Silnik - pomoc techniczna
podobno od MKI nie pasuje (może dlatego, że ten mój to 89 lub 90 rocznik),
czyli na podzespołach MK II
skrzynia najlepiej taka sama (75KM 1,8litra) ale
może być też 90KM
wolałbym taką samą, fajnie w trasie się tym jeździ
przy niecałych 140 km/h silnik ma 3000 obrotów/min.
prawie jak w diesel'u ;>
[ Dodano: 24 Sty 2007 15:22 ]
Już wiem ;>
pasuje do mnie skrzynia od 1,6 lub 1,8 ale odprężonego (EW - moc taka, jak w 1,6).
mogą to być skrzynie z golfa MK II i MK III (passat odpada, bo w golfach jest na linkach)
ps. ma ktoś taką ??
czyli na podzespołach MK II
skrzynia najlepiej taka sama (75KM 1,8litra) ale
może być też 90KM
wolałbym taką samą, fajnie w trasie się tym jeździ
przy niecałych 140 km/h silnik ma 3000 obrotów/min.
prawie jak w diesel'u ;>
[ Dodano: 24 Sty 2007 15:22 ]
Już wiem ;>
pasuje do mnie skrzynia od 1,6 lub 1,8 ale odprężonego (EW - moc taka, jak w 1,6).
mogą to być skrzynie z golfa MK II i MK III (passat odpada, bo w golfach jest na linkach)
ps. ma ktoś taką ??
chcialbym sie dowiedziec czy duzym problemem jest wstawienie silnika z corrado 1.8-g60 do mk1 cabrio?? robil ktos juz takie zmianku u siebie?? moze ktos chcialby sie podjac takiej operacji??
[img]http://images21.fotosik.pl/103/ea4bbb900f0659f7.jpg[/img]
moja golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=923777#923777
moja golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=923777#923777
- maximoto_arkus
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 20:23
- Lokalizacja: 100- lica
- Kontakt:
Witam pozwolę sobie odpowiedzieć na kilka waszych pytań:
Mechoo - modele i rodzaje skrzyni w modelach GTI miały krótsze przełożenia i ogólnie były mocniejsze i bardziej wytrzymałe ze względu na moc jednostki czyli silnika.
Adolf1- nie proponuję nic odchudzać metodami garażowymi bo obrotów w silniku nie wyregulujesz jak ktoś źle to koło stoczy to nie takie proste, proponuje poszukać oryginalne lżejszego koła to dość droga zabawa no ale..
do każdego silnika można podebrać turbinę nawet do 1.8 8V bo rozumiem że o taki pytasz.
kmakos- twój silnik to raczej na pewno na wtrysk jest w tym rozwiązaniu 1500 powodów może powiedz jakie były objawy przed momentem kiedy stanął bo dziwne żeby tak nagle sam od siebie ...
Jaku- to może być zaworek który jest w pompie albo dawkowanie paliwa element znajdujący się na bloku silnika albo może jeszcze coś innego ale przy zastosowaniu pełnego wtrysku po kolei trzeba sprawdzić...
dolotpl - kto ci takich głupot naopowiadał że nie pasuje wszystko pasuje każda skrzynia z 1.8 i 1.6 MK1, MK2,MK3 i nawet 4 bez rozwiązania linkowego możesz nawet z 1.3 albo 1.1 sobie włożyć tylko ci nie wytrzyma długo jak chcesz trwałą skrzynię to z 1.8 16V proponuję sprzęgło tylko trzeba zmienić i to wszystko będzie śmigał jak nowy
A co do twojej skrzyni to tylko na śmietnik nie opłaca się jej w żadnym przypadku naprawiać zapamiętaj w żadnym >>>
Tym pięknym akcentem kończę i pozdrawiam
Mechoo - modele i rodzaje skrzyni w modelach GTI miały krótsze przełożenia i ogólnie były mocniejsze i bardziej wytrzymałe ze względu na moc jednostki czyli silnika.
Adolf1- nie proponuję nic odchudzać metodami garażowymi bo obrotów w silniku nie wyregulujesz jak ktoś źle to koło stoczy to nie takie proste, proponuje poszukać oryginalne lżejszego koła to dość droga zabawa no ale..
do każdego silnika można podebrać turbinę nawet do 1.8 8V bo rozumiem że o taki pytasz.
kmakos- twój silnik to raczej na pewno na wtrysk jest w tym rozwiązaniu 1500 powodów może powiedz jakie były objawy przed momentem kiedy stanął bo dziwne żeby tak nagle sam od siebie ...
Jaku- to może być zaworek który jest w pompie albo dawkowanie paliwa element znajdujący się na bloku silnika albo może jeszcze coś innego ale przy zastosowaniu pełnego wtrysku po kolei trzeba sprawdzić...
dolotpl - kto ci takich głupot naopowiadał że nie pasuje wszystko pasuje każda skrzynia z 1.8 i 1.6 MK1, MK2,MK3 i nawet 4 bez rozwiązania linkowego możesz nawet z 1.3 albo 1.1 sobie włożyć tylko ci nie wytrzyma długo jak chcesz trwałą skrzynię to z 1.8 16V proponuję sprzęgło tylko trzeba zmienić i to wszystko będzie śmigał jak nowy
A co do twojej skrzyni to tylko na śmietnik nie opłaca się jej w żadnym przypadku naprawiać zapamiętaj w żadnym >>>
Tym pięknym akcentem kończę i pozdrawiam
Let's rock
maximoto
wczytaj się w to co napisałeś, i sam sobie odpowiedz.
... pasuje od 1,8 16v... tylko trzeba...
od corvetty też pasuje, tylko trzeba...
chodziło mi o jak najszybsze rozwiązanie problemu, bez dodatkowych kosztów
typu sprzęgło itd (Plug & Play)
że pasuje od 1,8 mocniejszego to wiem, ale są inne przełożenia, i samochód
nie miał by siły ruszyć (miał by z 45 sek do setki ;> )
a co do wkładania skrzynki 1,3 to nie skomentuje
ja szukałem skrzyni do mocy około 75 - 80 KM
pisałem że od passata nie pasuje, bo nie na linkach jest, a co do MK I to nie głupot naopowiadał, tylko nie miał 100% pewności, i zamiast bajki tworzyć, powiedział że od MK II i MK III na pewno będzie dobra.
pozdrawiam
wczytaj się w to co napisałeś, i sam sobie odpowiedz.
... pasuje od 1,8 16v... tylko trzeba...
od corvetty też pasuje, tylko trzeba...
chodziło mi o jak najszybsze rozwiązanie problemu, bez dodatkowych kosztów
typu sprzęgło itd (Plug & Play)
że pasuje od 1,8 mocniejszego to wiem, ale są inne przełożenia, i samochód
nie miał by siły ruszyć (miał by z 45 sek do setki ;> )
a co do wkładania skrzynki 1,3 to nie skomentuje
ja szukałem skrzyni do mocy około 75 - 80 KM
pisałem że od passata nie pasuje, bo nie na linkach jest, a co do MK I to nie głupot naopowiadał, tylko nie miał 100% pewności, i zamiast bajki tworzyć, powiedział że od MK II i MK III na pewno będzie dobra.
pozdrawiam
- maximoto_arkus
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 20:23
- Lokalizacja: 100- lica
- Kontakt:
Co do tego co napisałem to nie wiem do czego się czepiasz
Po przeczytaniu twojego posta ktoś jest w stanie zrozumieć że do Golfa Cabrio 88 jakaś specjalna skrzynia jest potrzebna,
co do przełożeń to znowu nieprawdę napisałeś a co do skrzyni to każda pasuje nawet i z Pasata bo nie wszystkie mają linki .
Co do mojej propozycji 1.8 16 V to nie ma w tym nic nadzwyczajnego że sprzęgło trzeba zmianić a samochód po pierwsze nigdy nie będzie miał takiego przyśpieszenia jak napisałeś a po drugie jakoś nie wynika z twoich tematów że jak najtańszego rozwiązania potrzebujesz.
Odpisałem na ten temat bo nie mogę zrozumieć dlaczego ktoś takie ... może wypisywać że nie pasuje że podzespoły z Golfa II nawet z Golfa IV mozna skrzynię wsadzić bez dodatkowych kosztów tak na marginesie
Po przeczytaniu twojego posta ktoś jest w stanie zrozumieć że do Golfa Cabrio 88 jakaś specjalna skrzynia jest potrzebna,
co do przełożeń to znowu nieprawdę napisałeś a co do skrzyni to każda pasuje nawet i z Pasata bo nie wszystkie mają linki .
Co do mojej propozycji 1.8 16 V to nie ma w tym nic nadzwyczajnego że sprzęgło trzeba zmianić a samochód po pierwsze nigdy nie będzie miał takiego przyśpieszenia jak napisałeś a po drugie jakoś nie wynika z twoich tematów że jak najtańszego rozwiązania potrzebujesz.
Odpisałem na ten temat bo nie mogę zrozumieć dlaczego ktoś takie ... może wypisywać że nie pasuje że podzespoły z Golfa II nawet z Golfa IV mozna skrzynię wsadzić bez dodatkowych kosztów tak na marginesie
Let's rock
Problem z Silnikiem Golf II 1.3 pełny wtrysk '88
Witam.
Mam od kilku dni mały problem z silnikiem,
objawy..
Na zimnym silniku wszystko OK po osiągnięciu wyższej temperatury autko gaśnie
przy prędkości mniej niż 60...
Na biegu jałowym pracuje w porządku,
1 i 2 OK ale po wrzuceniu 3 i wyżej zaczyna szarpać...
Tak przy 80 - 90 jest bez problemu.
Redukcja do 3 albo 2 powoduje że silnik gaśnie.
Zdarza się nawet że nie można za dlugo jechać na jednym biegu np. na 4 przy 70km/h w pewnym momencie czuje przepaść na gazie...
patrze a on już zgasł...
Najlepsze jest to że gdy przekręce na nowo stacyjke to on pali od kopa bez problemu i znowu przejade jakieś 2 km po czym przy zwalnianiu np. na skrzyżowaniu (redukcja) kontrolki robią mi dyskoteke i musze kręcić na nowo bo na pycha nie wskoczy na żadnym biegu....
Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc...
Z góry dzięki i Pozdrawiam.
Jeśli to nie sprawi problemu prosiłbym o odpowiedz na maila: tomekglowacz@interia.pl
Mam od kilku dni mały problem z silnikiem,
objawy..
Na zimnym silniku wszystko OK po osiągnięciu wyższej temperatury autko gaśnie
przy prędkości mniej niż 60...
Na biegu jałowym pracuje w porządku,
1 i 2 OK ale po wrzuceniu 3 i wyżej zaczyna szarpać...
Tak przy 80 - 90 jest bez problemu.
Redukcja do 3 albo 2 powoduje że silnik gaśnie.
Zdarza się nawet że nie można za dlugo jechać na jednym biegu np. na 4 przy 70km/h w pewnym momencie czuje przepaść na gazie...
patrze a on już zgasł...
Najlepsze jest to że gdy przekręce na nowo stacyjke to on pali od kopa bez problemu i znowu przejade jakieś 2 km po czym przy zwalnianiu np. na skrzyżowaniu (redukcja) kontrolki robią mi dyskoteke i musze kręcić na nowo bo na pycha nie wskoczy na żadnym biegu....
Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc...
Z góry dzięki i Pozdrawiam.
Jeśli to nie sprawi problemu prosiłbym o odpowiedz na maila: tomekglowacz@interia.pl
Pozdrawiam Tomek :)
Witam panowie sorki że wyciągam temacik ale mam Vw MK1 cabrio z silniczkiem 1.6 prawdopodobnie RE na gaźniku sterowanym elektornicznie i jest tak że za długo chyba na ssaniu jeździ jak jest ssanie to tak cały czas na 2000 tyś no i dopiero się wyłącza jak wskazówka temp przekroczy połowe... a jeżeli się wróci (spokojna jazda) to spowrotem na ssanie co to może być??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości