SZUKASZ POMOCY TECHNICZNEJ do Cabrio ??? napisz to tu!!!

Forum miłośników Golfa Cabrio

Moderatorzy: G0 Karcio, VIP

Awatar użytkownika
MARKO84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 16, 2005 18:56
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

SZUKASZ POMOCY TECHNICZNEJ do Cabrio ??? napisz to tu!!!

Post autor: MARKO84 » wt lut 28, 2006 19:44

Temat poświęcony pomocy technicznej jak i mechanicznej do naszych MKI, MKIII itd.. Masz PROBLEM- napisz, a napewno ktoś coś poradzi!
Ostatnio zmieniony wt lut 28, 2006 19:55 przez MARKO84, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kolanek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: śr paź 26, 2005 23:20
Lokalizacja: jarocin/norwich
Kontakt:

Post autor: kolanek » wt lut 28, 2006 19:49

dobre MARKO84. tylko zmien tytul tematu na "Szukasz pomocy technicznej Cabrio? napisz to tu!"



Awatar użytkownika
MARKO84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 16, 2005 18:56
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: MARKO84 » wt lut 28, 2006 19:50

To ja pisze pierwszy!

1) Mam sąłbe obrzewanie w MK I. MAM instalacje Gazową i myślałem że ona mi zabiera całe ciepło z nagrzewnicy. Odłączyłem ją i nic się nie zmieniło. Nadmieniam że mam nową pompe wody , nagrzewnice i wszystkie przewody jak i uszczelki w silniku. MA KTOŚ JAKIEŚ KONCEPCJE NA NAPRAWĘ TEGO?????

2) Chciałbym sobie zmienić podświetlenie zegaróą z zielonego na niebieski! JAK to zrobić, co jest potrzebne (mile widziana instrukcja demontażu jaki montażu). Czekam na pomoć.

POZDRO FOR @LL FANATIC MK I ......



Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: Łuki » wt lut 28, 2006 20:16

ja też mam słabe ogrzewanie, więc może to standard ?
to ja drugi :D
po odpaleniu auta, na zimnym silniku dostaje 3000obr/min, po 4/5 minutach uspakaja sie i jest ok, od czego to ?



Awatar użytkownika
Norbert MK1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lut 18, 2006 17:28
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Norbert MK1 » wt lut 28, 2006 21:19

Czesc...

1. To ja mam pytanko, co jest powodem falowania obrotow silnika ? Czasem po redukcji i postoju np. na swiatlach autko podnosi obroty do 1500obr/m i po jakims czasie sie uspokaja do 900obr/m i jest ok.

2. Co jest przyczyna tego ze silnik na biegu przy np. 2000obr/m zaczyna szarpac, tak jakby wolal o wiecej paliwa i gdy mu sie przycisnie wyrywa jak torpeda do przodu (co jest zdecydowanie pozytywna reakcja) ? Objaw ten niewystepuje przy redukcji biegu ale wtedy obroty siegaja 3000, wszystko jest wpozadku.

3. Stopniowy ubytek plynu chlodniczego jest przyczyną?


VW Golf MkI Cabrio 1.8 GT 2H

Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: Łuki » wt lut 28, 2006 21:36

Norbert MK1 pisze:Czesc...

1. To ja mam pytanko, co jest powodem falowania obrotow silnika ? Czasem po redukcji i postoju np. na swiatlach autko podnosi obroty do 1500obr/m i po jakims czasie sie uspokaja do 900obr/m i jest ok.

2. Co jest przyczyna tego ze silnik na biegu przy np. 2000obr/m zaczyna szarpac, tak jakby wolal o wiecej paliwa i gdy mu sie przycisnie wyrywa jak torpeda do przodu (co jest zdecydowanie pozytywna reakcja) ? Objaw ten niewystepuje przy redukcji biegu ale wtedy obroty siegaja 3000, wszystko jest wpozadku.

3. Stopniowy ubytek plynu chlodniczego jest przyczyną?
co to punktu pierwszego to sprawdź czujnik temperatury na głowicy - ten niebieski
a trzeci ? dymi może? sprawdź korek wlewu oleju ( dokładnie pod korkiem ) jak to tam wygląda



Awatar użytkownika
Norbert MK1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lut 18, 2006 17:28
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Norbert MK1 » wt lut 28, 2006 21:43

Nie dymi, a pod korkiem wyglada normalnie, zadnych niespodzianek.

ps. A ten czujnik niebieski to gdzie sie znajduje bo jak troche zielony w tych sprawach i trza mi narazie palcem pokazac he he :bajer:


VW Golf MkI Cabrio 1.8 GT 2H

Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: Łuki » wt lut 28, 2006 22:51

pokazuje palcem - o tuu :D
patrząc na silnik od przodu - masz 2 czujniki tak jakby między 1 a 2 garem chyba no i ten niebieski :) nowy kosztuje z 20PLN



Awatar użytkownika
nowy13
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: sob sty 22, 2005 17:30
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: nowy13 » śr mar 01, 2006 01:21

MARKO84 pisze:1) Mam sąłbe obrzewanie w MK I. MAM instalacje Gazową i myślałem że ona mi zabiera całe ciepło z nagrzewnicy. Odłączyłem ją i nic się nie zmieniło. Nadmieniam że mam nową pompe wody , nagrzewnice i wszystkie przewody jak i uszczelki w silniku. MA KTOŚ JAKIEŚ KONCEPCJE NA NAPRAWĘ TEGO?????
Sprawdź płyn czy masz, bo możesz go mieć za mało i wtedy nie bedzie grzał jak trzeba.

[ Dodano: Sro Mar 01, 2006 00:23 ]
MARKO84 pisze:2) Chciałbym sobie zmienić podświetlenie zegaróą z zielonego na niebieski! JAK to zrobić, co jest potrzebne (mile widziana instrukcja demontażu jaki montażu). Czekam na pomoć.
A czym chcesz podświetlić ??
Bo możliwości jest wiele. Katody , diody, folia. Napisz co chcesz zastosować.



Awatar użytkownika
MARKO84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 16, 2005 18:56
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: MARKO84 » śr mar 01, 2006 16:31

NOWY 13


płynu mam full
a podświetlenie to najlepiej jakas diodki nallepiej bo będzie dobry efekt



Awatar użytkownika
hubertsk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 27, 2005 08:23
Lokalizacja: /dev/null || 3Miasto
Kontakt:

Post autor: hubertsk » śr mar 01, 2006 16:35

MARKO84, a moze należy zmienić termostat - jaka masz temperature cieczy chłodzącej podczas jazdy?
Norbert MK1, A moze tzw. silnik krokowy (gadaliśmy o tym na GG).
Łuki, Jaki masz silnik ?



Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: Łuki » śr mar 01, 2006 19:04

1.8 2H



Awatar użytkownika
MARKO84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 16, 2005 18:56
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: MARKO84 » śr mar 01, 2006 23:25

Witka HUBERTSK
Termostat chyba raczej OK bo przewody są ciepłe płyn normalnie płynie. Zaczyna mnie to już WKUTFIAĆ bo niemam na to sposobu. A PUPA mi marźnie ostro tej zimy w samochodzie.



Awatar użytkownika
PeterCabrio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt lis 18, 2005 15:40
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: PeterCabrio » śr mar 01, 2006 23:43

Norbert MK1 pisze:Czesc...

1. To ja mam pytanko, co jest powodem falowania obrotow silnika ? Czasem po redukcji i postoju np. na swiatlach autko podnosi obroty do 1500obr/m i po jakims czasie sie uspokaja do 900obr/m i jest ok.

2. Co jest przyczyna tego ze silnik na biegu przy np. 2000obr/m zaczyna szarpac, tak jakby wolal o wiecej paliwa i gdy mu sie przycisnie wyrywa jak torpeda do przodu (co jest zdecydowanie pozytywna reakcja) ? Objaw ten niewystepuje przy redukcji biegu ale wtedy obroty siegaja 3000, wszystko jest wpozadku.

3. Stopniowy ubytek plynu chlodniczego jest przyczyną?

co do punktu drugiego to moj tez mial takie zawirowania przy 2000 obr. nie dalo sie plynnie jechac tak do 2250 obr. szarpalo i cos go bolalo a przy wyzszych to szedl jakby ze 20 KM wiecej ... sprawdz soie zaplon masz zapewne za bardzo przyspieszony mi sie tak dzilo przy kacie ok 16-17 stopni + a 2H ma miec ok 6 stopni kat wyprzedzenia



ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf Cabrio”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości