Wspomaganie w MK1
- IGUANA TEAM
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 16:42
- Lokalizacja: Warszawa
-przekładnia kierownicza-tylko mk1 (roztaw srub do mocowania na belke)
-koło pasowe z dłuższymi srubami-pasuje z mk2
-pasek klinowy
-pompa wspomagania-pasuje z mk2, mk3, mk4(warunek odpowiedni kosz)
-kosz mocujacy aluminiowy ktory sklada sie z 2 części-pasuje z mk2
-listwa mocujaca z regulatorem napiecia paska klinowego-pasuje z mk2
-przewody ciśnieniowe-pasuja z mk2, mk3
-zbiornik-pasuje z mk2, mk3
wcześniej obiecałem zdjecia ale z powodu awarii aparatu w telefonie załacze zdjecia w przyszłym tygodniu !!! Miłego weekendu !!!
-koło pasowe z dłuższymi srubami-pasuje z mk2
-pasek klinowy
-pompa wspomagania-pasuje z mk2, mk3, mk4(warunek odpowiedni kosz)
-kosz mocujacy aluminiowy ktory sklada sie z 2 części-pasuje z mk2
-listwa mocujaca z regulatorem napiecia paska klinowego-pasuje z mk2
-przewody ciśnieniowe-pasuja z mk2, mk3
-zbiornik-pasuje z mk2, mk3
wcześniej obiecałem zdjecia ale z powodu awarii aparatu w telefonie załacze zdjecia w przyszłym tygodniu !!! Miłego weekendu !!!
...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!
tak tak tylko jakos musze wykombinowac zeby z telefonu zrzucic na kompa, a poniewaz sprzedałem kopmuter domowy i teraz mam taki podreczny jeszcze niewiem jak to zrobic bo ja raczej laikiem jestem jesli chodzi o kompy.......wole vw naprawiać !!!! sorki ale jeszcze troszke.....druga sprawa to zajebiste kłopoty w zyciu osobistym ktore raczej mnie dołuja niż wznoszą ponad szczęscie ........nowy13 pisze:martini44, i jak da rade z tymi fotkami coś zwojować ??
...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!
Nie no spoko, przypominam się bo niedługo bedę chciał założyć osłone, a nie chce mi się zdejmować jej później.martini44 pisze:tak tak tylko jakos musze wykombinowac zeby z telefonu zrzucic na kompa, a poniewaz sprzedałem kopmuter domowy i teraz mam taki podreczny jeszcze niewiem jak to zrobic bo ja raczej laikiem jestem jesli chodzi o kompy.......wole vw naprawiać !!!! sorki ale jeszcze troszke.....druga sprawa to zajebiste kłopoty w zyciu osobistym ktore raczej mnie dołuja niż wznoszą ponad szczęscie ........
_________________
To niech Ci montują na ich ryzyko. Ale jak nie będzie pasić to wtedy żebyś nie ponosił żadnych kosztów. Tak jak pisał martini44,
[ Dodano: Pią Kwi 14, 2006 09:59 ]
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=97794224
KOLES MA WSPOMAGANIE DO MK1 ZA 900 i ma niby rezerwacje do soboty, ale ja bym walił do niego jak komuś zależy.
Chyba że to któryś z was ma tą rezerwacje
Nie jeden dobry mechanik mi to mówił,że tylko w ten sposób. Cała kompletna od MK2 na bank nie pasuje.martini44 pisze:-przekładnia kierownicza-tylko mk1 (roztaw srub do mocowania na belke)
-koło pasowe z dłuższymi srubami-pasuje z mk2
-pasek klinowy
-pompa wspomagania-pasuje z mk2, mk3, mk4(warunek odpowiedni kosz)
-kosz mocujacy aluminiowy ktory sklada sie z 2 części-pasuje z mk2
-listwa mocujaca z regulatorem napiecia paska klinowego-pasuje z mk2
-przewody ciśnieniowe-pasuja z mk2, mk3
-zbiornik-pasuje z mk2, mk3
[ Dodano: Pią Kwi 14, 2006 09:59 ]
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=97794224
KOLES MA WSPOMAGANIE DO MK1 ZA 900 i ma niby rezerwacje do soboty, ale ja bym walił do niego jak komuś zależy.
Chyba że to któryś z was ma tą rezerwacje
odpowiadam na stary post ale jestem teraz w temacie bo wkladam wspomaganie do swojego mk1 cabrio i napotkalem sie z takimi problemami jak :martini44 pisze:-przekładnia kierownicza-tylko mk1 (roztaw srub do mocowania na belke)
-koło pasowe z dłuższymi srubami-pasuje z mk2
-pasek klinowy
-pompa wspomagania-pasuje z mk2, mk3, mk4(warunek odpowiedni kosz)
-kosz mocujacy aluminiowy ktory sklada sie z 2 części-pasuje z mk2
-listwa mocujaca z regulatorem napiecia paska klinowego-pasuje z mk2
-przewody ciśnieniowe-pasuja z mk2, mk3
-zbiornik-pasuje z mk2, mk3
wcześniej obiecałem zdjecia ale z powodu awarii aparatu w telefonie załacze zdjecia w przyszłym tygodniu !!! Miłego weekendu !!!
-dolny drazek - krzyzak,ma inne wielokliny i nie pasuje ten co jest seryjnie tylko trzeba go miec tez od przekladni ze wspomaganiem z jedynki
-gorny drazek kolumny kierowniczej takze ma inny wieloklin na koncu
- i mechanizm zmiany biegow przykrecany do przekladni jest inny,rozni sie mocowaniami na przekladni i w takim razie musi byc tez od mk1 z seryjnym wspomaganiem
i tym samym ja stoje teraz czasowo z robota i dziwie sie ze ktos do tej pory nic nie napisal o tych roznicach na forum,a sa to sprawy dosc istotne przy wkladaniu tej przekladni bo bez tych czesci i przerobek to przekladni ze wspomaganiem miec nie bedziecie
Dziendoberek
Ja probuje zalozyc do swojego scirocco 1 (plyta podlogowa z golfa1)przekladnie z golfa 2 .Jest to dosc skomplikowane .przekladnie udalo sie zamontowac na 1 oryginalnym uchwycie 2 trzeba bylo dorobic.Drazki nie pasuja ,napewno trzeba bedzie powiekszyc otwur do kabiny bo inaczej laczy sie z kolumna kierownicy, narazie prace przerwalem ale dam znac jak zakoncze i czy wogole warte to zachodu bo jest to ciut tansza obcja ale nie wiadomo czy sie uda i nie bedzie problemu z zbieznoscia
Pozdrowionka
Ja probuje zalozyc do swojego scirocco 1 (plyta podlogowa z golfa1)przekladnie z golfa 2 .Jest to dosc skomplikowane .przekladnie udalo sie zamontowac na 1 oryginalnym uchwycie 2 trzeba bylo dorobic.Drazki nie pasuja ,napewno trzeba bedzie powiekszyc otwur do kabiny bo inaczej laczy sie z kolumna kierownicy, narazie prace przerwalem ale dam znac jak zakoncze i czy wogole warte to zachodu bo jest to ciut tansza obcja ale nie wiadomo czy sie uda i nie bedzie problemu z zbieznoscia
Pozdrowionka
Bardzo chętnie przeczytałbym opis całego zabiegu.
Moje Cabby też nie zostało seryjnie wyposażone we wspomaganie i przyznam że bardzo ciężko się kręci.
Miałem wcześniej MK1 3D i duzo lżej się kręciło, wręcz uważałem że wspomaganie nie jest potrzebne a w cabrio jest inaczej.
Może wynika to z większej masy Cabrio, ale 3D miałem w dieselu i jak wiadomo silnik był cięższy.
what ever ..... wpomaganko by się przydało i już.
Czekam z utęsknieniem na jakiś opis.
pozdro
[ Dodano: 09 Mar 2009 15:14 ]
coś nowego może koledzy dopiszecie?
[ Dodano: 17 Mar 2009 15:20 ]
temat umarł?
Moje Cabby też nie zostało seryjnie wyposażone we wspomaganie i przyznam że bardzo ciężko się kręci.
Miałem wcześniej MK1 3D i duzo lżej się kręciło, wręcz uważałem że wspomaganie nie jest potrzebne a w cabrio jest inaczej.
Może wynika to z większej masy Cabrio, ale 3D miałem w dieselu i jak wiadomo silnik był cięższy.
what ever ..... wpomaganko by się przydało i już.
Czekam z utęsknieniem na jakiś opis.
pozdro
[ Dodano: 09 Mar 2009 15:14 ]
coś nowego może koledzy dopiszecie?
[ Dodano: 17 Mar 2009 15:20 ]
temat umarł?
www.mk1cabrio.pl
Mój lansowóz:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2255656#2255656
Mój lansowóz:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2255656#2255656
Wspomaganie w MK1
Witam Jest jeszcze jeden myk, dokładnie kłopot który mam ja:/ mam silnik 1.6 EG z golfa GTI i on nie ma otworów na łapy ani pod pompą wody ani przy kole pasowym:( ma ktoś jakiś pomysł?
Projekt Jetta II Fire&Ice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości