[mk2] Bi-Xenon
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
- piotrpotrzebny
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: pn wrz 11, 2006 10:31
- Lokalizacja: Doncaster UK
- Kontakt:
- miHoo79
- Ma gadane
- Posty: 156
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
- Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
POPIERAM a wszyscy, ktorych taki wiesniak razil powinii stanac i spuscic mu wpier..olKapsel pisze:Bixenon H4
Miejscem dla żarnika xenonowego jest soczewka i zdanie nie zmienię bo inny sposób przeróbki przypomina mi np. obniżenia samochodu poprzez ucięcie seryjnych sprężyn itd.
Jestem jak najbardziej za rozsądnym choć nielegalnym przerobieniem lamp na xenonowe ale wsadzając soczewki bi-xenonowe oraz instalację z reflektorów które są w nie fabrycznie wyposażone.
A samochody z HIDami wsadzanymi w standardowy reflektor lub (o zgrozo) prążkowany klosz który świeci później ch.. wie gdzie powinny być przy kontroli policji surowo karane nieludzkim mandatem oraz demontowane na miejscu lub gdy nie ma możliwości przywrócenia oświetlenia fabrycznego to laweta na koszt właściciela.
Bo tuning tuningiem ale rozsadek i bezpieczenstwo innych uzytkownikow drogi jest wazniejsze niz chinski badziew za 300 zl w zwyklej lampie, tylko po to zeby sie pochwalic na wsi przed remiza kto ma mocniejsze swiatlo......
- piotrpotrzebny
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: pn wrz 11, 2006 10:31
- Lokalizacja: Doncaster UK
- Kontakt:
Witam !
Mam pytanko , mianowicie mam gotowe bo xenony do mk2 , chcem je zamontować w G60 i pytanie brzmi czy wejdą bez żadnych przeróbek ? bo słyszałem że sa tam jakieś problemy ...
ahaa i jeszcze może macie jakiś opatentowany sposób na rozklejenie klosza z autopal ...
Mam pytanko , mianowicie mam gotowe bo xenony do mk2 , chcem je zamontować w G60 i pytanie brzmi czy wejdą bez żadnych przeróbek ? bo słyszałem że sa tam jakieś problemy ...
ahaa i jeszcze może macie jakiś opatentowany sposób na rozklejenie klosza z autopal ...
MK2 GTI G60 Wolfsburg , MK1 C , MK1 Karmann :D
czy bedą pasować??
to po części zalezy od przerobienia lamp.. a mianowicie jak bardzo sie wytłużyły i do tego czy im miejsca wystarczy pod maską...
musisz spasować...
rozklejenie autopala łatwe jest
ja to robię tak ze wrzucam do miski lampę (szkłem do dołu), w czajniku gotuję wodę i lampę zalewam takim wrzątkiem tak by przykryło szkoło i do środka lampy tez wklewam... czynność powtarzam z 2-3 razy i po każdym razie lekko śrubokrętem próbuje odkleić szkło.. jak się nie odkleja to czynność z wrzątkiem powtórzyć
[ Dodano: Czw 12 Lis, 2009 18:17 ]
czy bedą pasować??
to po części zalezy od przerobienia lamp.. a mianowicie jak bardzo sie wytłużyły i do tego czy im miejsca wystarczy pod maską...
musisz spasować...
rozklejenie autopala łatwe jest
ja to robię tak ze wrzucam do miski lampę (szkłem do dołu), w czajniku gotuję wodę i lampę zalewam takim wrzątkiem tak by przykryło szkoło i do środka lampy tez wlewam... czynność powtarzam z 2-3 razy i po każdym razie lekko śrubokrętem próbuje odkleić szkło.. jak się nie odkleja to czynność z wrzątkiem powtórzyć
to po części zalezy od przerobienia lamp.. a mianowicie jak bardzo sie wytłużyły i do tego czy im miejsca wystarczy pod maską...
musisz spasować...
rozklejenie autopala łatwe jest
ja to robię tak ze wrzucam do miski lampę (szkłem do dołu), w czajniku gotuję wodę i lampę zalewam takim wrzątkiem tak by przykryło szkoło i do środka lampy tez wklewam... czynność powtarzam z 2-3 razy i po każdym razie lekko śrubokrętem próbuje odkleić szkło.. jak się nie odkleja to czynność z wrzątkiem powtórzyć
[ Dodano: Czw 12 Lis, 2009 18:17 ]
czy bedą pasować??
to po części zalezy od przerobienia lamp.. a mianowicie jak bardzo sie wytłużyły i do tego czy im miejsca wystarczy pod maską...
musisz spasować...
rozklejenie autopala łatwe jest
ja to robię tak ze wrzucam do miski lampę (szkłem do dołu), w czajniku gotuję wodę i lampę zalewam takim wrzątkiem tak by przykryło szkoło i do środka lampy tez wlewam... czynność powtarzam z 2-3 razy i po każdym razie lekko śrubokrętem próbuje odkleić szkło.. jak się nie odkleja to czynność z wrzątkiem powtórzyć
- mateusz6781
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr paź 28, 2009 23:53
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
"Masz zestaw xenon...przetwornice itd" tzn. co masz? Przetwornice i żarniki? Przetwornice i soczewki? Zapodaj jakiś szerszy opis, ewentualnie fotkimateusz6781 pisze:mam zestaw xenon...przetwornice itd...chcialbym zamontowac bixenon(mam soczewki)wystarcz ze kupie zarowki d2s? i bede mogl je podlaczyc czy musze miec inne przetwornice?i jakie kable gdzie trzeba podlaczyc zeby dzialaly dlugie?
Jeśli masz soczewki bixenonowe na żarniki D2S to do takich soczewek wrzucasz odpowiednie żarniki, przy czym przetwornice podłączasz jako światła mijania. Z silniczka przesłony soczewki bixenonowej wychodzą 2 kable. Jeden to masa -12V, podpinasz ją pod masę, a drugi to zasilanie silniczka przesłony i podpinasz go pod +12V świateł drogowych.
Wtedy po włączeniu świateł drogowych przesłona się przesunie zwiększając snop światła.
UWAGA: nie wiem jak jest w MK2, ale po podłączeniu soczewek bixenonowych żeby wszystko działało jak potrzeba to światła drogowe muszą się świecić razem ze światłami mijania. W przeciwnym razie po przełączeniu świateł mijania na drogowe przesłona się przesunie ale xenon zgaśnie.
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 23:35 przez Kamel, łącznie zmieniany 2 razy.
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
- mateusz6781
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr paź 28, 2009 23:53
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
tak samo jest w mk2.. trzeba zmostkować piny w skrzynce bezpiecznikówKamel pisze:UWAGA: nie wiem jak jest w MK2, ale po podłączeniu soczewek bixenonowych żeby wszystko działało jak potrzeba to światła drogowe muszą się świecić razem ze światłami mijania. W przeciwnym razie po przełączeniu świateł mijania na drogowe przesłona się przesunie ale xenon zgaśnie.
Przetwornica do bixenonu jest taka sama jak do xenonu. Czyli jak masz jakiś zestaw xenonów to wystarczy dokupić soczewki bixenonowe i odpowiednie żarniki do nich. Pozostałe elementy zostają te same co w xenonie.mateusz6781 pisze:ystarczy ze kupie odpowiednie zarniki do bisenonu czy przetwornica tez musi byc specjalna?
[ Dodano: 24 Lis 2009 23:06 ]
No właśnie w MK3 to wiem, ale w MK2 nie pamiętałem jak to byłoQuatro7 pisze:tak samo jest w mk2.. trzeba zmostkować piny w skrzynce bezpieczników
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości