MK III CABRIO 1.9 TDI VS 2.0 8V
MK III CABRIO 1.9 TDI VS 2.0 8V
Cześć VWmaniaki
Po sprzedaniu mojego mk III rozglądam się za autami i nawiną mi się mk III Kabriolet.
Zastanawiam się tylko i tutaj liczę na waszą pomoc, który silnik wybrać.
- 1.9 TDI 90KM ( jeżeli uda mi się znaleźć była by to wersja 110 KM)
- 2.0 8V 115KM
Przemawia za mną bardziej TDI ponieważ niby 90 KM a mojego starego ABS taki TDI wciągał nosem mimo, że moc taka sama. Wchodzi jeszcze w grę opcja jakiegokolwiek tuningu. W 2.0 nic po za pierdołami nie zrobię, natomiast w 1.9 TDI 90 KM wachlarz jest duży, a w 110KM jeszcze większy. Jak wiadomo 2.0 też by dało radę ale później jak mi jej zbraknie stoję w miejscu.
Jak to jest z tymi TDI-kami tak łatwo je z tuningować? Potrzeba jakiś konkretny model silnika?
Pozdrawiam
Po sprzedaniu mojego mk III rozglądam się za autami i nawiną mi się mk III Kabriolet.
Zastanawiam się tylko i tutaj liczę na waszą pomoc, który silnik wybrać.
- 1.9 TDI 90KM ( jeżeli uda mi się znaleźć była by to wersja 110 KM)
- 2.0 8V 115KM
Przemawia za mną bardziej TDI ponieważ niby 90 KM a mojego starego ABS taki TDI wciągał nosem mimo, że moc taka sama. Wchodzi jeszcze w grę opcja jakiegokolwiek tuningu. W 2.0 nic po za pierdołami nie zrobię, natomiast w 1.9 TDI 90 KM wachlarz jest duży, a w 110KM jeszcze większy. Jak wiadomo 2.0 też by dało radę ale później jak mi jej zbraknie stoję w miejscu.
Jak to jest z tymi TDI-kami tak łatwo je z tuningować? Potrzeba jakiś konkretny model silnika?
Pozdrawiam
obecne auto JETTA A2 COUPE GTX viewtopic.php?f=87&t=471331&p=5740560#p5740560
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: pt sie 21, 2009 22:18
- Lokalizacja: Mrągowo/Warszawa
MK III CABRIO 1.9 TDI VS 2.0 8V
Raczej łatwo, cenowo też dość przystępnie, no ale wszystko zależy w jakie moce celujesz. Wszystkie TDI nadają się tak samo - jedne mają trochę mniej na starcie, drugie więcej, ale efekt zazwyczaj jest ten sam.C1DOLEGA pisze:Jak to jest z tymi TDI-kami tak łatwo je z tuningować? Potrzeba jakiś konkretny model silnika?
Zależy jak chcesz auto eksloatować, ile km rocznie, itd. Wg. mnie diesel trochę nie pasuje do cabrio, chociaż z drugiej strony taki pomiatacz z zasłoną dymną za sobą też ma coś w sobie. Ogólnie 2.0 to ciężki temat na rynku wtórnym i należy po prostu brać to co szybciej znajdziesz w dobrym stanieC1DOLEGA pisze:Zastanawiam się tylko i tutaj liczę na waszą pomoc, który silnik wybrać.
- 1.9 TDI 90KM ( jeżeli uda mi się znaleźć była by to wersja 110 KM)
- 2.0 8V 115KM
Re: MK III CABRIO 1.9 TDI VS 2.0 8V
Co masz kolego na myśli możesz wyjaśnić ?Ogólnie 2.0 to ciężki temat na rynku wtórnym i należy po prostu brać to co szybciej znajdziesz w dobrym stanie
obecne auto JETTA A2 COUPE GTX viewtopic.php?f=87&t=471331&p=5740560#p5740560
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
MK III CABRIO 1.9 TDI VS 2.0 8V
C1DOLEGA, większość lata na LPG i starych instalacjach, które jakby nie patrzeć niszczą troche silnik. Pozatym Golf to już stare auto, więc przebiegi również potrafią być konkretne.
Jeżeli celujesz w TDI i chcesz go modzić to łatwiej pójdzie z AFN'em (110KM). Ma komputer 16 bit i Turbo ze zmienną geometrią, więc 150km można uzyskać troche niższym kosztem niż w AHU czy 1Z (90KM, w nich trzeba zmieniać instalacje do turbo, bo jest ze stałą geometrią).
Jeżeli celujesz w TDI i chcesz go modzić to łatwiej pójdzie z AFN'em (110KM). Ma komputer 16 bit i Turbo ze zmienną geometrią, więc 150km można uzyskać troche niższym kosztem niż w AHU czy 1Z (90KM, w nich trzeba zmieniać instalacje do turbo, bo jest ze stałą geometrią).
Rust is lighter than carbon fiber
Re: MK III CABRIO 1.9 TDI VS 2.0 8V
No z tego co wyczytałem kolego to zgodzę się z Tobą, ale zobacz jak trudno trafić golfa zwykłego z AFN a co dopiero w kabrio ... Temu w sumie pytałem jak z tuningiem tych 90 konnych TDI. a duże koszty są na przerobienie takiego 90 KM TDI z silnikami np. ALE ?nitrox89 pisze:C1DOLEGA, większość lata na LPG i starych instalacjach, które jakby nie patrzeć niszczą troche silnik. Pozatym Golf to już stare auto, więc przebiegi również potrafią być konkretne.
Jeżeli celujesz w TDI i chcesz go modzić to łatwiej pójdzie z AFN'em (110KM). Ma komputer 16 bit i Turbo ze zmienną geometrią, więc 150km można uzyskać troche niższym kosztem niż w AHU czy 1Z (90KM, w nich trzeba zmieniać instalacje do turbo, bo jest ze stałą geometrią).
obecne auto JETTA A2 COUPE GTX viewtopic.php?f=87&t=471331&p=5740560#p5740560
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: pt sie 21, 2009 22:18
- Lokalizacja: Mrągowo/Warszawa
MK III CABRIO 1.9 TDI VS 2.0 8V
Takiego silnika nie było w cabrio, był tylko w polo classicC1DOLEGA pisze:np. ALE ?
Ile chcesz koni uzyskać? Bo tak, to tylko niepotrzebnie Ci napiszę, bo może chcesz tylko 130KM, co można uzyskać wtryskami i remapem, oczywiście przy zdrowej seriiC1DOLEGA pisze: a duże koszty są na przerobienie takiego 90 KM TDI
MK III CABRIO 1.9 TDI VS 2.0 8V
No coś w normie. Kabrio jest małe więc myślę że te 130 KM by dawało radę.
Jakie są modele TDI w kabrio, chodzi mi o te 90 KM ?
Jakie są modele TDI w kabrio, chodzi mi o te 90 KM ?
obecne auto JETTA A2 COUPE GTX viewtopic.php?f=87&t=471331&p=5740560#p5740560
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: pt sie 21, 2009 22:18
- Lokalizacja: Mrągowo/Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości