SZUKASZ POMOCY TECHNICZNEJ do Cabrio ??? napisz to tu!!!
SZUKASZ POMOCY TECHNICZNEJ do Cabrio ??? napisz to tu!!!
Temat poświęcony pomocy technicznej jak i mechanicznej do naszych MKI, MKIII itd.. Masz PROBLEM- napisz, a napewno ktoś coś poradzi!
Ostatnio zmieniony wt lut 28, 2006 19:55 przez MARKO84, łącznie zmieniany 1 raz.
To ja pisze pierwszy!
1) Mam sąłbe obrzewanie w MK I. MAM instalacje Gazową i myślałem że ona mi zabiera całe ciepło z nagrzewnicy. Odłączyłem ją i nic się nie zmieniło. Nadmieniam że mam nową pompe wody , nagrzewnice i wszystkie przewody jak i uszczelki w silniku. MA KTOŚ JAKIEŚ KONCEPCJE NA NAPRAWĘ TEGO?????
2) Chciałbym sobie zmienić podświetlenie zegaróą z zielonego na niebieski! JAK to zrobić, co jest potrzebne (mile widziana instrukcja demontażu jaki montażu). Czekam na pomoć.
POZDRO FOR @LL FANATIC MK I ......
1) Mam sąłbe obrzewanie w MK I. MAM instalacje Gazową i myślałem że ona mi zabiera całe ciepło z nagrzewnicy. Odłączyłem ją i nic się nie zmieniło. Nadmieniam że mam nową pompe wody , nagrzewnice i wszystkie przewody jak i uszczelki w silniku. MA KTOŚ JAKIEŚ KONCEPCJE NA NAPRAWĘ TEGO?????
2) Chciałbym sobie zmienić podświetlenie zegaróą z zielonego na niebieski! JAK to zrobić, co jest potrzebne (mile widziana instrukcja demontażu jaki montażu). Czekam na pomoć.
POZDRO FOR @LL FANATIC MK I ......
- Norbert MK1
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lut 18, 2006 17:28
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Czesc...
1. To ja mam pytanko, co jest powodem falowania obrotow silnika ? Czasem po redukcji i postoju np. na swiatlach autko podnosi obroty do 1500obr/m i po jakims czasie sie uspokaja do 900obr/m i jest ok.
2. Co jest przyczyna tego ze silnik na biegu przy np. 2000obr/m zaczyna szarpac, tak jakby wolal o wiecej paliwa i gdy mu sie przycisnie wyrywa jak torpeda do przodu (co jest zdecydowanie pozytywna reakcja) ? Objaw ten niewystepuje przy redukcji biegu ale wtedy obroty siegaja 3000, wszystko jest wpozadku.
3. Stopniowy ubytek plynu chlodniczego jest przyczyną?
1. To ja mam pytanko, co jest powodem falowania obrotow silnika ? Czasem po redukcji i postoju np. na swiatlach autko podnosi obroty do 1500obr/m i po jakims czasie sie uspokaja do 900obr/m i jest ok.
2. Co jest przyczyna tego ze silnik na biegu przy np. 2000obr/m zaczyna szarpac, tak jakby wolal o wiecej paliwa i gdy mu sie przycisnie wyrywa jak torpeda do przodu (co jest zdecydowanie pozytywna reakcja) ? Objaw ten niewystepuje przy redukcji biegu ale wtedy obroty siegaja 3000, wszystko jest wpozadku.
3. Stopniowy ubytek plynu chlodniczego jest przyczyną?
VW Golf MkI Cabrio 1.8 GT 2H
co to punktu pierwszego to sprawdź czujnik temperatury na głowicy - ten niebieskiNorbert MK1 pisze:Czesc...
1. To ja mam pytanko, co jest powodem falowania obrotow silnika ? Czasem po redukcji i postoju np. na swiatlach autko podnosi obroty do 1500obr/m i po jakims czasie sie uspokaja do 900obr/m i jest ok.
2. Co jest przyczyna tego ze silnik na biegu przy np. 2000obr/m zaczyna szarpac, tak jakby wolal o wiecej paliwa i gdy mu sie przycisnie wyrywa jak torpeda do przodu (co jest zdecydowanie pozytywna reakcja) ? Objaw ten niewystepuje przy redukcji biegu ale wtedy obroty siegaja 3000, wszystko jest wpozadku.
3. Stopniowy ubytek plynu chlodniczego jest przyczyną?
a trzeci ? dymi może? sprawdź korek wlewu oleju ( dokładnie pod korkiem ) jak to tam wygląda
- Norbert MK1
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lut 18, 2006 17:28
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Sprawdź płyn czy masz, bo możesz go mieć za mało i wtedy nie bedzie grzał jak trzeba.MARKO84 pisze:1) Mam sąłbe obrzewanie w MK I. MAM instalacje Gazową i myślałem że ona mi zabiera całe ciepło z nagrzewnicy. Odłączyłem ją i nic się nie zmieniło. Nadmieniam że mam nową pompe wody , nagrzewnice i wszystkie przewody jak i uszczelki w silniku. MA KTOŚ JAKIEŚ KONCEPCJE NA NAPRAWĘ TEGO?????
[ Dodano: Sro Mar 01, 2006 00:23 ]
A czym chcesz podświetlić ??MARKO84 pisze:2) Chciałbym sobie zmienić podświetlenie zegaróą z zielonego na niebieski! JAK to zrobić, co jest potrzebne (mile widziana instrukcja demontażu jaki montażu). Czekam na pomoć.
Bo możliwości jest wiele. Katody , diody, folia. Napisz co chcesz zastosować.
- PeterCabrio
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt lis 18, 2005 15:40
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Norbert MK1 pisze:Czesc...
1. To ja mam pytanko, co jest powodem falowania obrotow silnika ? Czasem po redukcji i postoju np. na swiatlach autko podnosi obroty do 1500obr/m i po jakims czasie sie uspokaja do 900obr/m i jest ok.
2. Co jest przyczyna tego ze silnik na biegu przy np. 2000obr/m zaczyna szarpac, tak jakby wolal o wiecej paliwa i gdy mu sie przycisnie wyrywa jak torpeda do przodu (co jest zdecydowanie pozytywna reakcja) ? Objaw ten niewystepuje przy redukcji biegu ale wtedy obroty siegaja 3000, wszystko jest wpozadku.
3. Stopniowy ubytek plynu chlodniczego jest przyczyną?
co do punktu drugiego to moj tez mial takie zawirowania przy 2000 obr. nie dalo sie plynnie jechac tak do 2250 obr. szarpalo i cos go bolalo a przy wyzszych to szedl jakby ze 20 KM wiecej ... sprawdz soie zaplon masz zapewne za bardzo przyspieszony mi sie tak dzilo przy kacie ok 16-17 stopni + a 2H ma miec ok 6 stopni kat wyprzedzenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości