robić przeróbki, też opcja.
Wiatrołap w mało którym występował. Dach otwierasz ręcznie, przynajmniej odpada problem hydrauliki
szyby tak samo, kręcisz korbką i jadą góra-dół. Tylne otwierają się właśnie korbką, dlatego nie ma przełącznika na konsoli centralnej.
Oblukaj dokładnie stan i jak będzie git, a cena dobra to brać i jeździć.
Ja kiedyś, dawno temu miałem starą pandę - wyposażenie golas kompletny. Ale miał bajer dach materiałowy odsuwany - cieszyłem się z tego jak dziecko. A silnik 40 KM i bajerów zeroooo.
trudno iść przez życie wieloma drogami. co wybierasz?
Kilka pytań na temat cabrio.
Mój poprzedni mk3 z bajerów miał tylko poduchy, abs, szyber elektryczny,alarm i centralny, szyby na korbki,bez klimy. Nie przeszkadzało mi to, więc się nie zrażam do biednej wersji cabrio. Dach ręcznie otwierany-próbowałem już tego i też mi pasuje, sekunda roboty dosłownie Czyli z tyłu są też korbki, no i dla mnie by pasowało. Z tego co rozmawiałem z sprzedającym to ma już troszkę rudej na błotnikach, ale może chociaż na takich rzeczach cenę zbiję... Dzięki
Mój MK3 Cabrio --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=590017
Moja Audi A6 C5 --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=568421
Moja Audi A6 C5 --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=568421
Kilka pytań na temat cabrio.
Karol skad jestes? nie chcialbys mojego cabrio? wyposazenie jedno z bogatszych.
Kilka pytań na temat cabrio.
Okolice Białegostoku na Podlasiu Oglądałem dziś wyżej wspomniane cabrio... Nie dla mnie. Każdy element nadwozia ma spore wady, sporo rdzy, jakieś malowanie pędzlem, sporo wgniotek, tylny zderzak do wymiany, lusterko kierowcy od zwykłego mk3 chyba, centralny nie działa, wycieraczki szwankują, silnik mokry. Wiadome że nie nowy, ale sporo wkładu w blachę było by trzeba żeby to wyglądało jak należy dla cabrio, do tego sporo bzdetów do poprawy, no i twardo się ceny trzymał,więc podziękowałem...
Mój MK3 Cabrio --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=590017
Moja Audi A6 C5 --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=568421
Moja Audi A6 C5 --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=568421
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: pt sie 21, 2009 22:18
- Lokalizacja: Mrągowo/Warszawa
Kilka pytań na temat cabrio.
A że tak się zapytam, czym różni się lusterko w cabrio od tego z hatchbacka?Karol B. pisze:lusterko kierowcy od zwykłego mk3 chyba
Standard w mk3, nie tylko w cabrio. Ogólnie wszystko zależy od budżetu - cabrio za około 4 tysie nie będą robiły szału, za zadbane cabrio trzeba dać parę groszy, choć z drugiej strony muszę przyznać, że zainteresowanie tematem wśród kupujących jest niewielkieKarol B. pisze:Z tego co rozmawiałem z sprzedającym to ma już troszkę rudej na błotnikach
- sympatyk wiatru
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: wt lut 11, 2014 09:28
- Lokalizacja: Warszawa
Kilka pytań na temat cabrio.
Lusterko w cabrio różni się minimalnie od zwykłego mk3. Nie pamiętam już czym, ale jest inne. U siebie wymieniałem - bo miałem ułamane i stąd wiem.
Budżet 4tys. dupy nie urywa - dlatego cudów się nie spodziewaj. Jeżeli masz takie możliwości finans. musisz pogodzić się, że trzeba będzie robić coś z blacharki.
Budżet 4tys. dupy nie urywa - dlatego cudów się nie spodziewaj. Jeżeli masz takie możliwości finans. musisz pogodzić się, że trzeba będzie robić coś z blacharki.
trudno iść przez życie wieloma drogami. co wybierasz?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości